Gadā pēc koledžas absolvēšanas Izzy cīnās, lai pārvietotos šķietami nemitīgās pieaugušā vecuma neveiksmēs, neatbilstīga iepazīšanās portfeļa realitātē un novājinošās bailēs no augšējām lapām, kas atrodas starp X-Files maratoniem. Gada laikā komiski neveiksmīgi iemīlējies, ieskaitot piecas pussaudzīgas attiecības ar apbrīnojami uz sevi vērstiem vīriešiem, Izzy atkāpjas no savas mātes un māsas atbalsta, kas cīnās ar savām attiecību problēmām. Redzot sevi viņos, Izzy pakāpeniski iegūst pārliecību būt godīgam un neaizsargātam.
Filmas varone Fransuā Barnjē ir māte. Kādu dienu viņa kaut ko nozaga. Viņa bija šausmās, bet ne vairāk kā parasti. Viņa nebija parādos. Viņa vienmēr bija atteikusies no pārmērīga parāda un labdarības organizāciju pasliktināšanās, cenšoties dzīvot saskaņā ar sabiedrības un likuma noteikumiem. Mēs sekojam viņas ceļam cauri tiesu iestādei. Šeit saduras divas taisnīguma un likuma idejas.
Jauns ielas burvis ir palicis parūpēties par savu mazo māsu pēc mātes aiziešanas un pievēršas narkotiku tirdzniecībai Losandželosas ballīšu vietā, lai turētu jumtu virs galvas. Kad viņš nonāk nepatikšanās ar savu piegādātāju, viņa māsa tiek nolaupīta, un, lai viņu izglābtu, viņš ir spiests paļauties gan uz savu roku mieru, gan uz izcilo prātu.
Lerijs Donners, autors ar nežēlīgu bijušo sievu, pasniedz rakstīšanas darbnīcu, kurā vienam no viņa studentiem Owenam ir apnikuši viņa valdonīgā māte. Kad Ouens vēro Hičkoka klasiku, kas, šķiet, atspoguļo viņa paša dzīvi, viņš nolemj īstenot filmas sižetu un piedāvā nogalināt Larija bijušo sievu, ja Larijs sola slepkavot savu mammu. Pirms Larijs iegūst iespēju reaģēt uz plānu, šķiet, ka Ovens jau ir uzsācis lietas.
Meksikāņu imigrants un vientuļā māte Flor Moreno piedāvā mājturības darbus kopā ar Deboras un Džonu Klasičiem - turīgu pāri ar diviem saviem bērniem. Kad Flor atzīstas, ka nevar rīkoties ar grafiku savas meitas Cristina dēļ, Debora nolemj, ka viņiem vajadzētu pārcelties uz Clasky mājām. Kultūru sadursmes un spriedze ir liela, jo Flors un klasiķi cenšas dalīties telpā, audzinot savus bērnus atsevišķi un ļoti atšķirīgi.
Šauns Rasels nedēļas nogalē aizved savu dēlu un meitu uz sava vēlā tēva nošķirto augsto tehnoloģiju brīvdienu māju laukos. Ģimene drīz saņem nevēlamu pārsteigumu, kad mājā ielaužas četri vīrieši, lai atrastu slēptu naudu. Pēc tam, kad viņam izdevās aizbēgt, Šaunam tagad ir jāizdomā veids, kā pagriezt galdus izmisušajiem zagļiem un izglābt nebrīvē turētos bērnus.
Trīs stāsti notiek Ņujorkā. Pirmais, ko veidojusi Skorsēze, ir par gleznotāju, kurš savus darbus rada ar apjomīgas mūzikas palīdzību un pievilcīgu palīgu; otrkārt, autore Coppola ir par bagātu un drosmīgu 12 gadu vecumu, kurš palīdz šķirtiem vecākiem samierināties; treškārt, Allena, ir asprātīgs komēdijas gabals par neiespējamību atbrīvoties no dēla lomas.
Viktors Maynards ir pusmūža vientuļnieks slepkava, kurš dzīvo, lai izpatiktu savai briesmīgajai mātei, neskatoties uz viņa paša nevainojamo reputāciju par letālo efektivitāti. Viņa profesionālā darbība tiek pārtraukta, kad viņš nonāk pie kāda no paredzētajiem upuriem. Pēc savas dzīves saudzēšanas, viņš negaidīti iegūst jaunu mācekli. Uzskatot, ka Viktors ir privātais detektīvs, viņa divi jaunie pavadoņi tagojas līdzās, kamēr viņš mēģina novērst viņa nelaimīgā klienta slepkavības uzmanību.
Turīgais un grūtībās nonākušais pusaudzis Džuljeta ar savu ģimeni pārceļas no Anglijas uz Jaunzēlandi un drīz sadraudzējas ar kluso, pāvestu Paulīni, izmantojot viņu kopīgo fantāzijas un literatūras mīlestību. Kad viņu vecākiem rodas aizdomas, ka viņu aizvien intensīvākā un obsesīvā saikne kļūst neveselīga, meitenes izšķīdina tumšu plānu tiem, kas draud viņus šķirt.