Notikumu virkne risinās kā ķēdes reakcija, kas visi izriet no neliela notikuma, kas saved kopā piecus filmas varoņus. Filmas darbība norisinās Parīzē, Francijā, un Anna ir aktrise, kuras draugs Žoržs fotografē karu Kosovā. Žorža brālis Žans meklē ieejas kodu Žorža dzīvoklim. Šo varoņu dzīves savstarpēji saistītas ar rumāņu imigrantu un nedzirdīgu skolotāju.
Turīga franču ģimene, kas dzīvo Kalē, saskaras ar virkni neveiksmju un krīžu, pievēršot maz uzmanības drūmajiem apstākļiem bēgļu nometnēs dažu jūdžu attālumā no viņu mājām.
1968. gads, Čehoslovākija. 16 gadus vecā Libuše Jarcovjakova ar īsiem matiem un melnbaltu analogo kameru dzīvo represīvās “normalizācijas” laikā pēc Prāgas pavasara. Viņu neuzņem mākslas skolā, jo neatbilstot strādnieku šķiras standartam, kā rezultātā viņa sadraudzējas ar izstumtajiem: tipogrāfijas strādniekiem, romu kopienu, vjetnamiešu migrantiem un pavada laiku T-klubā — Prāgas pagrīdes bārā, kur pulcējas kvīru kopienas pārstāvji. Cenšoties izprast savu identitāti, viņa dokumentē apkārtējo pasauli ar fotogrāfijām un dienasgrāmatām, iemūžinot ceļu no Čehoslovākijas līdz Berlīnei un Tokijai. Filma vēsta par mākslu kā brīvības telpu, ko Libuše atklāj savos attēlos un piezīmēs.
Četrdesmit gadus vecais fotogrāfs Pīters ir Ņujorkas mākslas aprindu un bohēmas dūzis. Viņš pazīst Sūzenu Sontāgu, Franu Lībovicu, Alenu Ginsbergu un vēl paspēj pēc brokastīm izteikt viedokli par paziņu, modeli Lorēnu Hatoni, un viņas “Elle” fotogrāfijām. Manierīgs, atklāts, metodisks, bet pāri visam viņš ir infekciozi nonšalants. Savā Īstvilidžas dzīvoklī viņš satiekas ar draudzeni Lindu, kura viņu intervē par pēdējo 24 stundu dzīves notikumiem. Abu saruna pārtop par atmiņas vingrinājumiem, kas atgādina intīmu grēksūdzi un zudušo laikmetu, par kuru liecina Pītera fotogrāfijas. Viņš piešķiļ cigareti. Ķermenis zina, kamera parāda, un sākas ceļojums laikā.
Māsas Nora un Agnese atkalapvienojas ar savu atsvešināto tēvu, harizmātisko Gustavu, kādreiz slavenu režisoru, kurš piedāvā teātra aktrisei Norai lomu filmā, ko viņš cer uzskatīt par savu atgriešanās filmu. Kad Nora atsaka, viņa drīz vien atklāj, ka viņš ir uzticējis viņas lomu kādai jaunai Holivudas zvaigznei.
Morgana Granta un viņas meita Klāra pēta to, kas palicis aiz muguras pēc postoša negadījuma, atklājot šokējošu nodevību un liekot viņām stāties pretī ģimenes noslēpumiem, no jauna definēt mīlestību un no jauna atklāt vienam otru.
Septiņu halucinācijas pilnu dienu laikā nenoteiktā laikā un vietā pazūd ciemats bez nosaukuma. Pilsētnieks, kurš kļuvis par zemnieku, Valters Tirsks un apmulsušais muižas īpašnieks Čārlzs Kents ir bērnības draugi, kuriem jāstājas pretī iebrukumam no ārpasaules: modernitātes traumai.
Atraitne zvejniece, kas viena pati ceļo pa sniegotajiem Minesotas ziemeļiem, pārtrauc pusaudzes meitenes nolaupīšanu. Atrodoties tikai dažu stundu attālumā no tuvākās pilsētas un bez telefona pakalpojumiem, viņa saprot, ka ir jaunās meitenes vienīgā cerība.
Matiass nenoliedzami ir savas profesijas virtuozs – viņš sniedz “algota drauga” pakalpojumus un izliekas par klientam vajadzīgo cilvēku. Tev vajag izglītotu puisi, lai atstātu iespaidu uz draugiem? Varbūt priekšzīmīgu dēlu, lai pārsteigtu biznesa partnerus? Matiass visas lomas tēlo izcili, bet ar partneri un draugiem viņam mēdz būt grūti būt viņam pašam.
Cilvēki, kuri spēj pārveidoties par dzīvniekiem, cīnās, lai integrētos ar citiem, neatdodot savas īpašās spējas. Kā grupa viņi cenšas informēt un ieviest izmaiņas pasaules perspektīvā attiecībā uz mežu izciršanu un dabisko dzīvotņu nozīmi. Tomēr, kad tas nevar notikt, viņi ir spiesti ņemt lietas savās rokās.
1972. gada Minhenes olimpisko spēļu laikā amerikāņu apraides komanda no sporta atspoguļošanas pārvēršas par dramatisku ķīlnieku situāciju, kurā iesaistīti Izraēlas sportisti. Jauns producents, negaidīti vadot tiešraidi, saskaras ar smagiem lēmumiem, jo laiks beidzas, izplatās baumas un ķīlnieku dzīvības karājas spārnos.