“Kā es varu nejusties kā neveiksminiece?” sevi ar Ingmaru Bergmanu salīdzina Krisa. Viņas kinokarjera ir tikai pašā sākumā, un viņa nespēj saprast zviedru režisora piecas laulības un deviņus bērnus. Turpretī vīrs Tonijs kļuvis par ieredzētu ārthausa režisoru, bet, viņaprāt, “Septītais zīmogs” (1957) ir pārvērtēts. Ierodoties Baltijas jūras ieskautajā Fores salā, uz kuras Bergmans dzīvojis un uzņēmis filmas, abi ķeras klāt jauno scenāriju tapināšanai. Piepeši sala ar nekaitīgajām medūzām, krastos izslietajiem kaļķakmens bluķiem jeb rauki, aitām un tūristu autobusu piedāvā jaunu scenāriju. Šķiet, Bergmans ir līdzautors: mīklaini kā spogulī.
1938. Kamēr nacistu karaspēks dodas uz Vīni, advokāts Jozefs Bartoks ar sievu steidzīgi mēģina aizbēgt uz ASV, taču gestapo viņu arestē. Bartoks paliek nelokāms un atsakās sadarboties ar gestapo, kas no viņa pieprasa konfidenciālu informāciju. Iemests vieninieku kamerā, Bartoks mēnešiem ilgi tiek psiholoģiski mocīts un sāk vājināties. Tomēr, kad viņš nozog vecu grāmatu par šahu, tas liek viņam pārvarēt viņam sagādātās garīgās ciešanas, līdz tā kļūst par bīstamu apsēstību.
Melānija ir jauna skolniece Otto Leonharda vidusskolā, un Fēlikss piešķir šim iesācējam īstu spīdumu, par ko ļoti kaitina Ellu un Fēliksa bandu. Viņi uzskata, ka Melānija ir atbildīga par vairākām nelielām zādzībām, kas skolā notiek kopš viņas ierašanās. Notikumi uzņem krasus apgriezienus, kad klase dodas skolas ekskursijā. Kad Fēliksa draugi gandrīz sajauc randiņu ar Melāniju, viņš spontāni samazina viņus līdz desmitajai daļai no viņu lieluma. Tikai uz īsu brīdi, viņš pie sevis domā. Bet, kad Melānija ir aizgājusi, ir pazudusi arī maģiskā bumba, lai atjaunotu savus draugus viņu pareizajā izmērā. Vai Melānija tomēr ir aiz zādzībām? Šajā procesā Fēliksam ir ne tikai jāsaraujas, bet arī jāatzīst mīlestībā Melānijai un jāatzīst savas kļūdas draugiem.
Diena komiksu mākslinieka un viņa ģimenes dzīvē pēcpadomju Krievijā. Slimojot ar gripu, Petrovu draugs Igors nes garā pastaigā, dreifējot no fantāzijas un realitātes.
Ne pārāk tālā nākotnē: pēc tam, kad globālā katastrofa ir iznīcinājusi gandrīz visu cilvēci uz Zemes, elitāram astronautam no Kosmosa kolonijas Keplera ir jāpieņem lēmums, kas apzīmogos abu planētu cilvēku likteni.
Stāsts par individuālistisku proletārieti laikā, ko raksturo masu politisko kustību uzplaukums. 20. gadsimta sākumā Itālijā analfabēts jūrnieks Martins Ēdens meklē rakstnieka slavu, plosoties starp buržuāziskās meitenes mīlestību un uzticību savai sociālajai šķirai.
Alma ir zinātniece Berlīnes slavenajā Pergamona muzejā. Lai iegūtu pētnieciskos līdzekļus studijām, viņa pieņem piedāvājumu piedalīties neparastā eksperimentā. Trīs nedēļas viņai jādzīvo kopā ar humanoīdu robotu ar mākslīgo intelektu, kas izveidots, lai ļautu tam kļūt par viņas ideālā dzīves biedra robotu. Ieejiet Tomā, cilvēka formā radītā mašīnā, lai padarītu viņu laimīgu.
Sirsnīgs stāsts par poļu imigrantu un matemātiķi Stenu Ulamu, kurš 1930. gados pārcēlās uz dzīvi ASV. Stens tiek galā ar grūtajiem ģimenes un draugu zaudējumiem, vienlaikus palīdzot izveidot ūdeņraža bumbu un pirmo datoru.
Sušķi meklē jaunas mājas. Viņi nonāk Smaciņciemā, skaistā un mierīgā ciematā. Diemžēl Smaciņciemam ir nelāga problēma: gaisu bojā vietējā atkritumu izgāztuve. Kaut kas ir jādara! Pilsētiņas mēra un viņa ambiciozās sievas dēls Maksis ir apdāvināts izgudrotājs un klusībā cer atrisināt smakojošo problēmu ar dīvainu iekārtu, pie kuras viņš strādā kopā ar profesoru Dzirkstprāti un viņa krustmeitu Loti. Kad Maksis atkritumu izgāztuvē iepazīstas ar Sušķiem, kļūst skaidrs, ko Sušķi varētu nozīmēt Smaciņciemam – viņi ēd atkritumus! Bet paši Sušķi Smaciņciema izgāztuvē beidzot varētu atrast īstas mājas. Viss būtu jauki, ja mēra sievai un alkatīgajam būvniekam Āmuram nebūtu citi plāni. Viņi uzskata, ka atkritumu izgāztuves vietā jāceļ labjūtes templis! Sušķu bērni kopā ar saviem draugiem Maksi un Loti apņemas glābt jaunatrastās mājas.
Nelielā Parīzes kafejnīcā burvīgā, bet sāpīgi kautrīgā Amēlija nejauši atklāj dāvanu palīdzēt citiem. Drīz vien Amēlija pavada savas dienas kā savedēja, sargeņģelis un visapkārt labu darbu veicēja. Bet, kad viņa sastopas ar skaistu svešinieku, vai viņa atradīs drosmi kļūt par sava mīlas stāsta zvaigzni?
Kad 14 gadus vecais Marko, bezpajumtnieks romu zēns, tiek arestēts uz Dānijas robežas par pazudušas ierēdņa pases, policijas inspektoram Karlam Morkam un viņa Q nodaļas komandai tiek uzdots atrast saikni. Vecajā lietā ir vairāki aizdomīgi elementi: Valsts darbinieks tika apsūdzēts pedofīlijā neilgi pirms viņa pazušanas, un viņa lieta tika slēgta neparasti ātri. Taču klusais, traumētais Marko atsakās ar viņiem runāt, un pēc neilga laika viņš bēg no tiem, kas grasās viņu nogalināt viņa zināmo zināšanu dēļ.
Tas ir stāsts par vienu no ietekmīgākajiem un revolucionārākajiem sava laika modes dizaineriem. Viņš nekad nav tiecies pēc plašas publicitātes, bet nogājis ceļu no Žana Pola Gotjē asistenta līdz HERMES radošajam direktoram un sava brenda radītājam un izveidojis atpazīstamu radikālu stilu, izveidojot 41 provokatīvu kolekciju. Maržela pameta pats savu modes namu un aizgāja no šīs jomas 2008. gada septembrī, un tagad viņš nodarbojas ar mākslu. Filma ir unikāla iespēja ieraudzīt ģeniālo dizaineri.