Padomju zemūdenes spokotais kapteinis savās rokās tur pasaules likteni. Piespiedu kārtā atstāt savu ģimeni aiz muguras, viņam tiek uzdots vadīt slepenu aizsegtu slepenu misiju.
Pēc tam, kad dzelzs vīrs Drago, ļoti iebiedējošais padomju sportists ar 6 pēdu piepūli, 261 mārciņu, nogalina Apollo Creed izstādes mačā, Rokijs nonāk Krievijas sirdī par 15 atriebības kārtām ar kaudzēm braucošu boksu.
Combat ir nodevis Rambo, bet viņš beidzot ir sācis rast iekšēju mieru klosterī. Kad Rambo draugs un mentors pulkvedis Trautmans lūdz palīdzību ārkārtīgi slepenā misijā Afganistānā, Rambo atsakās, bet, pārņemot Trautmanu, tas ir jāpārdomā.
Aģents 47 tika apmācīts, lai kļūtu par algotu slepkavu, kura spēcīgākie ieroči ir aukstasinība un apņēmība. 47 ir skaitlis, kas ietetovēts uz viņa kakla un arī viņa vienīgais vārds.
Viņa nevainojamā karjera turpinās līdz tam brīdim, kamēr valdības intrigu rezultātā, 47 pats kļūst par galveno mērķi. Interpols un krievu specdienesti uzsāk Aģenta 47 vajāšanu pa visu Eiropu, kamēr vajātais mēģina noskaidrot, kurš un kādu motīvu vadīts ir viņu nodevis. Aģenta uzvedums kļūst grūtāks no brīža, kad viņš sastop austrumeiropas skaistuli Niku, kontaktēšanās ar kuru, atmodina slepkavošanas mašīnā jūtas un vainas apziņu.
Lomās: Timothy Olyphant, Dougray Scott, Olga Kurylenko, Robert Knepper, Ulrich Thomsen, Michael Offei
Režisors: Xavier Gens
Filma, kas veidota kā arhīva kinolenšu falsifikācija, stāsta par to, kā padomju kosmosa lidotājs Ivans Harlāmovs jau 1938. gadā nosēdās uz mūsu planētas pavadoņa...
Režisors: Aleksejs Fedorčenko
Scenārijs: Aleksandrs Gonorovskis, Ramils Jamaļejevs
Lomās: Boriss Vlasovs, Viktorija Iļjinska, Anatolijs Otradnovs, Aleksejs Slavins, Andrejs Osipovs, Viktors Kotovs, Aleksejs Aņisimovs, Igors Saņņikovs
Asiņainās kaujas pie Staļingradas ir detalizēti iztirzātas gan grāmatās, gan kinematogrāfā. Šoreiz režisors savu darbu balstījis uz liecinieku piedzīvoto, stāsta centrā izvirzot kareivju un pilsētā palikušo iedzīvotāju likteņus. Nopostītajā pilsētā palicis tikai viens nams, kurā pozīcijas izdevies noturēt krievu karavīriem. Tādēļ vācu virsniekam Kānam tiek uzdots šo ēku ieņemt jebkuriem līdzekļiem.
Par spīti visam, šajā nāves, sprādzienu un asiņu ellē dzimst mīlestība, jo arī kara nogurdinātie nespēj pretoties vēlmei pēc vienkāršas laimes.
Ļevs zaudē savu augsto statusu Čekā, varu un mājas brīdī, kad atsakās denonsēt savu sievu, kura tiek apsūdzēta spiegošanā. Viņi abi tiek no Maskavas izsūtīti trimdā uz provinces nostūri Sibīrijā, kur Ļevs kopā ar ģenerāli Ņestrovu nonāk uz pēdām slepkavam, kurš jau ir nogalinājis četrdesmit trīs bērnus. Abu vīru cīņa par taisnību draud atmaskot sistēmisko noziegumu slēpšanas mēģinājumu, par kuru ir atbildīgs Ļeva psihopātiskais sāncensis Čekā Vasīlijs, kurš uzsver: "Paradīzē noziedzība nepastāv".
Mīlestība, nebeidzamu ienaidnieka ložu ieskauta, draudzība ar Eleanoru Rūzveltu, uzstāšanās konferencēs, kuras ietekmēja Otrā pasaules kara rezultātu, vēlme dzīvot un bailes pazaudēt mīļoto cilvēku. Vai trausla sieviete spēs tikt ar to galā?
Patiess stāsts par Ludmilas Pavļičenko, leģendārās snaiperes, dzīvi. Karavīri devās kaujā ar viņas vārdu uz lūpām, bet ienaidnieki medīja. Cīņas laukā viņa redzēja nāvi un ciešanas, bet par lielāko pārbaudījumu kļuva mīlestība, kuru varēja atņemt karš...
Filmas darbība notiek uz patiesu vēsturisku notikumu fona un stāsta par Bruklinas advokātu Džeimsu Donovanu, kurš attopas aukstā kara epicentrā, kad CIP viņu nosūta veikt praktiski neiespējamu uzdevumu – vienoties par PSRS notvertā izlūklidmašīnas U2 amerikāņu pilota atbrīvošanu.
Emocionāls stāsts par triju Baltijas valstu – Latvijas, Lietuvas un Igaunijas – centieniem iegūt politisku neatkarību un pašnoteikšanās tiesības. Atsevišķu cilvēku stāsti atspoguļo 20. gadsimta sarežģītās vēstures līkločus un Atmodas laiku, kad militāram pārspēkam pretī stājās gara spēks – dziesma. Filmas caurviju pavediens ir 1990. gada Vispārējie latviešu dziesmu un deju svētki, kad pirmoreiz pēc 50 okupācijas gadiem Rīgā satiekas dzimtenes un trimdas tautieši.
Filma Krustceļš ir viena no spilgtākajām kinematogrāfiskajām parādībām atjaunotās Latvijas neatkarības pirmajos gados, kad lielais vairums režisoru risināja politiskas un patriotiskas tēmas. Režisors Juris Podnieks to darīja ar māksliniecisku un emocionālu vērienu, viņa filmas jau bija novērtētas arī ārpus Latvijas, tāpēc Krustceļš tapa sadarbībā ar Japānas TV kanālu NHK un Lielbritānijas Channel 4.