Kādā Meksikas pierobežas pilsētā, kuru vajā nolaidība, korupcija un vardarbība, neapmierināts skolotājs izmēģina radikāli jaunu metodi, lai izlauztu cauri savu skolēnu apātiju un atbrīvotu viņu zinātkāri, potenciālu... un varbūt pat ģēniju.
Sauls Armendarizs, geju amatieru cīkstonis no Elpaso, kļūst par starptautisku atpazīstamību pēc tam, kad viņš ir izveidojis Kasandro varoni, “Lučas Libres atbrīvotāju”. Šajā procesā viņš apvērš ne tikai mačo cīņu pasauli, bet arī savu dzīvi.
Ofēlija, jauna mūķene, kas nesen ieradusies Sanramonas pilsētā, ir spiesta veikt eksorcismu grūtniecei, kurai draud nāve. Tieši tad, kad viņa uzskata, ka viņas īpašums ir beidzies, viņa atklāj, ka ļaunā klātbūtne vēl nav zudusi. Godalgoto filmu Here Comes the Devil un Late Phases režisors vienā no šī gada Latīņamerikas šausmu pārsteigumiem pievieno jaunu pavērsienu filmām par īpašumtiesībām.
Robežas ir noteikušas Sansona dzīvi. Starp Meksiku un ASV pastāv fiziskā un psiholoģiskā robeža. Un tagad, skatoties uz dzīvi aiz restēm, ir tā, kas viņu šķir no saviem mīļajiem. Tā kā cietumā ir aizliegts filmēt, Rejs ar ģimenes palīdzību atveido Sansona dzīvi, izmantojot vēstules un norīkojot neapmācītu aktieri sava drauga lomu. Rezultātā tapusī filma ir pārdomas par migrāciju, ģimenes jēdzienu, to, ko nozīmē redzēt savu dzīvi filmā, un ASV cietumu sistēmas skarbumu un netaisnību.
Nala, trīspadsmit gadus veca meitene no pilsētas, kopā ar ģimeni dodas uz vecmāmiņas mājām laukos, lai mēģinātu atrast zāles pret mazās māsas noslēpumaino slimību - Bet viņa drīz atklās, ka viņas vecmāmiņa nav gluži tā. viņa šķiet...
Argentīnietis sākas brīdī, kad Če un kubiešu trimdinieku grupa (Fidela Kastro vadībā) 1956. gadā sasniedz Kubas krastu no Meksikas. Divu gadu laikā viņi mobilizēja tautas atbalstu un armiju un gāza ASV draudzīgo diktatora Fulgencio Batistas režīmu.
Klasiskā Romeo un Džuljetas mīlasstāsta darbība ir pārcelta uz 90. gadu nogali Veronas pludmales apkaimē. Monteku un Kapuletu ģimenes jau izsenis ir bijušais naidīgas, taču kādā ballē Romeo Monteks satiek Džuljetu Kapuletu, un abi viens otrā iemīlas. Jauniešiem sava mīlestība ir jāslēpj no pārējās pasaules, jo ģimenes šādu savienību nepieļaus…
Losandželosas pasaka, kurai lemts kļūt par cinisku traģēdiju. Sevi par Dieva pērtiķi dēvējošais stāvkomiķis Henrijs un operas dīva Anna mīl viens otru tik daudz. Tik kaisli un patiesi, ka velta savai mīlai duetu. Henrija iznīcinošais humors ik vakaru “nonāvē” skatītājus, bet Annas balss tos pavada un “izglābj”. Ir tikai pāris iespējas pateikt patiesību, netiekot nogalinātam, nogārdz Henrijs. Pēc abu apdāvinātās meitas Anetes dzimšanas pasaule maina žanru. Skaudība, aizvainojums, slikta publicitāte, tabloīdu prese, #MeToo un no greizsirdības dzimis ļaunums. Vai mēs varam sākt?
Krisa (Vikija Krīpsa) un Tonijs (Tims Rots) ir scenāristu pāris, kas ieradies uz Baltijas jūras “kino svētnīcu”, Fores salu, kur dzīvojis un strādājis zviedru kinorežisors Ingmars Bergmans. Krisas karjera ir tikai sākumā, un viņa nespēj saprast Bergmana piecas laulības un deviņus bērnus. Turpretī Tonijs kļuvis par ieredzētu ārthausa režisoru, bet, viņaprāt, “Septītais zīmogs” (1957) ir pārvērtēts. Radošā un romantiskā spriedze kāpj, taču melodramatiska konflikta vietā tā uzplaukst jaunā stāstā.
Losandželosā dzīvojošais slavenais meksikāņu žurnālists un dokumentālo filmu veidotājs pēc tam, kad tika nosaukts par prestižas starptautiskas balvas saņēmēju, ir spiests atgriezties dzimtenē, nezinot, ka šis vienkāršais ceļojums viņu novedīs līdz eksistenciālai robežai.