Eliseo ir augstvērtīgas ēkas uzraugs. Virspusēji viņš ir sirsnīgs un paklausīgs savā lomā, taču Eliseo uzskata sevi par visvarenu kopienas figūru — iejaucas iedzīvotāju lietās un velk striķi pēc saviem ieskatiem. Eliseo vienīgās rūpes ir aizsargāt savu darbu, ko apdraud ierosinātais baseina projekts.
Kāds neveiksmju vajāts slepkava ar segvārdu Bizbizmārīte pēc kārtējā nesekmīgā uzdevuma nolēmis savu darbiņu paveikt klusi un mierīgi. Liktenim tomēr ir savi plāni. Jaunākā misija viņu noved pasaulē ātrākajā vilcienā aci pret aci ar nāvējošiem konkurentiem no visas pasaules. Visu slepkavu mērķi ir saistīti, tomēr pretrunīgi. Vai Bizbizmārītem izdosies izkāpt no vilciena?
Stāsts sākas mūsdienās, vidusskolas salidojumā Francijas dienvidos, kur trīs bijušie draugi atkal savienojas. Viņi izšķīrās un zaudēja saikni, taču viņus joprojām saista traģisks noslēpums, kas saistīts ar vidusskolas meitenes pazušanu, kura šajā reģionā pazuda pirms 25 gadiem.
Trīs komandas katra pavada 28 dienas dažās no Amerikas vajātākajām vietām, lai veiktu paranormālu eksperimentu, kas balstīts uz Ed un Lorraine Warren teorijām.
Mākslinieks atrod romantiku ar pavāru Itālijā un dodas dzīvi mainošā ceļojumā ar mīlestību, zaudējumiem, izturību un cerību pa kultūrām un kontinentiem.
Kad viņu pēdējā zādzība noiet greizi, trīs vecākas sievietes kramplaužas izvairās no amatpersonām, slēpjoties pansionātā, kur viņas atklāj draudīgu noslēpumu.
Kamēr Parīzes ugunsdzēsēji cenšas apturēt liesmu izplatīšanos katedrālē, izrādē seko arī personāži, kas tiek izlikti cauri griezējai - viņiem būs jācīnās vienam ar otru, jāmīl vienam otru, jāsaskaras, jāienīst, jāsmaida vai palīdzēt viens otram – lai galu galā viņiem būtu iespēja sākt visu no jauna.
Kad spoks vajā apkārtnes grāmatnīcā un sāk laist izdomātus varoņus reālajā pasaulē, četriem bērniem jāsadarbojas, lai atrisinātu aizraujošu noslēpumu, kas saistīts ar spoka nepabeigto biznesu.
Mīlošas parodijas par dažām no pasaulē pazīstamākajām dokumentālajām filmām. Katra epizode ir uzņemta atšķirīgā dokumentālo filmu veidošanas stilā, un tajā tiek godināti daži no vissvarīgākajiem stāstiem, kas patiesībā nenotika.
Aoi dod priekšroku iekštelpu vaļaspriekiem un baidās no augstuma, bet viņas bērnības draudzene Hinata mīl izrādīt savu aizraušanos ar kāpšanu kalnos. Kā mazi bērni viņi reiz vēroja saullēktu no kalna virsotnes, un tagad viņi ir nolēmuši sākt kāpšanu kalnos, cerot redzēt saullēktu vēlreiz. Viņi cīnās ar alpīnisma aprīkojumu, kāpj nelielos pakalnos savā apkārtnē un satiek jaunus alpīnisma draugus, apgūstot sava hobija virves. Kad viņi beidzot redzēs to saullēktu?
Iestrēgusi mazā Apalaču pilsētiņā, jaunas sievietes vienīgais glābiņš no ikdienas grūtībām ir uzlabotas videospēles. Viņa ir tik laba spēlētāja, ka uzņēmums viņai nosūta jaunu videospēļu sistēmu, lai to pārbaudītu, taču tai ir pārsteigums. Tas atraisa visus viņas sapņus par mērķa atrašanu, romantiku un valdzinājumu, šķietami kā spēle… bet tas arī pakļauj viņu un viņas ģimeni reālām briesmām.