Otrā no Aleksandra Dimā romāna divu daļu filmas adaptācijas. Konstance tiek nolaupīta D'Artanjana acu priekšā. Neprātīgos meklējumos, lai viņu glābtu, jaunais musketieris ir spiests apvienot spēkus ar noslēpumaino Milēdiju de Vinteru. Bet, kad tiek pasludināts karš un Athos, Portoss un Aramis jau ir pievienojušies frontei, briesmīgs pagātnes noslēpums sagrauj visas vecās alianses. Karalim arvien vairāk nonākot kardināla Rišeljē pakļautībā, D'Artanjans un musketieri ir pēdējie bastioni pirms haosa. Taču, iesaistoties sižetā, kas draud ar uguni un zobenu nolikt valsti, liktenis viņus nostāda šausmīgas izvēles priekšā: vai viņiem būs jāupurē tie, kurus viņi mīl, lai pabeigtu savu misiju?
Čehu imigrante Selma, kas atrodas uz akluma robežas, cīnās, lai savilktu galus sev un savam dēlam, kurš mantojis tos pašus ģenētiskos traucējumus un piedzīvos tādu pašu likteni bez dārgas operācijas. Kad dzīve kļūst pārāk grūta, Selma mācās tikt galā ar savu mīlestību pret mūzikliem, izvairoties no dzīves nepatikšanām – pat ja tikai uz mirkli –, izsapņojot mazus skaitļus apkārtējās vides ritmiskajos ritmos.
Mia atgriežas maģiskajā vienradžu pasaulē Sentopijā, kur iepazīstas ar Īko, elfu no Lotosa salas, kuram ļoti vajadzīga viņas palīdzība. Krupim līdzīgais ļaundaris Toksors pārņēmis salu, ar melno maģiju pārvēršot tās iedzīvotājus par viņa padoto armiju bez savas gribas. Vai Mia kopā ar jaunajiem un vecajiem draugiem spēs sekot mītiskās Sentopijas varones pēdās, lai apvienotu trīs senos burvju akmeņus, lai sakautu Toksoru?
Parīze, 19.gadsimta beigas. Talantīgais inženieris Gistavs Eifelis sapņo uzbūvēt metro - nākotnes dzelzceļu. Taču tikšanās ar noslēpumainu sievieti Eifeļa dzīvi sagriež kājām gaisā. Galvu reibinošais romāns iedvesmo viņu radīt arhitektūras šedevru - gigantisku torni, kas kļūs ne tikaipar Parīzes, bet arī par romantikas un mīlestības simbolu.
Pēkšņa viesuļvētras uzliesmojuma dēļ mazajā Vācijas muižā Kaltenbahā ierodas ceļojošais cirks, kas ir slavens ar saviem satriecošajiem zirgiem. Drīz vien Ari saprot, ka vienam no šī cirka zirgiem, vārdā Orkāns, draud nāvējošas briesmas. Kopā ar zēnu Karlo un savu uzticamo draugu zirgu Ostvindu viņi cenšas glābt Orkanu no ceļojošā cirka cietsirdīgā īpašnieka. Tomēr asprātīgais režisors izjauc viņu pārdrošo plānu. Un arī Ostvinda zirgam ir nepatikšanas. Ari un Karlo ir ļoti maz laika, lai labotu situāciju un glābtu Ostvindu.
Režisors Johaness Robertss atdzīvina ārkārtīgi populārās filmu sērijas „Nezūdošais ļaunums” pamatā esošo videospēli pilnīgi jaunai fanu paaudzei. Rakūnsitija, kas reiz bijusi plaukstoša farmācijas lieluzņēmuma „Umbrella” mītnes vieta, tagad ir panīkusi pilsētele. Uzņēmuma aiziešana pilsētu padarījusi par pamestu vietu zemes virsū, bet zem tās virskārtas perinās ļaunums. Kad tas tiek atbrīvots, grupiņai izdzīvojušo ir jāsardarbojas, lai atklātu patiesību par „Umbrella” un sagaidītu rītu.
Ne pārāk tālā nākotnē: pēc tam, kad globālā katastrofa ir iznīcinājusi gandrīz visu cilvēci uz Zemes, elitāram astronautam no Kosmosa kolonijas Keplera ir jāpieņem lēmums, kas apzīmogos abu planētu cilvēku likteni.
Šī ir politiski nekorektā trešās un pēdējās daļas tagad slavenā veidā veiksmīgā triloģija, kurā Mīlers kungs un viņa problemātiskie bērni Chantal, Danger and Co. vēlreiz ierodas pret savu zvērinātu ienaidnieku - Vācijas izglītības sistēmu.
Astérix un Obélix ir jāuzvar olimpiskās spēles, lai palīdzētu viņu draugam Alafolix apprecēties ar princesi Irinu. Brutus izmanto katru grāmatas triku, lai sava komanda uzvarētu spēli un šajā procesā atbrīvotos no tēva Juliusa Cēzara.
Kad slepkava, kurš aiziet pensijā, saprot, ka viņš ir trāpījuma mērķis, viņš atkal atgriežas spēlē, dodoties pret galvu ar jaunāku, nesaudzīgu slepkavu bandu.