Čīles režisora Sebastjena Lelio filma "A Fantastic Woman" ("Fantastiska sieviete") vēsta par transpersonu Marinu un viņas mīļoto vīrieti Orlando. Marina, kura strādā par viesmīli un cenšas izveidot dziedātājas karjeru, un par viņu 30 gadus vecākais Orlando, ir iemīlējušies un plāno kopīgu nākotni. Pēc Marinas dzimšanas dienas svinībām Orlando kļūst slikti, tāpēc viņa nogādā draugu slimnīcā, kur viņš mirst. Līdz ar sērām par mīļotā nāvi sievietei nākas saskarties arī ar Orlando tuvinieku nicinājumu un diskrimināciju, turklāt viņa tiek turēta aizdomās kā viņa nāves vaininiece. Orlando bijusī sieva aizliedz Marinai apmeklēt bēres un Orlando dēls draud izmest Marinu no dzīvokļa. Cīņa par iespēju būt tādai, kāda viņa vēlas, nav beigusies, bet gan pieņēmusi jaunus apmērus. Tas ir stāsts par sarežģītu, spēcīgu, atklātu un fantastisku sievieti.
Beta atgriežas dzimtajās vietās, kur daudzus gadus atpakaļ ar viņas ģimeni notika traģēdija. Vecajā mājā viņu gaida māte un māsa, kura ir apsēsta ar spoku stāstiem un kuras apmātība ar ļaunajiem gariem nav nekas cits kā pārdzīvotās traģēdijas sekas. Ierodotes Betai, mājā sāk notikt savādas lietas, kuras izskaidrot nevar neviens...
Migels dzīvo nelielā meksikāņu ciematā un sapņo kļūt par muzikantu. To viņš dara slepus, jo dēļ pagātnes notikumiem Migela ģimenē mūzika tur tiek uzskatīta par lāstu. Negaidīti Migels atklāj, ka starp viņu un viņa iemīļotāko dziedātāju Ernesto de la Krusu, kurš jau atrodas aizsaulē - eksistē savāda saikne. Savu sapņu īstenošanai, Migels nolemj doties piedzīvojumiem pilnā ceļojumā, lai satiktos ar savu elku.
Filmas "Alu cilvēks" darbība risinās sensenos laikos, kad pa zemes virsu staigāja aizvēsturiski radījumi un mamuti ar biezu vilnas kažoku. Stāsta centrā ir dzīvespriecīgais un drosmīgais zēns Dags un viņa uzticamais pavadonis – cūkas un suņa krustojumam līdzīgais mājdzīvnieks. Kad alu cilvēku ciltij uzbrūk bronzas laikmeta ļaudis ar nežēlīgo pavēlnieku Nūtu priekšgalā, Dags iedvesmo savus ciltsbrāļus stāties pretī ienaidniekiem, lai glābtu savas mājas.
1983. gada vasaru septiņpadsmitgadīgais amerikānis Elio pavada ģimenes īpašumā, gleznainā 17. gadsimta villā Itālijā, laiskojoties, lasot grāmatas, pierakstot klasiskās mūzikas notis un flirtējot ar savu draudzeni Marciju. Taču rāmais ikdienas plūdums sašūpojas, kad villā ierodas 24 gadus vecais Olivers, Elio tēva, grieķu-romiešu kultūras profesora, asistents. Intelektuāli apdāvinātais un izglītotais jauneklis Elio ir šķietami jau pieaudzis, taču pirmo mīlestību viņš piedzīvos tikai šovasar.
avisam neparasts ceļojums PSRS vēsturē, kad milzīgā valsts trīcēja un drebēja dižā vadoņa priekšā. 1953. gadā viņa nāve aizsāk valdības kuluāros vēl nebijušu cīņu par varu.
XX gadsimta piecdesmitie gadi, pierobežas pilsēta pie jūras un dzīves "robežvalstī" absurdie likumi. Melnbaltās filmas intriga – mūsdienīgs retro kā pasaka par Pelnrušķītes kurpīti, kas šoreiz atrasta robežjoslā pie jūras. Prinča vietā – krievu armijas zaldāti. Bet kas ir Pelnrušķīte?
Šobrīd starptautiski konvertējamākās latviešu režisores Lailas Pakalniņas pirmā spēlfilma, kas top pēc vairākām jau starptautiski atzītām dokumentālām filmām, saglabājot dokumentāla vērojuma stilistiku un iezīmējot to kā režisores turpmākā rokraksta pamatu. Filma neizdabā skatītāja ierastajām uztveres iemaņām, daudzpunkti ir apzināts stāsta veidošanas paņēmiens. Izcila grafiskā attēla kultūra, pazudušā laika inscenējums, kas sižeta atrakciju vietā piedāvā sajūtas, noskaņas un sadzīves detaļās atklātu padomju laika absurdu.
"Lai kādas grūtības un pat katastrofas nepiemeklētu cilvēkus, tie nedrīkst zaudēt garīgus ideālus, jo tikai tāds var būt cilvēces vēsturiskās attīstības procesa turpinājums un pārbaude! Šī atziņa manī radīja nepieciešamību uzņemt filmu "Anna", veltītu mūķenes Annas Notkenas piemiņai, kura ar savu dzīvi pierādīja garīgo ideālu spēku un vērtību." Aloizs Brenčs
Filma stāsta par uzticīgu kalpošanu garīgiem ideāliem. Tās pamatā ir Rīgas Cisterciešu klostera mūķenes Annas Notkenas dzīves stāsts. Viņa dzīvoja 16.gadsimtā, kad līdz Rīgai bija atšalcis reformācijas vilnis un jautājumi par patiesajām vērtībām un konformismu bija tik pat aktuāli, kā tas, iespējams, ir šodien.