Elsa iztiek no maziem darbiem, cenšoties iegūt aizbildnību savam dēlam. Mathieu, kurš dzīvo blakus, arī turpina saņemt darba intervijas tikai tāpēc, lai slīpētu savu neveiksmes mākslu. Viņu situācija kļūst arvien nedrošāka, taču abi mēģina atgriezties pasaulē, kas, šķiet, viņiem neatbilst.
Kā katru rītu, Lūcija izmanto sava ceļojuma priekšrocības, lai uz brīdi pazaudētu sevi labas grāmatas lappusēs. Kā jau katru rītu, viņa smaidot pievienojas kolēģiem birojā. Tā ir darba diena tāpat kā jebkura cita. Tad pēkšņi visa darbība birojā apstājas. Visa uzmanība tiek vērsta uz pretējās ēkas logu un pretējā lasījumā: Cilvēks vien. Vai tas ir mānīšana? Sauciens pēc palīdzības? Ikvienam ir sava interpretācija un, izmantojot visus iespējamos līdzekļus, viņš mēģinās atklāt, kas slēpjas aiz šī noslēpumainā vēsts.
NYPD detektīvi Luiss un Edijs apmeklē Parīzi, lai palīdzētu krāšņajam franču dizainerei Colette noķert melnā tirgus zagli, kurš ir ticis pie sava jaunā rokassomas dizaina. Kamēr Luisa draudzene Vanesa un Edija sieva Glorija paliek Ņujorkā, bezcerīgi nepieklājīgais nepāra pāris klīst cauri krāšņi augstās modes pasaulei, kas aizraujas ar burvīgām kafejnīcām, savvaļas naktsklubiem un korporatīvo nodevību.
Dzīve ir ļoti nepateicīga Fransuā Bertjē: suns visu nakti kauc un neļauj viņam gulēt, kafijas automāts viņam eksplodē sejā, līst, bankas biroja vadītājs viņu pazemo un draud viņu atlaist. Un tad pa nakti viss, kas Fransūza bija vardarbīgs vai sāpīgs, tiek pārveidots it kā ar brīnumu. Kas notiek? Kāpēc pasaule kļūst tik pēkšņi salda
Kad Gabriēla un Emīlija satiekas nejauši, viņš piedāvā viņai nobraukt, un viņi vakaru pavada, runājot, smieties un slavenīgi satiekoties. Nakts beigās Emīlija atsakās no Gabriela piedāvājuma "skūpsts bez sekām". Emīlija viņu brīdina, ka skūpstam varētu būt negaidītas sekas, un stāsta viņam atmiņu atmiņā parādītu stāstu par to, ka nav iespējams izdabāt savām vēlmēm, neietekmējot kāda cita dzīvi.
Reimijs un Melānija ir trīsdesmit gadus veci un dzīvo tajā pašā Parīzes rajonā. Viņa reizina nokavēto tikšanos sociālajos tīklos, kamēr viņš cīnās par tikšanos. Abi upuri no šo lielo pilsētu vientulības, tajā laikā hipersaistītie, kur tomēr domā, ka satikties vajadzētu būt vienkāršākai ... Divi cilvēki, divi kursi. To nezinot, viņi izvēlas divus ceļus, kas viņus ved vienā virzienā ... kas ir mīlas stāsts?
Parīze, Francija, 1897. gada decembris. Jaunais dramaturgs Edmond Rostand jūtas kā neveiksminieks. Iedvesma viņu ir pametusi. Precējies un divu izmisušu un bezbailīgu bērnu tēvs viņš pārliecina lielisko aktieri Konstanti Koelinu galvenajā lomā jaunajā lugā. Bet pastāv problēma: Kokelins vēlas to pirmizrādīt Ziemassvētkos, un Edmond nav uzrakstījis ne vienu vārdu.
Alexandre Taillard de Vorms ir spēks, ar kuru jārēķinās. Ar saviem sudraba krēpiem un miecēto, atlētisko ķermeni viņš kā pasaules ārlietu ministrs izrāda pasaules karu, vadot pats savu karu, ko atbalsta diplomātisko jēdzienu svētā trīsvienība: likumība, skaidrība un efektivitāte. Ievadiet Artūru Vlamincku. Artūram, kurš nolīgts rakstīt ministra runas, jācīnās ar sava priekšnieka jūtīgumu un netīriem darījumiem Quai d'Orsay, ministrijas mājās.
Lai izvairītos no nozieguma dzīves, Parīzes narkotiku tirgotājs uzņemas pēdējo darbu, kurā iesaistīti Spānija, neskarti gangsteri, viņa ilggadējā simpātija un viņa sašutušā māte.
Šis franču farss hroniku raksturo kā īpašu dienu precētu Parīzes arhitektu pāra Fabienne un Bruno dzīvē, jo viņi ar nepacietību gaida nozīmīgā viņu konkursa rezultātus. Nespējot tikt galā ar gaidīšanas stresu, abi pievēršas seksuālajam liasonam, lai mazinātu spriedzi. Bruno galu galā nodod tumšu seksuālo fantāziju ar svešinieku, kamēr Fabienne galu galā padodas Bruno drauga Simona, četrdesmit Libānas uzņēmēja un nepilna laika narkotiku tirgotāja, progresam. Komēdija pārņem psihodramatiku, kad paziņo konkursa uzvarētājs un pāris atklāj viens otra rīcības patiesumu. Dzīvoklī atklātā narkotiku kešatmiņa tikai palielina viņu nepatikšanas.