Pēckara Vācijā amerikāņu psihiatram ir jānosaka, vai nacistu ieslodzītie ir piemēroti tiesas procesam par kara noziegumiem, un viņš nonāk sarežģītā intelekta un ētikas cīņā ar Hermani Gēringu, Hitlera labo roku.
Ērika Kohuta ir atzīta Vīnes konservatorijas klavierspēles profesore. Dzīvodama kopā ar savu varaskāro māti, četrdesmit gadus vecā mūziķe meklē jaunus piedzīvojumus un ļaujas izdzīvot savu seksualitāti. Kādu dienu savā profesorē iemīlas jaunais students Valters. Šīs simpātijas izvēršas par sarežģītām, nevaldāmām un teju perversām attiecībām starp skolotāju un skolnieku.
Filma stāsta par pieredzējušu žurnālisti, kura nolemj kļūt par māti, izmantojot donoru. Kad rūpes par bērnu kļūst sarežģītākas, nekā paredzēts, viņa uzmeklē bērna tēvu, izliekoties, ka vēlas viņu intervēt, un līdz ar to satricina ne tikai savu, bet arī apkārtējo dzīvi un emocijas.
Scenārists Pols Žavāls ir nolīgts pārrakstīt scenāriju jaunai filmai par Odiseju, kuras režisors ir Fricis Langs. Pols atklāj, ka viņa sieva Kamilla viņu nicina. Pret viņas gribu pāris apciemo filmas producentu Džeremiju Prokošu Kapri salā. Viņi apmetas skaistā mājā ar skatu uz Tirēnu jūru. Taču apkārtējā greznība un spožā saule tikai izgaismo Kamillas nicinājumu pret neveiksmīgo vīru un viņa mazvērtības sajūtu.
Vīrietis un viņa dēls ierodas reivā, kas apmaldījušies Marokas kalnos. Viņi meklē Marinu, savu meitu un māsu, kuras pirms vairākiem mēnešiem pazuda citā reivā. Likteņa vadīti, viņi nolemj sekot reivu grupai, meklējot pēdējo ballīti, cerībā, ka Marina tur būs.
Morgana Granta un viņas meita Klāra pēta to, kas palicis aiz muguras pēc postoša negadījuma, atklājot šokējošu nodevību un liekot viņām stāties pretī ģimenes noslēpumiem, no jauna definēt mīlestību un no jauna atklāt vienam otru.
Lorencs Hārts ir epitetu salūta lielmeistars – allaž dzirsteļojošs kompanjons un dziesmu autors –, kurš nervozi gaida bāriņā ilggadējā radošā partnera Ričarda Rodžersa lugas “Oklahoma!” pirmizrādē. Nav nekā stulbāka par izsaukuma zīmi nosaukumā, viņš lādējas. 1943. gada 31. marta vakarā “Sardi” bārā viņš remdē savas privātās dzīves brūces, uzrūc karam, sola vairs nekad nedzert – protams, līdz nākamajai reizei – un satiek plejādi Brodvejas un Holivudas radošo prātu, kuri definēs pēckara dzīvi. Ja nu laiks ir pagājis viņam garām, un viņš vienkārši to ir nosēdējis, pie letes smīdinot viesus?
Septiņu halucinācijas pilnu dienu laikā nenoteiktā laikā un vietā pazūd ciemats bez nosaukuma. Pilsētnieks, kurš kļuvis par zemnieku, Valters Tirsks un apmulsušais muižas īpašnieks Čārlzs Kents ir bērnības draugi, kuriem jāstājas pretī iebrukumam no ārpasaules: modernitātes traumai.
Vēlā nakts stundā Ekbāls, braucot kopā ar sievu un meitu, nejauši notriec suni un sabojā auto dzinēju. Meklējot palīdzīgu roku, ģimene sastop bijušo politieslodzīto Vahidu, kurš atpazīst Ekbāla protēzes skaņu un uzdod viņu par savu kādreizējo spīdzinātāju. Vīrietis neatminas pāridarītāja seju un izskatu, tomēr atmiņa ir nepiekāpīga un rīcību priekšā teicoša. Ģimenei atgriežoties mājās, viņi nenojauš, ka nelaimīgais notikums ar nabaga suni pārvērtīs viņu visu dzīves…
Koledžas profesore nonāk personīgā un profesionālā krustcelēs, kad kāda izcila studente izvirza apsūdzību vienam no viņas kolēģiem, un gaismā draud nākt tumšs noslēpums no viņas pašas pagātnes.