Taiti sala. Francijas valdības ierēdnis De Rollers ir aprēķins cilvēks ar nevainojamām manierēm, kas spēj tikt galā gan ar augstāko sabiedrību, gan vietējiem iedzīvotājiem, kurus viņš bieži apmeklē ēnainās locītavās.
Čehu imigrante Selma, kas atrodas uz akluma robežas, cīnās, lai savilktu galus sev un savam dēlam, kurš mantojis tos pašus ģenētiskos traucējumus un piedzīvos tādu pašu likteni bez dārgas operācijas. Kad dzīve kļūst pārāk grūta, Selma mācās tikt galā ar savu mīlestību pret mūzikliem, izvairoties no dzīves nepatikšanām – pat ja tikai uz mirkli –, izsapņojot mazus skaitļus apkārtējās vides ritmiskajos ritmos.
Romānu rakstnieks piedalās prāvā pret sievieti, kas apsūdzēta par savas 15 mēnešus vecās meitas nogalināšanu, pametot viņu pludmalē Francijas ziemeļos. Taču tiesas procesam turpinoties, viņas pašas ģimenes vēsture, šaubas un bailes par mātes stāvokli pakāpeniski tiek izklīdinātas, pamazām atklājoties apsūdzētās dzīves stāstam.
Lilija ir atstājusi visu, lai aizceļotu uz zemes malu un īstenotu savu sapni, zvejotu Ziemeļjūrās. Viņa pārliecina Ianu, tralera kapteini, vārdā Rebel, dot viņai iespēju un ļaut viņai pievienoties apkalpei. Vienīgā sieviete uz kuģa viņu sauc par zvirbuli. Aiz trauslā izskata slēpjas tērauda griba, un viņas drosme un apņēmība galu galā uzvar viņu cieņu. Pieņemta šajā bieži nelaimīgo cilvēku pasaulē, Lilija iekaros savas tiesības dzīvot savādāk, brīvi. Debijas filma.
Losandželosas pasaka, kurai lemts kļūt par cinisku traģēdiju. Sevi par Dieva pērtiķi dēvējošais stāvkomiķis Henrijs un operas dīva Anna mīl viens otru tik daudz. Tik kaisli un patiesi, ka velta savai mīlai duetu. Henrija iznīcinošais humors ik vakaru “nonāvē” skatītājus, bet Annas balss tos pavada un “izglābj”. Ir tikai pāris iespējas pateikt patiesību, netiekot nogalinātam, nogārdz Henrijs. Pēc abu apdāvinātās meitas Anetes dzimšanas pasaule maina žanru. Skaudība, aizvainojums, slikta publicitāte, tabloīdu prese, #MeToo un no greizsirdības dzimis ļaunums. Vai mēs varam sākt?
Krisa (Vikija Krīpsa) un Tonijs (Tims Rots) ir scenāristu pāris, kas ieradies uz Baltijas jūras “kino svētnīcu”, Fores salu, kur dzīvojis un strādājis zviedru kinorežisors Ingmars Bergmans. Krisas karjera ir tikai sākumā, un viņa nespēj saprast Bergmana piecas laulības un deviņus bērnus. Turpretī Tonijs kļuvis par ieredzētu ārthausa režisoru, bet, viņaprāt, “Septītais zīmogs” (1957) ir pārvērtēts. Radošā un romantiskā spriedze kāpj, taču melodramatiska konflikta vietā tā uzplaukst jaunā stāstā.
Sandra dzīvo nelielā dzīvoklī Parīzē kopā ar savu astoņus gadus veco meitu. Viņa regulāri apmeklē savu tēvu Georgu, kurš cieš no neirodeģeneratīvas slimības, kas katru dienu mazina viņa spējas. Kamēr viņa kopā ar ģimeni dodas šķēršļu joslā cauri pansionātiem, lai iekārtotu Georgu drošā vietā, Sandra negaidīti sastopas ar Klementu. Lai gan viņš nav brīvs, sākas kaislīgas attiecības.
Zvejnieka dēlam tiek piedāvāta galvenā privilēģija studēt Al-Azhar universitātē Kairā, sunnītu islāma varas epicentrā. Neilgi pēc viņa ierašanās mirst universitātes augstākā ranga reliģiskais vadītājs Lielais imāms, un jaunais students kļūst par bandinieku nežēlīgā cīņā par varu starp Ēģiptes reliģisko un politisko eliti.
Alēns un Marija pārcēlās uz savu sapņu piepilsētas māju. Taču nekustamā īpašuma aģents viņus brīdināja: tas, kas atrodas pagrabā, var mainīt viņu dzīvi uz visiem laikiem.
Japāna, 1944. Izlūkošanas darbam apmācīts Hiroo Onoda, 22 gadus vecs, atklāj filozofiju, kas ir pretrunā oficiālajai nostājai: nav pašnāvības; palikt dzīvam, lai kas arī notiktu; misija ir svarīgāka par visu. Nosūtīts uz Lubangu, nelielu salu Filipīnās, kur amerikāņi gatavojas izkāpt, šī loma būs partizānu kara rīkošana līdz Japānas karaspēka atgriešanās brīdim. Impērija drīz pēc tam padosies; Onoda, 10 000 dienas vēlāk.
Parīze, 1981. Vēlēšanu naktī pūš pārmaiņu vēji, un franči pacilāti vētra ielās. Taču Elizabete cenšas dalīties vispārējā optimisma noskaņojumā. Viņas laulība tuvojas beigām, un viņai tagad būs jāuztur ģimene. Viņa ir satraukta, un viņas tēvs un pusaudžu bērni ir noraizējušies, ka viņas asaras vienkārši neizžūs. Bet ko tad, ja klausīšanās viņas emocijās varētu palīdzēt viņai sākt aizpildīt tukšo nākotnes lapu? Kā būtu, ja viņa pēc iegribas rakstītu vēstuli savas iecienītākās radio programmas vadītājai? Vai arī uzaicināt bezpajumtnieku meiteni savā mājā? Kas notiktu, ja viņa veiktu tādus žestus, kas faktiski maina dzīvi?
Anaisa ir trīsdesmit un salūzusi. Viņai ir mīļākais, bet viņa vairs nav pārliecināta, ka viņu mīl. Viņa satiek Danielu, kurš viņai uzreiz iemīlas. Bet Daniels dzīvo kopā ar Emīliju, kuru arī Anaisa iemīlas. Šis ir stāsts par nemierīgu jaunu sievieti. Un stāsts par dziļu vēlmi.