Kad Nora ir lieciniece, ka Ābelu iebiedēja citi bērni, viņa steidzas viņu aizsargāt, brīdinot viņu tēvu. Bet Ābels piespiež viņu klusēt. Nokļuvusi lojalitātes konfliktā, Nora galu galā mēģinās atrast savu vietu, plosīta starp bērnu un pieaugušo pasauli.
Eva, bijusī dejotāja, tagad dzīvo ratiņkrēslā un nespēj staigāt. Kad draudzene Sofija pirms Ziemassvētkiem viņai uzdāvina vecu, antīku koka adventes kalendāru, viņa saprot, ka katrā logā ir kāds pārsteigums, kas rada sekas reālajā dzīvē: daži no tiem ir labi, bet vairums slikti... Tagad Evai būs jāizvēlas, vai saņemt. atbrīvoties no kalendāra vai atkal staigāt... pat ja tas viņai apkārt izraisa nāvi.
17. gadsimta mūķene sapinās aizliegtā lesbiešu romānā ar iesācēju. Taču tieši Benedetas šokējošās reliģiskās vīzijas draud satricināt Baznīcu līdz tās pamatiem.
Filma seko Kitijas, iedomātās draudzenes, kurai Anna Franka veltīja savu dienasgrāmatu, ceļojumam. Ugunīgā pusaudze Kitija tuvākajā nākotnē pamostas Annas Frankas mājā Amsterdamā un dodas ceļojumā, lai mūsdienu Eiropā atrastu Ansi, kura, viņasprāt, joprojām ir dzīva. Kamēr jauno meiteni šokē mūsdienu pasaule, viņa saskaras arī ar Annas mantojumu.
Lui, kurš cīnās ar sirds slimību, un viņa sieva Elle, pensionēta psihiatre, uzskata, ka viņu idilliskā dzīve ir sagrauta, kad Elle sāk pakļauties demences sekām.
1944. gada novembris. Applūdušajā Valherenas salā, Zēlandē, tūkstošiem sabiedroto karavīru cīnās ar Vācijas armiju. Trīs jaunu dzīves kļūst nesaraujami saistītas. Nīderlandes zēns, kurš cīnās par vāciešiem, angļu planiera pilots un meitene no Zēlandes, kas ir saistīta ar pretestību pret viņas gribu, ir spiesti izdarīt izšķirošas izvēles, kas ietekmē gan viņu pašu, gan citu brīvību.
Nirstot kādā nomaļā Francijas ezerā, pāris YouTube lietotāju, kas specializējas zemūdens izpētes videoklipos, atklāj dziļos ūdeņos iegremdētu māju. Tas, kas sākotnēji bija unikāls atradums, drīz pārvēršas murgā, kad viņi atklāj, ka māja ir bijusi zvērīgu noziegumu vieta. Ieslodzīti, viņu skābekļa rezerves bīstami krītas, viņi saprot, ka ļaunākais vēl tikai priekšā: viņi nav vieni mājā.
Kad 85 gadus veco Andrē piemeklē insults, Emanuela steidzas pie sava tēva gultas. Slims un pa pusei paralizēts savā slimnīcas gultā, viņš lūdz Emanuelu palīdzēt viņam izbeigt savu dzīvi. Bet kā jūs varat izpildīt šādu lūgumu, ja tas ir jūsu tēvs?
Nesen atraitne palikusī divu bērnu māte Sāra izmisīgi vēlas uzzināt, kurš nogalināja viņas vīru viņas mazā dēla acu priekšā, padarot viņu mēmu. Viņa ir spiesta palīdzēt nedzīvam narkotiku tirgotājam glabāt narkotiskās vielas, kas nozagtas vietējam Biga kungam, un viņa ir spiesta veikt krasas darbības, lai aizsargātu savus bērnus, pārtopot no nomākta padevīgā līdz modrībai.
“Kā es varu nejusties kā neveiksminiece?” sevi ar Ingmaru Bergmanu salīdzina Krisa. Viņas kinokarjera ir tikai pašā sākumā, un viņa nespēj saprast zviedru režisora piecas laulības un deviņus bērnus. Turpretī vīrs Tonijs kļuvis par ieredzētu ārthausa režisoru, bet, viņaprāt, “Septītais zīmogs” (1957) ir pārvērtēts. Ierodoties Baltijas jūras ieskautajā Fores salā, uz kuras Bergmans dzīvojis un uzņēmis filmas, abi ķeras klāt jauno scenāriju tapināšanai. Piepeši sala ar nekaitīgajām medūzām, krastos izslietajiem kaļķakmens bluķiem jeb rauki, aitām un tūristu autobusu piedāvā jaunu scenāriju. Šķiet, Bergmans ir līdzautors: mīklaini kā spogulī.
Sieviete ar metāla plāksni galvā no bērnības autoavārijas dodas dīvainā ceļojumā, nonākot saskarē ar ugunsdzēsēju, kurš pēc 10 gadiem atkal satikās ar savu pazudušo dēlu.