Nelielā Parīzes kafejnīcā burvīgā, bet sāpīgi kautrīgā Amēlija nejauši atklāj dāvanu palīdzēt citiem. Drīz vien Amēlija pavada savas dienas kā savedēja, sargeņģelis un visapkārt labu darbu veicēja. Bet, kad viņa sastopas ar skaistu svešinieku, vai viņa atradīs drosmi kļūt par sava mīlas stāsta zvaigzni?
Noslēpumaina, gara auguma, blonda sieviete, kas valkā saulesbrilles, noslepkavo kādu no psihiatra pacientiem, un tagad viņa seko prostitūtai, kura bija aculieciniece.
Satriecošā grafika pārņemtā tūre ar Eiropas princesi Annu dodas uz nakti Romā. Kad nomierinošais līdzeklis, ko viņa paņēma no ārsta, tomēr iekļūst, viņš aizmieg uz parka sola, un viņu atrod amerikāņu žurnālists Džo Bredlijs, kurš viņu drošības dēļ ved atpakaļ uz viņa dzīvokli. Nākamajā rītā darbā Džo noskaidro Annas karalisko identitāti un izdara likmes par redaktoru, ka viņš var saņemt ekskluzīvu interviju ar viņu, bet drīz vien romantika nonākusi ceļā.
Drīz pēc tam, kad viņa neizturami augstprātīgais tēvs ieguva Nobela prēmiju par ķīmiju, Bārkliju Miķelsonu nolaupīja Tadejs Džeimss - jauns ģēnijs, kurš apgalvo, ka ir Bārklija nelikumīgais pusbrālis. Motivēts ne tik daudz kā nauda, cik atriebība, Thaddeus mēģina pārliecināt Barkley palīdzēt viņam veikt vairāku miljonu dolāru izspiešanas plānu pret viņu patriarhu.
Sy "foto puisis" Parrish ir mīlīgi izstrādājis fotogrāfijas Yorkin ģimenei kopš viņu dēls bija bērniņš. Bet, kad Yorkians dzīve kļūst pilnīgāka, Sy's šķiet vientuļš, līdz viņš galu galā tic, ka viņš ir daļa no viņu ģimenes. Kad "tēvoča" Sī fantastiskā fantāzija saduras ar neglītu realitātes devu, tad tam, kas notiek tālāk, "ir mugurkaula tirpšanas elementi no labākajiem psiholoģiskajiem trilleriem!"
16 gadus vecais fotogrāfs Kārlis nejauši nofotografē Lauru un, kad viņš izstrādā šo attēlu, iemīlas viņā. Viņš uzzina, ka viņa strādā par dziedātāju bārā, bet drīzumā tiks izmesta. Lai arī sākumā 23 gadus vecais viņu noraidīja, viņš vēlas viņai palīdzēt un aiz viņas muguras sāk reklāmas kampaņu ... ar negaidītiem rezultātiem.
Terijs ir maza laika automašīnu tirgotājs, kurš cenšas atstāt savu ēnaino pagātni un nodibināt ģimeni. Martine ir skaista modele no Terija vecās apkaimes, kura zina, ka Terijs nav eņģelis. Kad Martine ierosina drošu plānu aplaupīt banku, Terijs atzīst briesmas, bet saprot, ka tā var būt dzīves iespēja. Kad atjautīgā zagļu grupa iekļūst seifu glabātuvē Lloyds bankā, viņi ātri saprot, ka papildus miljoniem bagātību, kastēs ir arī noslēpumi, kas liek domāt ikvienam, sākot ar Londonas bēdīgi slavenākajiem pazemes gangsteriem un beidzot ar spēcīgiem valdības darbiniekiem, un pat Karaliskā ģimene. Lai gan viņš vairākas dienas raksta virsrakstus visā Lielbritānijā, valdības rīkojuma rīkojums galu galā visu ziņošanu par lietu nekavējoties aptur.
Viena trešdaļa cilvēku tic spokiem, daudzi no viņiem apgalvo, ka tādus ir redzējuši, bet vēl daži pat nofotografējuši.
Pirms pusotra gadsimta tapušas pirmās zināmās spoku fotogrāfijas un kopš tā laika tādas - gan viltojumi, gan autentiski uzņēmumi - nereti sastopami arī mūsdienās.
Filmā "Pagātnes rēgi" fotogrāfs Bens kopā ar sievu dodas uz Tokiju, kur viņu gaida ne tikai darbs pie modes fotosesijas, bet arī medus mēnesis. Uz kalnu ceļa notiek negadījums un viņu auto notriec meiteni, kura no notikuma vietas pazūd.
Pāris turpina ceļu, taču tālākie notikumi viņu dzīvi padara neizturamu - rēgu apveidi sāk parādīties uz Bena fotogrāfijām, bet sāk vajāt arī Džeinu. Viņa ir pārliecināta, ka notriektās meitenes gars ir atgriezies, lai atriebtos.
Lomās: Joshua Jackson, Rachael Taylor, David Denman, James Kyson Lee, John Hensley
Režisors: Masayuki Ochiai
Ekskluzīva iespēja iepazīties tuvāk ar 16 pašām veiksmīgākajām sievietēm no kinoindustrijas pieaugušajiem. Intīmās fotosesijas laikā nepiespiestā atmosfērā viņas dalīsies pārdomās par savu dzīvi, savukārt pasaulslavenā fotogrāfe Debora Andersone pierakstīs viņu stāstus.
Filmas varones allaž bijušas atturīgas un vēl nekad nebija sniegušas intervijas par savu privāto dzīvi, taču šoreiz jums būs iespēja dzirdēt atklātas sarunas par dzīvi un atbildes uz jautājumiem, kāpēc viņas izvēlējās tieši šo ceļu, kas ietekmēja viņu izvēli, iespaidus par pirmo pieredzi. Debora ir pirmā režisore, kurai izdevies ar meitenēm izvērst vaļsirdīgas sarunas, kuras skatītajiem atklāj kaut ko daudz vairāk par atkailinātiem ķermeņiem uz ekrāna.