Krisa (Vikija Krīpsa) un Tonijs (Tims Rots) ir scenāristu pāris, kas ieradies uz Baltijas jūras “kino svētnīcu”, Fores salu, kur dzīvojis un strādājis zviedru kinorežisors Ingmars Bergmans. Krisas karjera ir tikai sākumā, un viņa nespēj saprast Bergmana piecas laulības un deviņus bērnus. Turpretī Tonijs kļuvis par ieredzētu ārthausa režisoru, bet, viņaprāt, “Septītais zīmogs” (1957) ir pārvērtēts. Radošā un romantiskā spriedze kāpj, taču melodramatiska konflikta vietā tā uzplaukst jaunā stāstā.
Jaunais Semijs Fābelmens, uzaudzis Arizonā pēc Otrā pasaules kara, tiecas kļūt par filmu veidotāju, sasniedzot pusaudža vecumu, taču drīz vien atklāj satricinošu ģimenes noslēpumu un pēta, kā filmu spēks viņam var palīdzēt ieraudzīt patiesību.
Losandželosā dzīvojošais slavenais meksikāņu žurnālists un dokumentālo filmu veidotājs pēc tam, kad tika nosaukts par prestižas starptautiskas balvas saņēmēju, ir spiests atgriezties dzimtenē, nezinot, ka šis vienkāršais ceļojums viņu novedīs līdz eksistenciālai robežai.
Pēc savām nemierīgajām attiecībām ar harizmātisku un manipulatīvu vecāka gadagājuma vīrieti, Džūlija sāk atšķetināt savu pilno mīlestību pret viņu, veidojot izlaiduma filmu, šķirojot faktus no viņa rūpīgi konstruētās fantastikas.
“Kā es varu nejusties kā neveiksminiece?” sevi ar Ingmaru Bergmanu salīdzina Krisa. Viņas kinokarjera ir tikai pašā sākumā, un viņa nespēj saprast zviedru režisora piecas laulības un deviņus bērnus. Turpretī vīrs Tonijs kļuvis par ieredzētu ārthausa režisoru, bet, viņaprāt, “Septītais zīmogs” (1957) ir pārvērtēts. Ierodoties Baltijas jūras ieskautajā Fores salā, uz kuras Bergmans dzīvojis un uzņēmis filmas, abi ķeras klāt jauno scenāriju tapināšanai. Piepeši sala ar nekaitīgajām medūzām, krastos izslietajiem kaļķakmens bluķiem jeb rauki, aitām un tūristu autobusu piedāvā jaunu scenāriju. Šķiet, Bergmans ir līdzautors: mīklaini kā spogulī.
9 gadus vecs zēns nomaļā Indijas ciematā sāk mūža mīlas dēku ar kino, kad viņš uzpērk savu ceļu nopostītā kino pilī un pavada vasaru, skatoties filmas no projekcijas kabīnes.
Nomaļā ezera mājā Adirondakas kalnos pāris izklaidē ārpilsētas viesi, kurš meklē iedvesmu viņas filmu veidošanā. Grupa ātri iekrīt aprēķinātā vēlmju, manipulāciju un greizsirdības spēlē, neapzinoties, cik bīstami viņu dzīve drīz kļūs savstarpēji saistīta.
Stīvs Koogans, augstprātīgs aktieris ar zemu pašnovērtējumu un sarežģītu mīlas dzīvi, spēlē tādu pašu lomu filmas "Tristram Shandy, Gentleman, dzīve un viedokļi" adaptācijas filmā, kas tiek filmēta izcilās mājās. Viņš pastāvīgi spēlē kopā ar aktieri Robu Brīdonu, kurš spēlē tēvoci Tobiju un uzskata, ka viņa loma ir tikpat svarīga kā Kūganai.
Daudzdimensionāla saskarne starp komiksu mākslinieku, romānistu un filmas režisoru. Katrs dzīvo atsevišķā realitātē, bet autori stāsta par vienu no pārējiem.
Otrā pasaules kara Blitz laikā scenāriste sieviete (Gemma Arterton) strādā pie filmas, kas svin Anglijas noturību, kā veidu, kā vilināt nogurušos iedzīvotājus. Viņas centienus dramatizēt patieso stāstu par divām māsām (Lily Knight un Francesca Knight), kuras veica savu jūras misiju, lai glābtu ievainotos karavīrus, izjūt noraidošs visu vīriešu personāls.
Hugo ir bārenis, kas dzīvo Parīzes vilcienu stacijā. Vienīgā lieta, kas viņam ir saglabājusies kā saikne ar nu jau mirušo tēvu, ir mehānisks vīriņš, kura darbināšanai nepieciešama īpaša atslēga. Hugo jāatrod šī atslēga. Viņš satiek veikalnieku un viņa krustmeitu, un uzzina, ka visus vieno kāda saikne ar tēvu. Hugo izdodas atslēgt savu atmiņu dziļākos nostūrus, kas liek viņam vairākkārt nožēlot pagātni.
Brūss Lī ir vispāratzīts kā celmlauzis, kurš cīņas mākslu filmā pacēla līdz mākslas formai, un šī dokumentālā filma atklās, kāpēc Brūsa Lī liesma deg spožāk nekā dienā, kad viņš nomira pirms vairāk nekā trim desmitgadēm. Mūsdienu izklaides biznesa lielākie cīņas mākslinieki, sportisti, aktieri, režisori un producenti dalīsies savās sajūtās par to, kurš to visu sāka. Mēs intervēsim cilvēkus, kuru dzīvi, karjeru un ticības sistēmu mūžīgi mainīja leģendārais "Cīņas mākslas tēvs". Reti redzamie arhīva materiāli un klasiskās fotogrāfijas pieturēsies pie personīgajām liecībām. Sagatavojies iedvesmai.