Errols Flinns, slavenā Holivudas zvaigzne un bēdīgi slavenais dāmu vīrs, visu mūžu krāpās ar mieru, taču nekad ne tik drosmīgi kā pēdējos gados, kad, peldoties šņabī un nevēloties stāties pretī mirstībai, viņš uzsāka sakarus ar topošo aktrisi Beverli Aadland. . Viņiem abiem bija augstās lidošanas dēka, kas aptvēra visu zemeslodi, un to ļāva meitenes slavas apsēstā māte Florence. Tas viss sabojājās līdz 1959. gada oktobrim, kad notikumi piespieda attiecības atklātībā, izraisot publicitātes lavīnu, kas noraida Beverliju un viņas māti - kas tikai baroja Florences vajadzību palikt uzmanības centrā.
Filma vēsta par Elvisa Preslija dzīvi un mūziku caur attiecību prizmu ar viņa mīklaino menedžeri pulkvedi Tomu Pārkeru. Starp Presliju un Pārkeru valdīja sarežģīta dinamika 20 gadu garumā, kopš brīža, kad Preslijs vēl bija uzlecoša zvaigzne, līdz viņa neticamās slavas virsotnei, kas ir arī lielu pārmaiņu laiks Amerikas kultūrā un sabiedrībā. Svarīgu lomu šajā ceļojumā ieņem arī viens no nozīmīgākajiem cilvēkiem Elvisa dzīvē – Priscilla Preslija.
Patiesais stāsts par Hārviju Milku - pirmo atklāti geju, kurš jebkad ievēlēts valsts amatā. Sanfrancisko 70. gadu beigās Harvey Milk kļūst par geju tiesību aktīvistu un iedvesmo citus pievienoties viņam cīņā par vienlīdzīgām tiesībām, kurām vajadzētu būt pieejamām visiem amerikāņiem.
Saksofona spēlētājs Čārlijs Pārkers ierodas Ņujorkā 1940. gadā. Viņu ātri pamana ar savu izcilo spēles veidu. Viņš kļūst par narkomānu, bet viņa mīlošā sieva Čana cenšas viņam palīdzēt.
Stāsts par jauno Amosu Ozu, kurš auga Jeruzalemē gados pirms Izraēlas valstiskuma kopā ar vecākiem; viņa akadēmiskais tēvs Ārijs un sapņainā, tēlainā māte Fānija.
No Parīzes līdz Venēcijai līdz Brodvejai līdz Holivudai Kola Portera un viņa sievas Lindas dzīves nekad nebija mazāk kā krāšņas un mežonīgi netradicionālas. Un, lai arī Kola dzīves slāpes apgrūtināja viņu laulības, Linda nekad nepārstāja būt viņa mūza, iedvesmodama dažus no divdesmitā gadsimta lielākajiem dēliem.
Viens no lieliskajiem kino paņēmieniem Džons Cassavetes ir nopelnījis Amerikas neatkarīgo filmu krusttēva reputāciju. Aktieris, pagriezies un režisors, izgudroja reālistisku, nepiedāvātu stāstījuma filmu stilu, ko lielā mērā ietekmēja dokumentālās filmas. Šajā padziļinātajā Cassavetes dzīves un darba analīzē tiek apskatītas intervijas ar galvenajiem līdzstrādniekiem un ansambļa darbiniekiem, kā arī izpētīta tādu klasiku veidošana kā “Ķīniešu bukmeža nogalināšana”, “Atklāšanas nakts” un “Sieviete zem ietekmes”.
1964. gadā uz skatuves eksplodē jauns un jauns profesionālais bokseris, kas ir svaigs no savas olimpiskās zelta medaļas uzvaras: Cassius Clay. Drosmīgs un izteikts, viņš izceļ pilnīgi jaunu afrikāņu amerikāņu tēlu sportā ar savu lepno sabiedrības pašapziņu un savu nepoloģisko pārliecību, ka viņš ir visu laiku lielākais bokseris. Tomēr spēles galotnē gan Ali personīgā, gan profesionālā dzīve ir galīgais pārbaudījums.
1949. gada augustā Life Magazine parādīja reklāmkarogu virsrakstu, kas uzdeva jautājumu: "Džeksons Polloks: vai viņš ir lielākais dzīvo gleznotājs Amerikas Savienotajās Valstīs?" Filma ir atskats uz neparasta cilvēka dzīvi, cilvēku, kurš ir pareizi saukts par "mākslinieku, kas veltīts slēpšanai, slavenību, kuru neviens nepazina." Cīnīdamies ar šaubām par sevi, iesaistoties vientuļā kara vilkšanā starp nepieciešamību izteikties un vēlmi izslēgt pasauli, Polloks sāka lejupejošu spirāli.