Iesaistošs, emocionāls un kniedējošs FAREWELL ir sarežģīts un ļoti inteliģents trilleris, kas izvilkts no vēstures lappusēm - par vienkāršu cilvēku, kurš metas padomju informācijas lielākajā zādzībā par auksto karu. Ronalds Reigans šo vēstures fragmentu - lielākoties līdz šim nezināmu - nosauca par “vienu no vissvarīgākajiem 20. gadsimta spiegošanas gadījumiem”. FAREWELL sākas 1981. gadā pēc padomju iebrukuma Afganistānā. Francijas biznesmenis, kas atrodas Maskavā, Pjērs Noents (Guillaume Canet) rada maz ticamu saikni ar Grigorjevu (Emiru Kusturicu), vecāko VDK virsnieku, kurš bija noraizējies par to, kāds komunistu ideāls ir kļuvis Brežņeva pakļautībā. Grigorjevs sāk izplatīt Froment ļoti sensitīvu informāciju par padomju spiegu tīklu ASV.
Bastjēns, ambiciozs jauno producentu asistents, pievērš Žana Luisa, kurš ir ļoti cienījams, uzmanību, un viņam tiek piešķirta filma viņa paša televīzijas šovā.
Itālija, deviņdesmito gadu sākums. Mierīgs, gudrs un neapskaužams politiķis Giulio Andreotti ir bijis varas sinonīms gadu desmitiem ilgi. Viņš ir pārdzīvojis visu: vēlēšanu cīņas, teroristu slaktiņi, draugu zaudēšana, apmelojošas apsūdzības; bet tagad daži nožēlojamie mobsteri viņu iesaista Kosa Nostras noziegumos.
Swann (Jeremy Irons), kurš ir tiesīgs bakalaurs labākajās Parīzes fin-de-siècle aprindās, ir arī daži vulgāri, bet bagāti draugi - Verdurīni. Caur viņiem viņš satiek Odette (Ornella Muti), kurtizānu, ar kuru viņš bezcerīgi iemīlas. Liekas, ka viņa izbauda viņa kompāniju, par kuru viņš maksā, taču uzskata, ka var brīvi socializēties un gulēt, kur vien vēlas, it īpaši ar konkurentu ar nosaukumu De Foršvilla. Svannas aizraušanās kļūst par greizsirdības patērēšanu, kas liek viņam beidzot pieņemt sabiedrisko stigmu, kas viņu apprec. Viens vecs draugs, atklāti gejs Charlus (Alain Delon), paliek simpātisks.
DNS griežas ap sievieti, kurai ir ciešas saites ar mīļoto Alžīrijas vectēvu, kurš viņu kā bērnu pasargāja no toksiskas mājas dzīves. Kad viņš nomirst, tas izraisa dziļu identitātes krīzi, kad saasinās spriedze starp viņas paplašinātās ģimenes locekļiem, atklājot jaunus aizvainojuma un rūgtuma dziļumus.
Stāsts sākas tur, kur beidzas pasaka: Sniegbaltīte pamostas līdz seksualitātes vecumam un atklāj pasauli, kurā punduri ir kļuvuši augsti, un viņas princim Šarmantam ir atņemta harizma. Un pats briesmīgākais ir tas, ka viņas māte ir nesalīdzināmi seksīgāka.
Policijas iecirknī pratināta veiksmīgā romāniete Džūdita Ralicere par viņas spoku rakstnieces pazušanu. Sērijas slepkava aizbēg no cietuma Parīzē. Pazudušais skolas skolotājs pamet sievu un bērnus. Ceļā kaitinošo un stresaino frizieri Hughette benzīntankā atstāj viņas līgavainis Pols, braucot uz savas ģimenes nabadzīgo fermu valstī. Noslēpumains vīrietis piedāvā viņai braukt, un viņa aicina viņu 24 stundu laikā pieņemt Pāvila identitāti, lai nepieviltu māti. Kas varētu būt nezināmais cilvēks un kas ir īsts un kas ir daiļliteratūra?
Lai iegūtu karalisku atbalstu nepieciešamajam kanalizācijas projektam, nabaga franču kungam ir jāiemācās spēlēt smalkās asprātības spēles Versaļas tiesā.
Izgatavots no četrām īsām pasakām, kuras savieno Vima Vendersa filmētais sižets. Notiek Ferrā, Portofīno, Aiksē un Provansā. Parīzē katrs stāsts, kura pamatā vienmēr ir sieviete, aicina uz iekšēju ceļojumu, kā Antonioni saka "pret patieso šīs absolūtās un noslēpumainās realitātes tēlu, kuru neviens nepieņems" kādreiz redzēt ".
Diktore Madame Jouve stāsta par Bernarda un Mathilde traģēdiju. Bernards laimīgi dzīvoja kopā ar sievu Arleti un dēlu Tomasu. Kādu dienu pāris, Philippe un Mathilde Bauchard, pārceļas uz nākamo māju. Šī ir nejauša Bernarda un Mathilde atkalapvienošanās, kurai pirms gadiem bija kaislīga mīlas dēka. Attiecības atjaunojas ... Bēdīgs cilvēka jūtu pētījums.