Slepkava, viņa priekšnieks, mākslas darbu tirgotājs un naudas atmazgāšanas shēma, kas nejauši pārvērš slepkavu par vienas nakts avangarda sensāciju, kas liek viņai spēlēt mākslas pasauli pret pazemi.
Džonijs Batists ir neapdomīgs pusaudzis, kas nosūtīts dzīvot pie savas atsvešinātās tantes Hildijas. Savas astoņpadsmitās dzimšanas dienas pasākumā viņa piedzīvo radikālu metamorfozi: ģimenes burvestību, kas viņu no jauna definē, ko sauc par mūžīgu. Kad viņas jaunajā skolā pazūd vairākas pusaudžu meitenes, mītiski mežonīgs Džonijs dodas pēc Noziedznieka.
Rakstnieka bloka un satriecošās šķiršanās ar Tesu aplenkts, Hārdins dodas uz Portugāli, meklējot sievieti, kuru pagātnē nodarījis pāri, un atrast sevi. Cerot atgūt Tesu, viņš saprot, ka viņam ir jāmaina veidi, pirms viņš var uzņemties galīgās saistības.
Vēloties slepkavniecisku gadu, māsa Emīlija Janga saprot, ka viņa varētu būt labākais risinājums savai korporācijai. Sākot savu kampaņu, viņa atrod burvīgu sliņķi, kas nozog viņas sirdi, un drīz vien saprot, ka varētu nozagt savu māsu māsu sirdis un balsis. Bet, kad Sigma Lambda Theta mājā lēnām sāk krāties ķermeņi, Emīlija un viņas draudzes māsas saprot, ka nāvi izraisa viņu jaunais mājas talismans, mīlīgais sliņķis Alfa. Vai Emīlija un viņas māsas izbēgs no mājas ar savām dzīvībām? Vai arī šis nāves slinkums ar trim asiem nagiem viņiem ir pārāk ātrs?
Ierodoties ekskursijā uz Sanktpēterburgu, klasesbiedrenes Dana un Ļova kļūst par lieciniekiem slavenā "Čižika-Pižika" zādzībai. Leģenda vēsta, ka, ja tu izsaki vēlēšanos un uz pieminekļa postamenta saņemsi monētu, neiemetot to ūdenī, tā noteikti piepildīsies. Bet "Čižiks" ir prom. Vai tas nozīmē, ka puiši nekad nevarēs īstenot savus sapņus un Ļovas vecāki tomēr šķirsies, un Dana nekļūs par slavenu blogeri? Drosmīgi skolēni steidzas meklēt nolaupītājus, slēpjoties no skolotājiem, no Jekaterinburgas steidzami izsauktiem vecākiem, policistiem un pat no sevis.... "Pēteris Lielais".
Stāsts risinās pret Indonēzijas vētrainajiem gadiem pēc neatkarības atgūšanas 20. gadsimta 60. gados, un tas ir saistīts ar kādas sievietes sadzīves dzīvi, kuras personīgo dzīvi pilnībā sagrāva politiskie satricinājumi.
Trilleris, kurā ir aprakstīti lielie pienākumi un pretrunīgi vērtētie lēmumi, ar kuriem 1973. gadā Jomkipuras kara laikā saskārās Meira, kas pazīstama arī kā “Izraēlas dzelzs lēdija”.
Divas māsas dodas nirt skaistā, nomaļā vietā. Vienai no māsām ietriecas akmens, atstājot viņu iesprostotu 28 metrus zemāk. Ar bīstami zemu skābekļa līmeni un aukstu temperatūru viņas māsai ir jācīnās par savu dzīvību.
Ēriks atgriežas mājās uz īsu vizīti un nonāk starp atkalapvienošanos ar māsām un uzvaras dzīšanu ar savu veco pokera grupu. Ceļojumam turpinoties, Ērikam kļūst arvien grūtāk izvairīties no konfrontācijām un atklāsmēm, jo viņa rūpīgi konstruētā pieaugušā vecuma fasāde padodas veciem bērnības konfliktiem.
Daniels Koens, virtuozs vijolnieks no Beļģijas, uzskata sevi par pasaules pilsoni, tic labestībai un taisnīgumam. 2022. gada februāra beigās viņš dodas turnejā uz Kijevu, un šis ceļojums uz visiem laikiem maina viņa dzīvi. Speciālās militārās operācijas notikumi ved mūziķi uz Ukrainas ciematu Semidveriem, kur viņš ir liecinieks necilvēcīgiem noziegumiem un asiņainām provokācijām. Tagad viņa galvenais mērķis ir ne tikai izdzīvot, bet arī nodot patiesību visai pasaulei. Patiesība ir stiprāka par bailēm.
Skaistā Sonja, provinces teātra vadošā aktrise, ierodas Maskavā. Viņai ir trīsdesmit gadu, un viņa saprot, ka viņai nav daudz laika, lai īstenotu savu sapni un kļūtu par īstu zvaigzni. Pēc kārtējā neveiksmīgā testa Sonja aizmieg vienā no Mosfilm paviljoniem, jo viņai nav kur dzīvot. Kad apsargs mēģina viņu ar varu izspiest no kinostudijas, Maša nāk viņai palīgā. Maša, divdesmit astoņu gadu vecumā, nesteidzas. Pēc teātra skolas beigšanas Maša atguvās un nejūtas pārliecināta par savu ķermeni. Izvēloties pozīciju “mans ķermenis ir mans bizness”, Maša nonāk drošajā multfilmu balss aktiermākslas pasaulē. Maša ir laipna, ar labu humora izjūtu.