Briesmās zaudēt savu biznesu Entonijs Rokā, parasts cilvēks, izstrādā krāpniecību, kas kļūs par gadsimta pavēlnieci. Pārņemts noziegumā, viņam būs jārisina nodevība, slepkavība un izlīgums.
1880. gados Londonā pornogrāfisko grāmatu pārdevējs Verloks ir Krievijas valdības dubultā aģents, sniedzot informāciju galvenajam inspektoram Heat par slinko anarhistu organizāciju. Lai anarhistus varētu arestēt, ir jānotiek terora aktam. Tātad Verlocs nolemj uzstādīt bumbas - kas noved pie traģēdijas - ne tikai sev, bet arī viņa ģimenei, ieskaitot sievu Vinniju un vīramāti Steviju.
Onofs ir slavens rakstnieks, tagad vientuļnieks. Inspektoram rodas aizdomas, kad Onofs vienā naktī tiek ievests stacijā, viņš ir dezorientēts un cieš no amnēzijas. Izolētā lauku policijas iecirknī inspektors mēģina noteikt notikumus, kas saistīti ar slepkavību, lai panāktu satriecošu izšķirtspēju.
Sekotāju izslāpis braucamrīka vadītājs Kurts Kunkle ir izdomājis nāvējošu plānu pāriet vīrusos. Tā kā viņa satraucošo tiešraidi absurdi uztver sociālo mediju hellscape, komēdija parādās kā vienīgā cerība apturēt šo trakot.
Drīz pēc Gogoļa nāves Bins viņu nosauc par kazaku un jauno sieviešu nāvi pie Tumšā jātnieka rokām, jo tieši viņš lika viņus slēpt kūtī. Bomgart nespēj veikt pēcnāves analīzi par Gogoļa ķermeni, savukārt Vakula meita Vasilina (kurai slepeni piemīt maģiskas spējas) pasludina noliegumu par Gogoļa nāvi.
1829. gads. Nikolajs Gogols, jauns trešās nodaļas darbinieks, ir izmisis: viņa paša grāmatas šķiet seklas un viduvējas, tāpēc viņš turpina pirkt veselas drukas sērijas, lai tās visas sadedzinātu. Viņš cieš no vardarbīgiem epilepsijas lēkmēm un turpina strādāt. Izmeklētājs Jakovs Guro nejauši ir liecinieks vienam no šādiem piemēriem un saprot, ka Gogoļa vīzijās ir norādījumi, kas varētu palīdzēt atrisināt faktiskos noziegumus. Kopā Gogols un Guro uzņemas īpaši dīvainu un satraucošu lietu, kas viņus aizved uz nelielu Dikankas ciematu, kur visiem ir milzīgs noslēpums.
Lidojot parastās izlūkošanas misijas laikā pāri Bosnijai, iznīcinātāja pilots Kriss Burnets fotografē kaut ko tādu, ko viņam nevajadzēja redzēt, un tiek notriekts aiz ienaidnieka līnijas, kur viņam jāiziet armijā, kuru vada nesaudzīgs serbu ģenerālis. Laikam ritot un nāvējošam izsekotājam viņa takā, Burnett komandieris nolemj riskēt ar savu karjeru un sākt glābšanas misiju, lai glābtu savu dzīvību.
Terors triecas pazemes vilcienu sistēmai Maskavā plūdu veidā no sabrukušā tuneļa. Filma seko daudzveidīgai Maskavas pilsoņu grupai, kas nonāk ieslodzījumā pilsētas pazemes dzelzceļa tīklā, viņu vilciens nobraukts no sliedēm un praktiski saspiests pēc novecojoša tuneļa sabrukšanas. Šīs izdzīvojušo grupas vidū ir klusi runājošais ķirurgs Andrejs (Sergejs Puskepalis), kura sieva ir saistīta ar iecerēto biznesmeni Vladu (Anatolijs Belijs). Liktenis apvieno šos divus vīriešus vienā un tajā pašā nolemtajā vilcienā, taču ir maz laika, lai atrisinātu viņu atšķirības, jo tunelis sāk ātri piepildīties ar ūdeni, liekot viņiem strādāt kopā ar pārējiem un atrast ceļu atpakaļ uz virsmu.
Šī ir filma par spēkiem, kas rada cilvēkiem līdzīgus dēmonus, liekot viņiem vienalga censties sasniegt savu mērķi, atstājot asiņaino taku. Šī ir filma par sievieti, kura pameta bērnu piedzimstot un tagad divdesmit trīs gadus vēlāk mēģina atrast šo bērnu. Ir pagājuši vairāk nekā divdesmit gadi kopš dienas, kad galvenā varone Lisa pameta savu bērnu. Tagad viņa ir apsēsta, lai atrastu savu meitu. Viņa meklējumos noved pie jaunas meitenes, ka Liza tic, ka viņa bija tā, kuru jau sen pameta bērnunamā. Liza sāk spiegot viņā, iebrūk viņas dzīvē. Lai arī vēlāk viņa uzzinās patiesību, tā nav viņas meita. Liza nespēs pārstāt būt mātes figūra, par kuru viņa tagad kļuvusi. Un tāpat kā nesaudzīgs vilks, viņa neļaus nevienam stāvēt ceļā uz bērna glābšanu. Divas vientuļas dvēseles, kas atrod ģimeni savā starpā. Viens kļūst par māti, otrs - par meitu. Kāda ir cena, kas viņiem bija jāmaksā par šo sastapšanos?
Drausmīgajai Pīķa karalienes spokojumam ir asinis, viņas upuri - vecās internātskolas audzēkņi, kas ir apēsti drūmās baumās. Izpētot skolas pamesto spārnu, pusaudži atklāj spoguli, kas pārklāts noslēpumainos zīmējumos. Saskaroties ar to, viņi rotaļīgi atkārto ieceri, kas viņu visdziļākās vēlmes padara par realitāti - ne uz ko citu kā uz viņu dvēselēm.