Manikīra meistare Marina lido no Voroņežas uz Hantimansijsku, lai atgūtu savu mīļoto. Vienīgā iespēja, lai iegūtu kāroto laimi un apprecētos, ir nokļūt galamērķī 24 stundu laikā. Taču pārsēšanās Sanktpēterburgā šajā plānā ievieš korekcijas.
Stāsta galvenais varonis ir enerģiskais svīru jaunulis Manū, kas agrā bērnībā nonāca starp kaijām, kuras nolēma viņu audzināt tā, it kā tas būtu viņu putnēns. Manū labi jūtas jaunajā ģimenē, un viņu nemaz nemulsina tas, ka viņš galīgi nav līdzīgs saviem baltajiem biedriem ar milzīgajiem spārniem. Bet grūtības viņam sākas tad, kad putnu bars sāk gatavot jaunos putnus garajam ceļam uz dienvidiem. Tajā brīdī Manū saprot, ka ne viss dzīvē notiek tā, kā viņš bija iecerējis...
Daiļslidotājai Nadjai, kas pēc traumas atgriezusies sportā, un hokejistam Sašam, kurš palīdzēja viņai nostāties uz kājām, ir milzum daudz jaunu plānu un cerību. Saša ir aizrautīgs vietējās hokeja komandas spēlētājs, neprātīgi mīl dzīvi, sportu un savu sievu Nadju. Drīzumā mājās jāienāk jaunai iemītniecei- viņu jaundzimušajai meitai. Mazulīti gaidot, mājās ir daudz prieka, smieklu, jautru joku. Jaunā ģimene, kurai bijis lemts pārciest dažādus pārbaudījumus, beidzot piepildīs sen loloto sapni...
Visiem trīs draugiem ir jāpaspēj gan doties uz bērēm, gan sarīkot Tomam vecpuišu balli, kā arī paspēt uz Toma kāzām. Personīgās problēmas, "draugu būšana" un ciešais laika nogrieznis ievelk trīs draugus trakos piedzīvojumos.
Filmas darbība norisinās tuvā nākotnē totalitārā režīma Lielbritānijā. Jaunas meitenes Īvijas (Natālija Portmane) dzīvību izglābj kāds noslēpumains cilvēks "V", kura seju sedz maska. Valstī uzliesmo revolūcija, kad harizmātiskais un nežēlīgais "V" uzspridzina divus Londonas vēsturiskos pieminekļus un sagrābj savās rokās pirms tam valsts kontrolētos saziņas kanālus, aicinot pilsoņus sacelties pret tirāniju un apspiešanu. Kad Īvija uzzina, kas slēpjas aiz ļauni smīnošās maskas, viņa atklāj arī patiesību par sevi. Viņa pievienojas "V" cīņā, lai atgūtu brīvību un taisnīgumu sabiedrībā, kuru ilgstoši mocījis naids un korupcija.
Dižajam lauvu karalim Mufasam piedzimst mantinieks - lauvēns vārdā Simba. Jau bērnībā mazulis kļūst par upuri sava skaudīgā tēvoča Naga intrigām, kurš sapņo tikai par varu un tās dēļ ir gatavs uz visu. Simbam būs jānoiet grūts ceļš, kur viņš gan iepazīs izraidīšanu un cīņu, gan apzināsies, ko nozīmē būt par īstu karali. Viņš iepazīs zaudējuma rūgtumu, nodevību, grūtā cīņā iekaros savu likumīgo vietu dzīvē un iegūs uzticamus, bezrūpīgus, nerātnus un visai amizantus draugus Timonu un Pumbu.
Līdz liktenīgajam mirklim Viktoram ir viss – sekmīga arhitekta karjera, draugi, nākotnes nodomi, sapņi. Taču briesmīga autoavārija briesmīgos apstākļos laupa viņam visu. Pēc smagas traumas puisis paliek komas stāvoklī.Viņš atmostas ļoti dīvainā pasaulē, nedaudz līdzīgā mūsu pasaulei, bet tajā nedarbojas fizikas un ķīmijas likumi. Šajā pasaulē viņam ir jācīnās par savu dzīvību, jāglābjas no bīstamām bezsvara būtnēm...
Kāda jauna sieviete, vārdā Keita, tiek nolīgta darbā par aukli diviem bāreņiem. Bez abiem vecākiem palikušie bērni dzīvo nomaļā lauku apvidū lielā dzimtas mājā kopā ar guvernanti. Jaunajai auklei bērni šķiet nedaudz savādi, turklāt pamazām kļūst skaidrs, ka arī senajai mājai ir savi ne mazāk šausminoši noslēpumi. Drīz vien Keitas nemiers pārvēršas bailēs un viņa ar šausmām saprot, ka gan pati māja, gan bērni nav tik parasti un nevainīgi, kā sākumā varētu šķist.
Amerika dižu atklājumu priekšvakarā. Izgudrotāju intriģējošā pretstāve, ko elektrizējis augstprātīgais un paštaisnais Tomass Edisons, sasniegusi augstāko pakāpi. Neskopojoties ar epitetiem, Edisons nežēlīgi vēršas pret Teslu un Vestinghausu: pasūtījuma raksti avīzēs, atklāti uzbrukumi ar kompromitējošām privātās dzīves detaļām, nejēdzīgas apsūdzības un pat sabotāža!
Kannu festivāla konkursa programmā rādītā filma „Dižais skaistums”, kas izraisījusi lielu prieku kinematogrāfiem un vēlmi, lai tā nebeigtos, atgādina Federiko Fellīni (Federico Fellini) „Saldo dzīvi” (it. „La Dolce Vita”, 1960.g.), bet slavenākie pasaules kino kritiķi pat nevairās to dēvēt par atmiņā paliekošāko festivāla filmu.
Džeps Gambardella (aktieris Toni Servillo) – apātisks un vīlies 65 gadus vecs rakstnieks un žurnālists, gandrīz vai pirms pusgadsimta izdota veiksmīga romāna autors, kurš mehāniski pieņem viņam veltītos komplimentus. Viņš – sirms bagātnieks – intelektuālis, ekscentriskas augstākās sabiedrības ballīšu „lauva” un Romas naksnīgās dzīves veterāns, kas spēj džentlmeniski asistēt sievietei un uzslavas cienīgi izteikt līdzjūtību bērēs. Ciniski? Varbūt. Taču sirdī Džeps ir nemirstīgs ideālists un sapņotājs, kas ievilkts lielajā dzīves skaistuma, bet ar bezjēdzību un tukšumu piepildītā virpulī.
Viņa greznajā dzīvoklī, no kura paveras skats tieši uz Kolizeju, pulcējas bohēmas pārstāvji un Romas elite, bet, piedaloties nebeidzamajās ballītēs un mūsdienu mākslas performancēs, Džeps izvēlas ietekmīgu un tukšu personību parādes novērotāja pozīciju. Nerimstošās kņadas ielenkumā vīrietis mēģina saprast, kādēļ jau vairākus gadu desmitus nav uzrakstījis otro grāmatu, un cenšas atrisināt mokošo personīgās dzīves dilemmu.
Reibinošajā, Mūžīgās pilsētas skaistumu slavinošajā filmā netrūkst Fellīniskās groteskas, augstāko slāņu tukšumam veltītās kritikas un gandrīz vai karikatūrai atbilstošu ballīšu kadru, kas savijas ar intelektuālām diskusijām. Neapšaubāmi skaistākā gada filma Latvijas kino ekrānos būs skatāma jau 15.novembrī.
Lomās: Toni Servillo, Carlo Verden, Sabrina Ferilli, Carlo Buccirosso, Iaia Forte, Pamela Villoresi, Galatea Ranzi
Režisors: Paolo Sorrentino
Ārēji Lesters un Karolīna ir ideāls pāris, kas dzīvo ideālu dzīvi. Bet iekšēji Lesters pārzīvo pusmūža krīzi un slīkst arvien dziļāk un dziļāk depresijā. Viss mainās brīdī, kad viņš aizraujas ar vienu no meitas draudzenēm, pamet darbu un nolemj izdzīvot jaunību vēlreiz.
Ja būtu iespējams, vai Tu gribētu zināt, kad precīzi Tu mirsi? Ir tāda lietotne, kas apgalvo, ka spēj paredzēt personas nāves brīdi. Kāda medmāsa to lejupielādē un uzzina, ka viņai dzīvot atlicis vien trīs dienas. Nu viņai jāatrod veids, kā glābt savu dzīvību, pirms laika skaitīšanas pulkstenis beidzis tikšķēt.