Tabloīdu paparaci noķertā ar savu kundzi Elenu, slaveno un skaisto modes modeli, miljardieris Pjērs Levasseurs mēģina izvairīties no šķiršanās, izgudrojot ļaunu melu. Fotoattēlā viņš izmanto garāmgājēja klātbūtni, lai apgalvotu savai sievai, ka viņu redz nevis Elena, bet gan otrs vīrietis - viens Fransuā Pignons. Ponjons ir pieticīgs mazais vīrietis, kurš darbojas kā autostāvvietas sulainis. Lai stāsts būtu pārliecinošs, Elenai ir jādodas līdzi Pignonam.
Lauku Francijas ciematā vecs vīrietis un vienīgais viņa palikušais radinieks izlikās kārotās acis uz blakus esošo brīvo īpašumu. Viņiem ir vajadzīgs tā avota ūdens, lai audzētu ziedus, un ir nobijušies dzirdot, ka cilvēks, kurš to mantojis, pārvietojas iekšā. Viņi aizsprosto avotu un vēro, kā viņu jaunais kaimiņš mēģina noturēt savas kultūras no akas tālu prom caur karstu. vasara. Lai arī redz, kā viņa izmisīgie centieni sabojā viņa veselību un viņa sievas un meitas sirdi, viņi domā tikai par ūdens iegūšanu.
Šajā Žana de Floretes turpinājumā Manons (Bārts) ir kļuvis par skaistu jaunu ganu, kas dzīvo idilliskos Provansas laukos. Viņa izrāda atriebību vīriešiem, kuru mantkārīgā sazvērestība iegūt tēva zemi izraisīja viņa nāvi gadu iepriekš.
1572. gada 24. augusta nakts ir pazīstama kā Svētā Bārtuļa slaktiņš. Francijā plosās reliģisks karš. Lai ieviestu mieru, tiek noorganizētas piespiedu kāzas starp nenobriedušā katoļu karaļa Kārļa IX māsu Margotu de Valoisu un Navarras karali Hugenotu Henri. Katrīna no Medici uztur savu aizkulišu spēku, pasūtot uzbrukumus, saindēšanos un incestu uzkūdīšanu.
Kādu nakti Pjērs nolemj atklāt savu sāpīgo noslēpumu meitas vīram, kuru tikko pameta viņas vīrs. Pjēra noslēpums ir par viņa slepeno mīlestību uz Mathilde - sievieti, kuru viņš pameta, lai tā vietā izvēlētos vieglāku ceļu dzīvē.
Francija, 17. gadsimts, Luija XIII valdīšanas laikā. Kad dārgais draugs, Neveru hercogs, nodevīgi noslepkavo spēcīgu radinieku, prasmīgu paukotāju, dižciltīgo Henri de Lagardère, mēģina pasargāt viņu no likumīgās atriebības, cenšoties nosargāt hercoga pēdējā mantinieka nevainīgo dzīvi.
Itālija, deviņdesmito gadu sākums. Mierīgs, gudrs un neapskaužams politiķis Giulio Andreotti ir bijis varas sinonīms gadu desmitiem ilgi. Viņš ir pārdzīvojis visu: vēlēšanu cīņas, teroristu slaktiņi, draugu zaudēšana, apmelojošas apsūdzības; bet tagad daži nožēlojamie mobsteri viņu iesaista Kosa Nostras noziegumos.
Kad policisti gatavojas aizturēt slavenu banku laupītāju bandu, elites snaiperis atver uguni no jumta, tādējādi atvieglojot savu līdzdalībnieku bēgšanu. Tomēr viens no viņiem ir nopietni ievainots, kas apdraud zagļu plānus.
Astoņas sievietes pulcējas, lai svinētu Ziemassvētkus sniegotajā namiņā, lai tikai atrastu mirušu ģimenes patriarhu ar nazi mugurā. Ieslodzījumā mājā katra sieviete kļūst par aizdomās turamo, katrai ir savs motīvs un noslēpums.
Izgatavots no četrām īsām pasakām, kuras savieno Vima Vendersa filmētais sižets. Notiek Ferrā, Portofīno, Aiksē un Provansā. Parīzē katrs stāsts, kura pamatā vienmēr ir sieviete, aicina uz iekšēju ceļojumu, kā Antonioni saka "pret patieso šīs absolūtās un noslēpumainās realitātes tēlu, kuru neviens nepieņems" kādreiz redzēt ".