Četrdesmit gadus vecais fotogrāfs Pīters ir Ņujorkas mākslas aprindu un bohēmas dūzis. Viņš pazīst Sūzenu Sontāgu, Franu Lībovicu, Alenu Ginsbergu un vēl paspēj pēc brokastīm izteikt viedokli par paziņu, modeli Lorēnu Hatoni, un viņas “Elle” fotogrāfijām. Manierīgs, atklāts, metodisks, bet pāri visam viņš ir infekciozi nonšalants. Savā Īstvilidžas dzīvoklī viņš satiekas ar draudzeni Lindu, kura viņu intervē par pēdējo 24 stundu dzīves notikumiem. Abu saruna pārtop par atmiņas vingrinājumiem, kas atgādina intīmu grēksūdzi un zudušo laikmetu, par kuru liecina Pītera fotogrāfijas. Viņš piešķiļ cigareti. Ķermenis zina, kamera parāda, un sākas ceļojums laikā.
Greisa un Džeksons mīl viens otru. Viņi drāžas uz grīdas, dzer aliņus, iekārtojas noskrandušā ģimenes mājā, atkal mīlējas, dejo, murrā kā tīģeri un gaida savu pirmdzimto. Kādreiz bijusi daudzsološa rakstniece, Greisa vēlas atgriezties pie darba, bet arvien biežāk piedzīvo iracionālas garastāvokļa svārstības. Ja nu viņas vīrs, tipisks mileniāļu ņuņņa, dodoties darba braucienos, viņu krāpj? Ja nu gādīgie vīra vecāki ir paši nelabā izdzimumi? Ja nu kaimiņš ir viņas īstais partneris? Ja nu tā nav tikai pēcdzemdību depresija? Ja nu tas rejošais suns varētu kādreiz aizvērties? Ja nu viņi ir nolemti dzīvnieciskām dziņām un ir pazaudējuši savu mīlestību? Galu galā – kā Greisa un Džeksons kļuva par to, kas viņi šobrīd ir?
Ērika Kohuta ir atzīta Vīnes konservatorijas klavierspēles profesore. Dzīvodama kopā ar savu varaskāro māti, četrdesmit gadus vecā mūziķe meklē jaunus piedzīvojumus un ļaujas izdzīvot savu seksualitāti. Kādu dienu savā profesorē iemīlas jaunais students Valters. Šīs simpātijas izvēršas par sarežģītām, nevaldāmām un teju perversām attiecībām starp skolotāju un skolnieku.
Filma stāsta par pieredzējušu žurnālisti, kura nolemj kļūt par māti, izmantojot donoru. Kad rūpes par bērnu kļūst sarežģītākas, nekā paredzēts, viņa uzmeklē bērna tēvu, izliekoties, ka vēlas viņu intervēt, un līdz ar to satricina ne tikai savu, bet arī apkārtējo dzīvi un emocijas.
Scenārists Pols Žavāls ir nolīgts pārrakstīt scenāriju jaunai filmai par Odiseju, kuras režisors ir Fricis Langs. Pols atklāj, ka viņa sieva Kamilla viņu nicina. Pret viņas gribu pāris apciemo filmas producentu Džeremiju Prokošu Kapri salā. Viņi apmetas skaistā mājā ar skatu uz Tirēnu jūru. Taču apkārtējā greznība un spožā saule tikai izgaismo Kamillas nicinājumu pret neveiksmīgo vīru un viņa mazvērtības sajūtu.
Lorencs Hārts ir epitetu salūta lielmeistars – allaž dzirsteļojošs kompanjons un dziesmu autors –, kurš nervozi gaida bāriņā ilggadējā radošā partnera Ričarda Rodžersa lugas “Oklahoma!” pirmizrādē. Nav nekā stulbāka par izsaukuma zīmi nosaukumā, viņš lādējas. 1943. gada 31. marta vakarā “Sardi” bārā viņš remdē savas privātās dzīves brūces, uzrūc karam, sola vairs nekad nedzert – protams, līdz nākamajai reizei – un satiek plejādi Brodvejas un Holivudas radošo prātu, kuri definēs pēckara dzīvi. Ja nu laiks ir pagājis viņam garām, un viņš vienkārši to ir nosēdējis, pie letes smīdinot viesus?
Vēlā nakts stundā Ekbāls, braucot kopā ar sievu un meitu, nejauši notriec suni un sabojā auto dzinēju. Meklējot palīdzīgu roku, ģimene sastop bijušo politieslodzīto Vahidu, kurš atpazīst Ekbāla protēzes skaņu un uzdod viņu par savu kādreizējo spīdzinātāju. Vīrietis neatminas pāridarītāja seju un izskatu, tomēr atmiņa ir nepiekāpīga un rīcību priekšā teicoša. Ģimenei atgriežoties mājās, viņi nenojauš, ka nelaimīgais notikums ar nabaga suni pārvērtīs viņu visu dzīves…
Linda zina, ka mātbūšana var būt arī murgs. Viņa nemitīgi atkārto, ka vēlas pabūt viena. Nemiera izvirdumos viņa meklē sarunas biedru savā terapijas kolēģī, audzina meitu ar veselības saasinājumiem un dzen rokās vīru, kurš mūždien ir prom. Tad arī pazūd viņas paciente… Lindas dzīvokļa griesti iebrūk, un sadzīviskais negadījums atrauj vaļā pārreāla haosa durvis. Nonākot ar meitu motelī, viņa kūpina džointu, dzer sarkanvīnu, strīdās ar visiem sastaptajiem un vēlas tikt ar visu galā, bet kad tas viss reiz beigsies? Viņa vienkārši vēlas pabūt viena.
Jauns kriminālpolicijas izmeklētājs Romāns Skulte sāk strādāt policijas iecirknī Rīgā 90to gadu vidū. Skulte ir entuziasma pilns, bet ātri vien saprot, ka ar ideālismu tālu netiks, un, lai cīnītos gan ar kriminālo pasauli, viņam nāksies pārkāpt šādus tādus noteikumus un principus.
Bijušais armijas reindžers un grūtībās nonākušais tēvs sāk aplaupīt McDonald's restorānus, izgriežot caurumus to jumtos, par ko viņš iegūst iesauku "Jumta vīrs". Pēc izbēgšanas no cietuma viņš sešus mēnešus slepeni dzīvo Toys "R" Us veikalā, izdzīvojot nepamanīts, kamēr plāno savu nākamo soli. Bet, kad viņš iemīlas šķirtajā māti, kuru piesaista viņa nenoliedzamais šarms, viņa dubultdzīve sāk brukt, izraisot aizraujošu un saspringtu kaķa un peles spēli, kamēr viņa pagātne tuvojas.
Sāra un Deivids ir neprecēti svešinieki, kas satiekas kopīgu draugu kāzās un drīz vien, pārsteidzoša likteņa pavērsiena dēļ, nonāk jautrā, fantastiski aizraujošā un aizraujošā piedzīvojumā, kurā viņi kopā atdzīvina svarīgus mirkļus no savas pagātnes, izgaismojot, kā viņi nokļuvuši tur, kur atrodas tagadnē... un, iespējams, iegūstot iespēju mainīt savu nākotni.