Nesen atraitne palikusī divu bērnu māte Sāra izmisīgi vēlas uzzināt, kurš nogalināja viņas vīru viņas mazā dēla acu priekšā, padarot viņu mēmu. Viņa ir spiesta palīdzēt nedzīvam narkotiku tirgotājam glabāt narkotiskās vielas, kas nozagtas vietējam Biga kungam, un viņa ir spiesta veikt krasas darbības, lai aizsargātu savus bērnus, pārtopot no nomākta padevīgā līdz modrībai.
“Kā es varu nejusties kā neveiksminiece?” sevi ar Ingmaru Bergmanu salīdzina Krisa. Viņas kinokarjera ir tikai pašā sākumā, un viņa nespēj saprast zviedru režisora piecas laulības un deviņus bērnus. Turpretī vīrs Tonijs kļuvis par ieredzētu ārthausa režisoru, bet, viņaprāt, “Septītais zīmogs” (1957) ir pārvērtēts. Ierodoties Baltijas jūras ieskautajā Fores salā, uz kuras Bergmans dzīvojis un uzņēmis filmas, abi ķeras klāt jauno scenāriju tapināšanai. Piepeši sala ar nekaitīgajām medūzām, krastos izslietajiem kaļķakmens bluķiem jeb rauki, aitām un tūristu autobusu piedāvā jaunu scenāriju. Šķiet, Bergmans ir līdzautors: mīklaini kā spogulī.
Sieviete ar metāla plāksni galvā no bērnības autoavārijas dodas dīvainā ceļojumā, nonākot saskarē ar ugunsdzēsēju, kurš pēc 10 gadiem atkal satikās ar savu pazudušo dēlu.
Sarkanais mēness apdraud mūsu eksistenci uz Zemes. Mūsu vienīgā cerība ir mīklainais Pols WR, savas paaudzes talantīgākais astronauts. Taču dažas stundas pirms misijas sākuma Pols pazūd.
Skolas skolotāja Antuanete ar nepacietību gaida savas ilgi plānotās vasaras brīvdienas kopā ar savu slepeno mīļoto Vladimiru, viena no viņas skolēna tēvu. Uzzinot, ka Vladimirs nevar ierasties, jo viņa sieva sarīkojusi pārsteiguma pārgājienu brīvdienas Sevennas nacionālajā parkā kopā ar viņu meitu un ēzeli, lai nēsātu viņu kravu, Antuanete nolemj vienatnē sekot viņu pēdām kopā ar aizsargēzeli Patriku.
Mazais vampīrs dzīvo spoku mājā kopā ar jautru monstru grupu, taču viņam ir garlaicīgi! Kādu nakti viņš kopā ar savu uzticamo buldogu Fantomato slepeni izlīst no muižas, lai atrastu jaunus draugus.
Sušķi meklē jaunas mājas. Viņi nonāk Smaciņciemā, skaistā un mierīgā ciematā. Diemžēl Smaciņciemam ir nelāga problēma: gaisu bojā vietējā atkritumu izgāztuve. Kaut kas ir jādara! Pilsētiņas mēra un viņa ambiciozās sievas dēls Maksis ir apdāvināts izgudrotājs un klusībā cer atrisināt smakojošo problēmu ar dīvainu iekārtu, pie kuras viņš strādā kopā ar profesoru Dzirkstprāti un viņa krustmeitu Loti. Kad Maksis atkritumu izgāztuvē iepazīstas ar Sušķiem, kļūst skaidrs, ko Sušķi varētu nozīmēt Smaciņciemam – viņi ēd atkritumus! Bet paši Sušķi Smaciņciema izgāztuvē beidzot varētu atrast īstas mājas. Viss būtu jauki, ja mēra sievai un alkatīgajam būvniekam Āmuram nebūtu citi plāni. Viņi uzskata, ka atkritumu izgāztuves vietā jāceļ labjūtes templis! Sušķu bērni kopā ar saviem draugiem Maksi un Loti apņemas glābt jaunatrastās mājas.
Tas ir stāsts par vienu no ietekmīgākajiem un revolucionārākajiem sava laika modes dizaineriem. Viņš nekad nav tiecies pēc plašas publicitātes, bet nogājis ceļu no Žana Pola Gotjē asistenta līdz HERMES radošajam direktoram un sava brenda radītājam un izveidojis atpazīstamu radikālu stilu, izveidojot 41 provokatīvu kolekciju. Maržela pameta pats savu modes namu un aizgāja no šīs jomas 2008. gada septembrī, un tagad viņš nodarbojas ar mākslu. Filma ir unikāla iespēja ieraudzīt ģeniālo dizaineri.
Savas cilts gājiens sekot migrējošajam bizonam, Jakari, mazais Sioux zēns, dodas viens pats, lai sekotu Mazā Pērkona takai, savvaļas mustangam, par kuru tiek uzskatīts, ka tas ir nepieradināms. Ceļojot tālu no mājām un dziļi šausmīgo pumas teritorijā, Jakari un Mazais Pērkons uzņem lielu piedzīvojumu un atrod ceļu atpakaļ uz mājām.
Karaliste ir tehnoloģiski vismodernākā slimnīca Dānijā, mirdzošs medicīnas zinātnes bastions. Neparastu atgadījumu izsitumi tomēr sāk vājināt personāla ticību zinātnei – katru nakti iebrauc fantoma ātrā palīdzība, taču pazūd; balsis atbalsojas lifta šahtā; un grūtnieces ārsta auglis, šķiet, attīstās daudz ātrāk nekā tas ir dabiski.