Franču filmu ikonas Žerārs Depardjē un Fanijs Ardants šajā romantiskajā komēdijā zvaigznītes par Parīzes pāri piecdesmitajos gados, kuriem ir ērta dzīve, skaistas mājas, grezns lauku klubs un pusmūža krīze. Pēc sapņu brīvdienām Izraēlā, kur Alains (Depardieu) pēta savas ebreju saknes, Gisèle (Ardant) uzstāj, ka viņi maina savu dzīvi un pārceļas uz Telavivu. Kamēr Gisèle, ebreju pārveidotājs, viņas jaunā dzīve iedvesmo; Alains cīnās, lai aptvertu ebreju valodu, ebreju tradīcijas un jaunu apgraizīšanu. Vai Alains un Gisēle uzzinās, vai Shalom pārstāv Hello vai Goodbye?
Franču rokeris Džonijs Halliday zvaigznes kā profesionāls zaglis, tikko atbrīvots no cietuma. Viņš atgriežas pie zagšanas, lai atbalstītu savu ģimeni. Pēc vairākām veiksmīgām zādzībām viņš nolemj savu nepilngadīgo bērnu iekļaut "ģimenes biznesā".
Klods Masuljērs tiek noslepkavots, medījot tajā pašā vietā ar Džuljenu Vercelu, nekustamā īpašuma aģentu, kurš viņu pazina un kura pirkstu nospiedumi ir atrasti Massoulier automašīnā. Kad policija atklāj, ka Džuljenas sieva Marija Kristīne Vercela bija Massoulier saimniece, Džuljena ir galvenā aizdomās turētā persona. Bet viņa sekretāre Barbara Bekere, lai arī nav gluži pārliecināta, ka ir nevainīga, aizstāv viņu un vada viņas privāto izmeklēšanu.
Prof. Henri Laborit izmanto trīs cilvēku dzīves stāstus, lai apspriestu biheiviorisma teorijas par izdzīvošanu, cīņu, atlīdzību un sodu, kā arī satraukumu. Renē ir tekstilrūpniecības tehniskais vadītājs, un viņam jāsaskaras ar satraukumu, ko izraisa korporatīvās samazināšanas. Janīna ir pašizglītota aktrise / stiliste, kura uzzina, ka mirst viņas mīļāko sieva, un viņam jāizlemj ļaut viņiem atkal apvienoties. Žans ir diskutabls karjeru kāpjošs rakstnieks / politiķis dzīves krustcelēs.
Stāsts par diviem pāriem, ilggadīgiem draugiem, kuros abi vīri nodarbojas ar ilgtermiņa lietām un, kā teikts nosaukumā, galu galā viens paliek pie savas sievas un viens veido jaunu dzīvi pie citas sievietes.
Muzikālās viesistabas farss, kas tika uzstādīts Parīzē 1925. gada oktobrī. Pusmūžā Gilberte flirtē ar vīriešiem, bet mīl savu vīru Georgesu, vēloties, lai viņš būtu demonstratīvāks. Viņš ved sarunas par vienošanos ar amerikāni Ēriku Thomsonu, kurš izrādās Gilberte pirmais vīrs no anulētās un slepenās štata laulības. Kopā ar māsu Arleti Gilberte lūdz Ēriku nestāstīt Žoržam par laulībām. Tikmēr jaunais mākslinieks Čārlijs vajā Gilbertu, kamēr Arlette mēģina viņu sadraudzēt ar jauno Huguette, kurš viņu mīl. Vai Ēriks spēlēs kopā vai mēģinās atgūt Gilbertei simpātijas? Vai Gilberte var spēlēt viens pret otru? Un kam izdosies noskūpstīt kuru uz lūpām?
Alains cer piedzimt bērnu ar sievu Annu. Tomēr Anna uzskata, ka viņai ir lemts kļūt par slavenu pianisti, nevis par mājsaimnieci un māti. Viss mainās, kad viņi adoptē sieviešu kucēnu ar nosaukumu Bambou. Pēc veiksmīgas klausīšanās nodošanas Anna dodas koncerttūrē pie pasaules slavenā diriģenta. Atrodoties šķirti, pārim būs jāmaksā, un viņi nolemj izjaukt. Alains atrodas viens pats, bez sievas vai mazuļa - tikai suņa, ka nav pārliecināts, ka vēlas paturēt.
Konservators, kuru terorizē zaļie augi, māte, kas pakļauta plastificēšanai, Svētās Jaunavas balets, Rodina nogurdinātie sargi, seksa izstādē pazudušais ministrs, Rembranta autostāvvietā pazudušā automašīna, provinces, kas iemīlējušās impresionistus, tūristi galloping galoping no vienas istabas uz otru, bezspēcīgs primitīvas mākslas, Pikaso, Gauguin, Warhol, viņi visi tur šajā mazajā pasaulē, kas izskatās kā lielā, šajā ne tik iedomātajā muzejā, valsošā komēdija no cilvēka līdz burleskai.