Tā ir nakts uz Parīzes tilta. Meitene noliecas pāri Sēnas upei ar asarām acīs un vardarbīgu vēlmi noslīcināt savas bēdas. No nekurienes kāds viņu interesē. Viņš ir Gabors, naža metējs, kuram viņa izrādei vajadzīgs cilvēka mērķis. Meitenei Adelei nekad nav paveicies un nekur citur nav kur doties. Tāpēc viņa seko viņam. Viņi ceļo pa Vidusjūras ziemeļu krastu, lai uzstātos.
Iesaistošs, emocionāls un kniedējošs FAREWELL ir sarežģīts un ļoti inteliģents trilleris, kas izvilkts no vēstures lappusēm - par vienkāršu cilvēku, kurš metas padomju informācijas lielākajā zādzībā par auksto karu. Ronalds Reigans šo vēstures fragmentu - lielākoties līdz šim nezināmu - nosauca par “vienu no vissvarīgākajiem 20. gadsimta spiegošanas gadījumiem”. FAREWELL sākas 1981. gadā pēc padomju iebrukuma Afganistānā. Francijas biznesmenis, kas atrodas Maskavā, Pjērs Noents (Guillaume Canet) rada maz ticamu saikni ar Grigorjevu (Emiru Kusturicu), vecāko VDK virsnieku, kurš bija noraizējies par to, kāds komunistu ideāls ir kļuvis Brežņeva pakļautībā. Grigorjevs sāk izplatīt Froment ļoti sensitīvu informāciju par padomju spiegu tīklu ASV.
Kad policisti gatavojas aizturēt slavenu banku laupītāju bandu, elites snaiperis atver uguni no jumta, tādējādi atvieglojot savu līdzdalībnieku bēgšanu. Tomēr viens no viņiem ir nopietni ievainots, kas apdraud zagļu plānus.
Astoņas sievietes pulcējas, lai svinētu Ziemassvētkus sniegotajā namiņā, lai tikai atrastu mirušu ģimenes patriarhu ar nazi mugurā. Ieslodzījumā mājā katra sieviete kļūst par aizdomās turamo, katrai ir savs motīvs un noslēpums.
Muzikālās viesistabas farss, kas tika uzstādīts Parīzē 1925. gada oktobrī. Pusmūžā Gilberte flirtē ar vīriešiem, bet mīl savu vīru Georgesu, vēloties, lai viņš būtu demonstratīvāks. Viņš ved sarunas par vienošanos ar amerikāni Ēriku Thomsonu, kurš izrādās Gilberte pirmais vīrs no anulētās un slepenās štata laulības. Kopā ar māsu Arleti Gilberte lūdz Ēriku nestāstīt Žoržam par laulībām. Tikmēr jaunais mākslinieks Čārlijs vajā Gilbertu, kamēr Arlette mēģina viņu sadraudzēt ar jauno Huguette, kurš viņu mīl. Vai Ēriks spēlēs kopā vai mēģinās atgūt Gilbertei simpātijas? Vai Gilberte var spēlēt viens pret otru? Un kam izdosies noskūpstīt kuru uz lūpām?
Divi draugu draugi, viens ļoti bagāts, otrs gandrīz bez pajumtes, nolemj doties brīvdienās. Viņiem pievienojas arī vientuļā māte Džūlija. Reiz jūrmalā starp viņiem sākas sarežģīts mīlas krusts, kurā būs iesaistīts arī transseksuālis, greizsirdīgs brālis, latīņu valodas cienītājs un vēl viens nervozi noslogots pāris. Nemaz nerunājot par viena no viņiem meitu, kura slepeni atrodas Čikāgā pie viena tēva darbinieka ... Vēl vairāk, vasaras beigās viņi visi pievienosies vienai un tai pašai partijai ...
Kā katru rītu, Lūcija izmanto sava ceļojuma priekšrocības, lai uz brīdi pazaudētu sevi labas grāmatas lappusēs. Kā jau katru rītu, viņa smaidot pievienojas kolēģiem birojā. Tā ir darba diena tāpat kā jebkura cita. Tad pēkšņi visa darbība birojā apstājas. Visa uzmanība tiek vērsta uz pretējās ēkas logu un pretējā lasījumā: Cilvēks vien. Vai tas ir mānīšana? Sauciens pēc palīdzības? Ikvienam ir sava interpretācija un, izmantojot visus iespējamos līdzekļus, viņš mēģinās atklāt, kas slēpjas aiz šī noslēpumainā vēsts.
Reimijs un Melānija ir trīsdesmit gadus veci un dzīvo tajā pašā Parīzes rajonā. Viņa reizina nokavēto tikšanos sociālajos tīklos, kamēr viņš cīnās par tikšanos. Abi upuri no šo lielo pilsētu vientulības, tajā laikā hipersaistītie, kur tomēr domā, ka satikties vajadzētu būt vienkāršākai ... Divi cilvēki, divi kursi. To nezinot, viņi izvēlas divus ceļus, kas viņus ved vienā virzienā ... kas ir mīlas stāsts?