Saksofona spēlētājs Čārlijs Pārkers ierodas Ņujorkā 1940. gadā. Viņu ātri pamana ar savu izcilo spēles veidu. Viņš kļūst par narkomānu, bet viņa mīlošā sieva Čana cenšas viņam palīdzēt.
Stāsts par jauno Amosu Ozu, kurš auga Jeruzalemē gados pirms Izraēlas valstiskuma kopā ar vecākiem; viņa akadēmiskais tēvs Ārijs un sapņainā, tēlainā māte Fānija.
No Parīzes līdz Venēcijai līdz Brodvejai līdz Holivudai Kola Portera un viņa sievas Lindas dzīves nekad nebija mazāk kā krāšņas un mežonīgi netradicionālas. Un, lai arī Kola dzīves slāpes apgrūtināja viņu laulības, Linda nekad nepārstāja būt viņa mūza, iedvesmodama dažus no divdesmitā gadsimta lielākajiem dēliem.
Viens no lieliskajiem kino paņēmieniem Džons Cassavetes ir nopelnījis Amerikas neatkarīgo filmu krusttēva reputāciju. Aktieris, pagriezies un režisors, izgudroja reālistisku, nepiedāvātu stāstījuma filmu stilu, ko lielā mērā ietekmēja dokumentālās filmas. Šajā padziļinātajā Cassavetes dzīves un darba analīzē tiek apskatītas intervijas ar galvenajiem līdzstrādniekiem un ansambļa darbiniekiem, kā arī izpētīta tādu klasiku veidošana kā “Ķīniešu bukmeža nogalināšana”, “Atklāšanas nakts” un “Sieviete zem ietekmes”.
Kas vairāk par biogrāfiju - filma “Reigans” stāsta par leģendāru personu, vienu no ietekmīgākajiem politiķiem pasaules vēsturē, harismātisko līderi, Amerikas Savienoto Valstu 40. prezidentu Ronaldu Reiganu.
1964. gadā uz skatuves eksplodē jauns un jauns profesionālais bokseris, kas ir svaigs no savas olimpiskās zelta medaļas uzvaras: Cassius Clay. Drosmīgs un izteikts, viņš izceļ pilnīgi jaunu afrikāņu amerikāņu tēlu sportā ar savu lepno sabiedrības pašapziņu un savu nepoloģisko pārliecību, ka viņš ir visu laiku lielākais bokseris. Tomēr spēles galotnē gan Ali personīgā, gan profesionālā dzīve ir galīgais pārbaudījums.
1949. gada augustā Life Magazine parādīja reklāmkarogu virsrakstu, kas uzdeva jautājumu: "Džeksons Polloks: vai viņš ir lielākais dzīvo gleznotājs Amerikas Savienotajās Valstīs?" Filma ir atskats uz neparasta cilvēka dzīvi, cilvēku, kurš ir pareizi saukts par "mākslinieku, kas veltīts slēpšanai, slavenību, kuru neviens nepazina." Cīnīdamies ar šaubām par sevi, iesaistoties vientuļā kara vilkšanā starp nepieciešamību izteikties un vēlmi izslēgt pasauli, Polloks sāka lejupejošu spirāli.
Ieskats aizkulisēs uz Bernija Madofa plašo Ponzi shēmu, kā tā tika izdarīta sabiedrībā un pēc kuras tika atstāta iznīcības taka gan upuriem, gan Madoffa ģimenei.
Kad Džeiks LaMotta iekāpj boksa ringā un iznīcina pretinieku, viņš ir cīnītājs. Bet, kad viņš izturas tāpat kā pret savu ģimeni un draugiem, viņš ir ērču laika bumba, kas ir gatava jebkurā brīdī izlīst. Lai arī LaMotta vēlas savas ģimenes mīlestību, šķiet, ka kaut kas starp viņiem vienmēr notiek. Varbūt tas ir viņa vardarbīgais paranoja un greizsirdības uzliesmojums. Šāda veida niknums palīdzēja viņu padarīt par čempi, bet reālajā dzīvē viņš vijās vien gredzenā.
Džo Paterno ir kļuvis par Pensijas štata Džerija Sandusky seksuālās vardarbības skandālu, iekļaujoties Pensijas štata Džerija Sandusky seksuālās izmantošanas skandālā, izaicinot viņa mantojumu un liekot viņam stāties pretī jautājumiem par institucionālām neveiksmēm attiecībā uz upuriem.