Uzcītīgai, bet nemākulīgai policistei tiek uzticēts eskortēt ietekmīga narkotirgoņa atraitni, kura ir vienīgā lieciniece kriminālprāvā. Uzdevums nav no vieglajiem, jo seksīgo un temperamentīgo latīņamerikāņu daiļavu vēlas novākt gan noziedzīgās pasaules elementi, gan korumpēti policisti. Abas dāmas tiek ierautas nebeidzamā piedzīvojumu virpulī, kad sākas pakaļdzīšanās cauri visai Teksasai.
Pirms sešiem gadiem vienas dienas laikā Amēlija zaudēja vīru un dzemdēja dēlu. Semam jau iet septītais gads, bet viņam visur rēgojas briesmoņi. Reiz pirms gulētiešanas zēns lūdz mātei palasīt tam pirms miega grāmatu par briesmoni Babaduku... kopš tā brīža zēna un arī mātes baiļu vizualizācijas ar dienu kļūst jo īstākas, un vienīgais veids, kā uzvarēt Babaduku, ir uzvarēt savas bailes reizi par visām reizēm.
FILMA ANGĻU VALODĀ, BEZ SUBTITRIEM.
Filma tiks demonstrēta kinofestivāla "Spektrs III" programmā.
Filmas "Coco pirms Chanel" režisore Anne Fontēna piedāvā: lieliskā Džemma Artertone pavasara komēdijā "Džemma Boverī" Latvijas kinoteātros no 10.aprīļa.
Filmas galvenais varonis bijušais parīzietis Martins. Paaugoties, Martins sāka strādāt par maiznieku nelielā Normandijas ciematiņā. Viss, kas palicis Martinam no jaunības – neizdzēšama mīlestība pret klasisko literatūru. Īpaši viņš ciena Gustavu Flobēru. Martins mīl meklēt apkārtējos cilvēkos grāmatu personāžu iezīmes.
Režisores Andželīnas Džolijas-Pitas jaunā filma! Francija, 70-to gadu vidus. Bijusī dejotāja Vanesa un viņas vīrs - amerikāņu rakstnieks Rolands apceļo Franciju. Ceļojums pamazām viņus atsvešina, taču viss mainās, ka viņi nonāk mazā pilsētiņā pie jūras.
Pārkeru ģimene pārceļas uz nomaļu Austrālijas tuksneša pilsētiņu. Ģimeni satriec negaidīta traģēdija – kamēr pilsētiņa gatavojas smilšu vētrai, Pārkeru bērni noslēpumaini pazūd no mājām. Satrauktie vecāki vēršas policijā. Pēc norīkotā izmeklētāja ierosinājuma meklējumos iesaistās vietējā kopiena. Pilsētnieki sākumā aktīvi piedāvā palīdzību, bet mīklainu baumu iespaidā sāk ar aizdomām raudzīties uz jaunajiem iedzīvotājiem.
Septiņdesmitgadīgais atraitnis Bens Vitakers ir sapratis, ka pensijas laiks nebūt nav tik rožains, kā stāsta, tādēļ nešauboties izmanto izdevību atgriezties darba dzīvē. Solīdais kungs kļūst par praktikantu tīmekļa modes vietnē, kuru dibinājusi un vada jauna un enerģiska sieviete Džūlsa Ostina.
Neglābjams brunču mednieks un sieviete, kas krāpj savus vīriešus. Viņi abi nespēj uzņemties saistības attiecībās – vai viņiem var tikt dota otrā iespēja atrast īsto mīlestību?
Pēc vienas nakts sakara universitātē Leinija un Džeiks nejauši satiekas pēc divdesmit gadiem un atklāj, ka abiem diviem ir viena un tā pati problēma – viņi abi nespēj ilglaicīgi noturēties attiecībās. Neskatoties uz abpusējām simpātijām, viņi nolemj palikt tikai draugi, bet to pateikt ir krietni vieglāk nekā izdarīt…
Filma aizsākas Maskavas lidostā, no kurienes mūsu galvenie varoņi dosies elpu aizraujošos ceļojumos uz gleznainajām Armēnijas kalnu ielejām, zaļumos slīgstošajām Tbilisi ieliņām un Jaungadu gaidošās Maskavas svētku ugunīm.
Tonijas un Džordžo nejaušā iepazīšanās naktsklubā ātri pāraug kaislīgā mīlestībā. Kad daudzus gadus vēlāk pēc nelaimes gadījuma Tonija nonāk rehabilitācijas centrā, atveseļošanās laikā viņa atskatās uz kopā pavadīto dzīvi – analizējot sevi un meklējot atbildi uz urdošu jautājumu: "Kas īsti par cilvēku ir Džordžo?”
2015. gada Starptautiskā Kannu kinofestivāla balva kategorijā Labākā aktrise - Emanuela Berko.
Bridžitas Džounsas plāns dzīvot ‘ilgi un laimīgi’ ir nogājis mazliet greizi. Pēc šķiršanās no Marka Dārsija viņa atkal ir viena, tādēļ nu viņas jaunais plāns ir koncentrēt visu uzmanību uz karjeras veidošanu, pavadīt brīvo laiku veco labo draugu lokā un atrast jaunus draugus. Un pēc ilgiem laikiem viņas dzīvē viss beidzot tiek kontrolēts. Kas gan varētu neizdoties?
Negaidot viņas mīlas dzīve apmet kūleni, un Bridžita attopas ļoti svarīga jautājuma priekšā - kurš no diviem vīriešiem ir bērna tēvs - apburošais amerikānis vai Marks Dārsijs?
Filma AUSMA vēsta par vērtībās apjukušu pasauli nesenā pagātnē – padomju laikā, kad tā saucamo ideālu vārdā pieaugušie un arī bērni zaudēja orientierus. Dēls nodeva tēvu, bet tēvs – dēlu.
Diemžēl AUSMA nav filma pa pagātni, jo totalitāra režīma vēlme pārvērst cilvēkus par liela mehānisma mazām skrūvītēm aizvien vēl šķiet mūžīga – tai nav robežu ne laikā, ne telpā.