Laikā no 1978. gada līdz 1979. gadam Oise iedzīvotāji baidās no maniaka, kurš nogalina vairākus autostopistus un aizbēg no policijas. Pēc tam viņu sauca par "Oise slepkavu", kurš patiesībā ir kautrīgs, jauns policists, kurš izmeklēs viņa slepkavību tikai tāpēc, lai zaudētu kontroli pār situāciju.
Klēlija ir ļoti pievilcīga fotogrāfe, kas sāk jaunu darbu sensacionālistu avīzē. Drīz viņa iesaistās trīs ļoti atšķirīgos vīriešos: Klēra, pusmūža grāmatu redaktore, Nemo, noslēpumainā fotogrāfa un Rupert McRoi, apraides un tabloīdu kompānijas, kurā viņa strādā, īpašniece.
Stāsts par aizņemtu cilvēku, kurš pavada laiku, dodoties uz Āfriku, Dienvidameriku un Tuvajiem Austrumiem. Viņa aizraušanās ar darbu ir attālinājusi viņu no tuviniekiem. Viņš ir šķīries trīs gadus un kopš tā laika ir ļoti maz redzējis savu dēlu. Kad pēdējais pazūd, viņš ir spiests stāvēt uz vietas un drīz atklāj lietas par savu bijušo sievu un, pats galvenais, par savu dēlu. Viņu satrauc briesmīga vainas sajūta, un viņš par katru cenu nolemj atrast savu dēlu ...
Patiess sporta stāsts, kas pilnīgi izaicina izredzes, Duguay filma atspoguļo leģendārās zirgu dzimtas zvaigznes Jappeloup un viņa satrauktā braucēja olimpisko spēļu saistītās karjeras mežonīgos kāpumus un kritumus, kas ir ieslodzīti saspringtās attiecībās ar savu jātnieka zirga tēvu un mūžīgi nav pārliecināti par savām prasmēm. kā jātnieks
Yann Madec, Globālās sistēmas apdrošināšanas zvaigžņu kapteiņa Frenka Drevila ilggadējais labākais palīgs, redz savu sapni piepildāmies, kad viņš pēdējā brīdī nomaina savainoto Franku uz Vendée Globe starta vietu. Deviņas dienas pēc sacīkstes un vadošās pozīcijas, Janns ir spiests apstāties Kaboverdē, lai labotu savu salauzto centrālo dēli. Sacensībās Janns atklāj bezbiļetnieku uz klāja Senegālas pusaudzi ar nosaukumu Moussa. Jautājot par diskvalifikācijas risku Moussa klātbūtnes dēļ, Janns vilcinās ... Viņu sastapšanās noved pie neaizmirstamākajām sacīkstēm visapkārt pasaulē.
Janna, pavāre, un Nadija, viesmīle un 9 gadus veca bērna māte, nolemjot riskēt ar visu, iegādājoties restorānu. Viņiem ir daudz talanta, enerģijas, mīlestības un sapņu, taču viņiem nav sava finansējuma, tāpēc viņi nonāk finanšu un banku aizdevumu džungļos, kas viņus ātri satriec. Lai viņus glābtu, Nadijai ir jāveic darbs Kanādā, savukārt Janns ir spiests palikt aizmugurē, lai glābtu restorānu. Kopā viņš un bērns saskaras ar nerimstošu kreditoru lavīnu, nepārprotamu sistēmu un ikdienas slīpējumu, no kura nav nekādas atelpas ... Janns beidzot saprot, ka viņa vienīgā izglābšanās iespēja ir pievienošanās viņa mīļajam - kā arī mātes un bērna atkalapvienošanās. sekojot Nadijai uz Kanādu un labāku dzīvi.
Daniels Moulins dodas komandējumā uz Ņujorku un nolemj izmantot savu laiku Lielajā Ābolā, lai mēģinātu atrast tēvu, kuru viņš nekad nav zinājis. Tomēr vienīgais, kas viņam jāturpina, ir adrese Bronksā, kurai ir 25 gadi.
Iesaistošs, emocionāls un kniedējošs FAREWELL ir sarežģīts un ļoti inteliģents trilleris, kas izvilkts no vēstures lappusēm - par vienkāršu cilvēku, kurš metas padomju informācijas lielākajā zādzībā par auksto karu. Ronalds Reigans šo vēstures fragmentu - lielākoties līdz šim nezināmu - nosauca par “vienu no vissvarīgākajiem 20. gadsimta spiegošanas gadījumiem”. FAREWELL sākas 1981. gadā pēc padomju iebrukuma Afganistānā. Francijas biznesmenis, kas atrodas Maskavā, Pjērs Noents (Guillaume Canet) rada maz ticamu saikni ar Grigorjevu (Emiru Kusturicu), vecāko VDK virsnieku, kurš bija noraizējies par to, kāds komunistu ideāls ir kļuvis Brežņeva pakļautībā. Grigorjevs sāk izplatīt Froment ļoti sensitīvu informāciju par padomju spiegu tīklu ASV.
Bastjēns, ambiciozs jauno producentu asistents, pievērš Žana Luisa, kurš ir ļoti cienījams, uzmanību, un viņam tiek piešķirta filma viņa paša televīzijas šovā.