Jaunā Lidija savas mājas – necilo namiņu Čīles tuksnesī – dēvē par oāzi. Apkārt viņai ir viena par otru kolorītākas ģimenes locekles – Piraija, Lauvene, Zvaigzne un matriarhe Boa. Tomēr pati dārgākā pusaudzei ir Flaminga, kas ir tuvāka par pašas māti. Savos ziedu laikos viņa valdzinājusi un hipnotizējusi vietējos kalnračus – vienu no tiem ar savu skatienu viņa aizsaukusi līdz pašam neprātam. Tagad ar rugājiem klātie vīri met viņu kopienas bāriņam loku, piesaucot mēri – lūk, mēļo, ka ģimene spēj ar skatienu likt vīriešiem iemīlēties un tos pazudināt. Lidija piedzīvos ne tikai pasaules skarbumu, bet arī pašu skaistāko – viņai ir mīloša ģimene, kuru pati ir izvēlējusies.
1968. gads, Čehoslovākija. 16 gadus vecā Libuše Jarcovjakova ar īsiem matiem un melnbaltu analogo kameru dzīvo represīvās “normalizācijas” laikā pēc Prāgas pavasara. Viņu neuzņem mākslas skolā, jo neatbilstot strādnieku šķiras standartam, kā rezultātā viņa sadraudzējas ar izstumtajiem: tipogrāfijas strādniekiem, romu kopienu, vjetnamiešu migrantiem un pavada laiku T-klubā — Prāgas pagrīdes bārā, kur pulcējas kvīru kopienas pārstāvji. Cenšoties izprast savu identitāti, viņa dokumentē apkārtējo pasauli ar fotogrāfijām un dienasgrāmatām, iemūžinot ceļu no Čehoslovākijas līdz Berlīnei un Tokijai. Filma vēsta par mākslu kā brīvības telpu, ko Libuše atklāj savos attēlos un piezīmēs.
Četrdesmit gadus vecais fotogrāfs Pīters ir Ņujorkas mākslas aprindu un bohēmas dūzis. Viņš pazīst Sūzenu Sontāgu, Franu Lībovicu, Alenu Ginsbergu un vēl paspēj pēc brokastīm izteikt viedokli par paziņu, modeli Lorēnu Hatoni, un viņas “Elle” fotogrāfijām. Manierīgs, atklāts, metodisks, bet pāri visam viņš ir infekciozi nonšalants. Savā Īstvilidžas dzīvoklī viņš satiekas ar draudzeni Lindu, kura viņu intervē par pēdējo 24 stundu dzīves notikumiem. Abu saruna pārtop par atmiņas vingrinājumiem, kas atgādina intīmu grēksūdzi un zudušo laikmetu, par kuru liecina Pītera fotogrāfijas. Viņš piešķiļ cigareti. Ķermenis zina, kamera parāda, un sākas ceļojums laikā.
Valentīns, politieslodzītais, dala kameru ar Molinu, skatlogu noformētāju, kas notiesāta par publisku nepiedienību. Starp abiem veidojas negaidīta saikne, Molinai atstāstot Holivudas mūzikla sižetu ar viņa iecienītāko kinodīvu Ingrīdu Lunu galvenajā lomā.
Džeremijs atgriežas dzimtajā pilsētā uz sava bijušā priekšnieka, ciema maiznieka, bērēm. Viņš nolemj palikt uz dažām dienām pie Martinas, vīrieša atraitnes. Noslēpumaina pazušana, draudošs kaimiņš un priesteris ar dīvainiem nodomiem liek Džeremija īslaicīgajai uzturēšanās ciemā pieņemt negaidītus pavērsienus.
Dilans, 21 gadu vecs būvstrādnieks Ņūmeksikas lauku apvidū, pievienojas dīvaino lopkopju un rodeo izpildītāju kopienai, lai meklētu savu amerikāņu sapņa versiju.
Kad četri zēni redz R kategorijas filmu, kurā piedalās kanādieši Terrance un Filips, viņi tiek pasludināti par "sabojātiem", un viņu vecāki izdara spiedienu uz ASV karot pret Kanādu.
Pusaudzis Ouens tikai cenšas izdzīvot dzīvi priekšpilsētā, kad viņa klasesbiedrs viņu iepazīstina ar noslēpumainu vēlu vakara TV šovu — vīziju par pārdabisku pasauli, kas atrodas zem viņu pašu. Televizora bālajā mirdzumā Ouena skatījums uz realitāti sāk plaisāt.
Sagraujošs mīlas stāsts starp kultūru un ģimeņu sadursmēm. Noskūpstīt mani, pirms tas uzsprāgst, ir romantisks nelaimes gadījums, kas šķērso visas robežas. Kad divas Izraēlas sieviešu paaudzes aizraujas ar vācieti un palestīniešu vīrieti, seko haoss. Kas notiek ar mīļotājiem, kuri neder, bet pieder kopā?
Alehandro ir topošais rotaļlietu dizainers no Salvadoras, kurš cenšas īstenot savas neparastās idejas Ņujorkā. Tā kā viņa darba vīzas laiks beidzas, darbs, kas palīdz nepastāvīgam mākslas pasaules atstumtajam, kļūst par viņa vienīgo cerību palikt valstī un īstenot savu sapni.