Jaunā Lidija savas mājas – necilo namiņu Čīles tuksnesī – dēvē par oāzi. Apkārt viņai ir viena par otru kolorītākas ģimenes locekles – Piraija, Lauvene, Zvaigzne un matriarhe Boa. Tomēr pati dārgākā pusaudzei ir Flaminga, kas ir tuvāka par pašas māti. Savos ziedu laikos viņa valdzinājusi un hipnotizējusi vietējos kalnračus – vienu no tiem ar savu skatienu viņa aizsaukusi līdz pašam neprātam. Tagad ar rugājiem klātie vīri met viņu kopienas bāriņam loku, piesaucot mēri – lūk, mēļo, ka ģimene spēj ar skatienu likt vīriešiem iemīlēties un tos pazudināt. Lidija piedzīvos ne tikai pasaules skarbumu, bet arī pašu skaistāko – viņai ir mīloša ģimene, kuru pati ir izvēlējusies.
Notikumu virkne risinās kā ķēdes reakcija, kas visi izriet no neliela notikuma, kas saved kopā piecus filmas varoņus. Filmas darbība norisinās Parīzē, Francijā, un Anna ir aktrise, kuras draugs Žoržs fotografē karu Kosovā. Žorža brālis Žans meklē ieejas kodu Žorža dzīvoklim. Šo varoņu dzīves savstarpēji saistītas ar rumāņu imigrantu un nedzirdīgu skolotāju.
Pēc tam, kad meža ugunsgrēki iznīcina viņa rančo, kovbojs vārdā Dastijs nonāk FEMA nometnē, meklējot kopienu ar citiem, kas zaudējuši mājas, tostarp savu meitu un bijušo sievu.
Šajā rūgteni saldajā izzūdošā lauku dzīvesveida portretējumā Dalia dodas uz Pjemontu, lai rūpētos par savu novecojošo vectēvu Igoru, prasmīgu barības vācēju. Bruņojusies ar viņa lauka piezīmēm un uzticamo suni Birbu, viņa meklē godalgotu trifeli, lai glābtu viņa mājas.
Slavenais kinoaktieris Džejs Kelijs dodas sevis izzināšanas ceļojumā, saskaroties gan ar savu pagātni, gan tagadni, kopā ar savu uzticīgo menedžeri Ronu.
Apšaubot savas mātes aizdomīgo nāvi, universitātes profesors un viņa mīklainais dārznieks nonāk hipnotiskā spoguļu un atmiņu labirintā. Ģimenes noslēpumiem atklājoties un sāpīgām patiesībām, viņi virzās uz postošu izrēķināšanos ar tumsu, kas slēpjas mūsos visos.
Turīga franču ģimene, kas dzīvo Kalē, saskaras ar virkni neveiksmju un krīžu, pievēršot maz uzmanības drūmajiem apstākļiem bēgļu nometnēs dažu jūdžu attālumā no viņu mājām.
Četrdesmit gadus vecais fotogrāfs Pīters ir Ņujorkas mākslas aprindu un bohēmas dūzis. Viņš pazīst Sūzenu Sontāgu, Franu Lībovicu, Alenu Ginsbergu un vēl paspēj pēc brokastīm izteikt viedokli par paziņu, modeli Lorēnu Hatoni, un viņas “Elle” fotogrāfijām. Manierīgs, atklāts, metodisks, bet pāri visam viņš ir infekciozi nonšalants. Savā Īstvilidžas dzīvoklī viņš satiekas ar draudzeni Lindu, kura viņu intervē par pēdējo 24 stundu dzīves notikumiem. Abu saruna pārtop par atmiņas vingrinājumiem, kas atgādina intīmu grēksūdzi un zudušo laikmetu, par kuru liecina Pītera fotogrāfijas. Viņš piešķiļ cigareti. Ķermenis zina, kamera parāda, un sākas ceļojums laikā.
Māsas Nora un Agnese atkalapvienojas ar savu atsvešināto tēvu, harizmātisko Gustavu, kādreiz slavenu režisoru, kurš piedāvā teātra aktrisei Norai lomu filmā, ko viņš cer uzskatīt par savu atgriešanās filmu. Kad Nora atsaka, viņa drīz vien atklāj, ka viņš ir uzticējis viņas lomu kādai jaunai Holivudas zvaigznei.
Kristija Mārtina nekad neiedomājās dzīvi ārpus savas mazpilsētas saknēm Rietumvirdžīnijā, līdz atklāja iemaņu sist cilvēkiem ar dūrēm. Vadīta ar neatlaidību, neapturamu apņēmību un nesatricināmu vēlmi uzvarēt, viņa metas boksa pasaulē sava trenera un menedžera, kas kļuvis par vīru, Džima vadībā. Taču, kamēr Kristija ringā demonstrē dedzīgu personību, viņas grūtākās cīņas risinās ārpus tā – saskaroties ar ģimeni, identitāti un attiecībām, kas varētu kļūt par dzīvības vai nāves jautājumu.