Ir 2045. gads, pasaule ir uz haosa un sabrukuma sliekšņa, tomēr ļaudis atraduši glābiņu OĀZĒ – milzīgā virtuālās realitātes universā, ko radījis izcilais un ekscentriskais Džeimss Halidejs. Mirstot Halidejs visu savu neizmērojamo bagātību ir novēlējis tam, kurš pirmais atradīs digitālo Lieldienu olu, ko viņš paslēpis kaut kur OĀZĒ. Visā pasaulē sākas drudžainas dārgumu medības, kurās iesaistās arī kāds parasts jaunietis vārdā Veids Vatss, pat nenojaušot, cik bīstamas izrādīsies šīs sacensības.
Godprātīgs farmācijas kompānijas darbinieks Herolds komandējuma laikā Meksikā iekuļas pamatīgās nepatikšanās. Nu viņa liktenis ir atkarīgs no nodevīgu kolēģu žēlastības, vietējiem narkobaroniem un slepeno operāciju algotņa ar apšaubāmu morāli. Herolds cenšas izdzīvot arvien bīstamākās situācijās, galu galā pārkāpjot robežu, kas šķir likumpaklausīgu pilsoni no meklēta noziedznieka. Gluži nevilšus rodas jautājums: vai viņš tiešām nesaprot, ko dara, vai tomēr ir divus soļus priekšā visiem?
Makss un Enija ik nedēļu piedalās pāru spēļu vakarā, un vienudien Maksa brālis Brukss ierosina sarīkot slepkavības izmeklēšanu ar viltus slepkavām un federālajiem aģentiem. Tādēļ, kad Brukss tiek nolaupīts, tā ir daļa no spēles, vai ne? Visi seši dalībnieki vēlas uzvarēt un aizrautīgi metas šķetināt mīklu, taču drīz vien mana, ka ar "spēli" un Bruksu kaut kas nav kārtībā. Notikumi uzņem apgriezienus, turklāt, jo tālāk, jo trakāk. Šī varētu būt jautrākā izklaide viņu mūžā, vai arī… spēlei beigas.
Filmas "Ātrs un bez žēlastības" režisors piedāvā elpu aizraujošu piedzīvojumu. Amerikas piekrastei strauji tuvojās viesuļvētra un, izmantojot šo dabas stihiju kā piesegu, noziedznieku grupa ir izplānojusi paveikt ideālu aplaupīšanu. Taču tad, kad nevaldāmā viesuļvētra sasniedz vēl nebijušus apmērus un spēku, ideālais plāns vairs neizskatās vairs tik viegli izpildāms.
Četri vidusskolēni atrod vecu spēļu konsoli ar līdz šim neredzētu videospēli – džumandži. Viņi tūliņ pat tiek ierauti spēlē, kas norisinās džungļos, un iemiesojas pašu izraudzītajos avataros. Jaunieši apjauš, ka džumandži ir kas vairāk par spēli, tā ir cīņa par izdzīvošanu. Lai uzvarētu spēlē, viņiem jādodas bīstamākajā piedzīvojumā mūžā, jāatklāj Alana Periša pirms 20 gadiem atstātās pēdas un jāmaina priekšstats pašiem par sevi, pretējā gadījumā viņi paliks ieslēgti spēlē uz visiem laikiem...
Triloģijas episkajā finālā Tomass vada savu klajumnieku grupu viņu pēdējā un visbīstamākajā misijā. Lai izglābtu savus draugus, viņiem jātiek iekšā leģendārajā Pēdējā pilsētā, ko kontrolē VELNS - organizācija, kura izmanto viņus savos eksperimentos ar mērķi iegūt zāles pret nāvējošo Svēles vīrusu. Tas varētu izrādīties visnāvējošākais labirints no visiem. Tie, kuri tiks laukā dzīvi, saņems atbildes uz jautājumiem, kuri tika uzdoti jau kopš pirmās reizes, kad viņu priekšā pavērās labirints.
Lara Krofta ir jauna sieviete ar nepakļāvīgu raksturu, kuras tēvs, ekscentrisks piedzīvojumu meklētājs, pirms septiņiem gadiem pazuda bez pēdām. Lai gan Lara ar grūtībām spēj savilkt kopā galus, viņa atsakās pārņemt tēva biznesa impēriju un tikpat spītīgi atsakās pieņemt domu, ka viņas tēvs varētu būt miris. Cerībā atrast kādu pavedienu, Lara dodas briesmu pilnā ceļojumā uz kādu nomaļu salu, kur viņas tēvs manīts pēdējo reizi. Viņas vienīgie ieroči ir asais prāts, aklā ticība un stūrgalvība.
Atklājusi sevī Spēku, Reja turpina savu episko ceļojumu pasaulē, kurā joprojām notiek cīņa starp gaismas un tumsas spēkiem. Kailo Rens ir ieņēmis augstu posteni Pirmajā ordenī, taču kurp viņu novedīs no Dārta Veidera mantotā varaskāre? Un kā visus notikumus ietekmēs Rejas tikšanās ar pēdējo no dzīviem palikušajiem džediem - Lūku Skaivokeru?
Matīss Zelčs, Latvijas nacionālā arhīva darbinieks Rīgā, kādā naktī pamana uz tilta sievieti. Viņš neiejaucas tās mēģinājumā ielēkt no tilta ūdenī un noslīcināties, tas izraisa Matīsā vainas sajūtu un izmaina viņa dzīvi.
Mūsdienu Eiropā, Latvijas galvaspilsētā Rīgā vairāk kā 220 000 cilvēku trīs dienas stundām ilgi stāvēja rindā, lai kaut īsu brīdi uzlūkotu 2000 gadus vecu, pabalējušu svētbildi – Tihvinas ikonu. Kas lika šiem cilvēkiem daudzas garas stundas pavadīt šajā rindā?
Ir 1919. gads. Pirmais pasaules karš ir beidzies. Mārtiņš pēc daudziem gadiem, kas pavadīti karojot svešumā, atgriežas Latvijā pie savas līgavas Elzas. Viņš nenojauš, ka izšķīrīgā cīņa - gan par Elzas sirdi, gan par jaundibināto Latvijas valsti - vēl tikai priekšā. Vācu karaspēks krievu virsnieka Pāvela Bermonta vadībā grasās ieņemt Rīgu. Šķiet, ka vienīgā Latvijas cerība iepretī vācu karaspēkam ir sabiedroto valstu atbalsts. Taču Mārtiņš ar saujiņu drošsirdīgo ir gatavs cīnīties. Rīgas sargu varonība nostiprina ticību Latvijas valstij gan pašu zemē, gan ārvalstīs.