Pols ir parasts cilvēks, kurš savu dzīvi sadala starp kuģu būves uzņēmumu, sievu Elīzi un meitu Miju. Jūras ceļojuma laikā Pols saskaras ar dīvainu, neizskaidrojamu meteoroloģisku parādību. Kopš tā brīža Pols neizbēgami sarūk, un zinātne nespēj izskaidrot, kāpēc, vai sniegt viņam jebkādu palīdzību. Kad nejauši viņš nonāk ieslodzījumā savā pagrabā, un, lai gan ir tikai dažus centimetrus garš, viņam būs jācīnās par izdzīvošanu šajā banālajā vidē, kas ir kļuvusi bīstama. Šīs pieredzes laikā Pols saskarsies ar sevi, ar savu cilvēcību un mēģinās atbildēt uz lielajiem eksistences jautājumiem.
Stāsts par Elfabu, topošo Rietumu raganu, un viņas attiecībām ar Glindu, Labo Ziemeļu raganu. Brodvejas mūzikla otrā pilnmetrāžas divu daļu ekranizācija.
Četrdesmit gadus vecais fotogrāfs Pīters ir Ņujorkas mākslas aprindu un bohēmas dūzis. Viņš pazīst Sūzenu Sontāgu, Franu Lībovicu, Alenu Ginsbergu un vēl paspēj pēc brokastīm izteikt viedokli par paziņu, modeli Lorēnu Hatoni, un viņas “Elle” fotogrāfijām. Manierīgs, atklāts, metodisks, bet pāri visam viņš ir infekciozi nonšalants. Savā Īstvilidžas dzīvoklī viņš satiekas ar draudzeni Lindu, kura viņu intervē par pēdējo 24 stundu dzīves notikumiem. Abu saruna pārtop par atmiņas vingrinājumiem, kas atgādina intīmu grēksūdzi un zudušo laikmetu, par kuru liecina Pītera fotogrāfijas. Viņš piešķiļ cigareti. Ķermenis zina, kamera parāda, un sākas ceļojums laikā.
Greisa un Džeksons mīl viens otru. Viņi drāžas uz grīdas, dzer aliņus, iekārtojas noskrandušā ģimenes mājā, atkal mīlējas, dejo, murrā kā tīģeri un gaida savu pirmdzimto. Kādreiz bijusi daudzsološa rakstniece, Greisa vēlas atgriezties pie darba, bet arvien biežāk piedzīvo iracionālas garastāvokļa svārstības. Ja nu viņas vīrs, tipisks mileniāļu ņuņņa, dodoties darba braucienos, viņu krāpj? Ja nu gādīgie vīra vecāki ir paši nelabā izdzimumi? Ja nu kaimiņš ir viņas īstais partneris? Ja nu tā nav tikai pēcdzemdību depresija? Ja nu tas rejošais suns varētu kādreiz aizvērties? Ja nu viņi ir nolemti dzīvnieciskām dziņām un ir pazaudējuši savu mīlestību? Galu galā – kā Greisa un Džeksons kļuva par to, kas viņi šobrīd ir?
Pēckara Vācijā amerikāņu psihiatram ir jānosaka, vai nacistu ieslodzītie ir piemēroti tiesas procesam par kara noziegumiem, un viņš nonāk sarežģītā intelekta un ētikas cīņā ar Hermani Gēringu, Hitlera labo roku.
Ērika Kohuta ir atzīta Vīnes konservatorijas klavierspēles profesore. Dzīvodama kopā ar savu varaskāro māti, četrdesmit gadus vecā mūziķe meklē jaunus piedzīvojumus un ļaujas izdzīvot savu seksualitāti. Kādu dienu savā profesorē iemīlas jaunais students Valters. Šīs simpātijas izvēršas par sarežģītām, nevaldāmām un teju perversām attiecībām starp skolotāju un skolnieku.
Scenārists Pols Žavāls ir nolīgts pārrakstīt scenāriju jaunai filmai par Odiseju, kuras režisors ir Fricis Langs. Pols atklāj, ka viņa sieva Kamilla viņu nicina. Pret viņas gribu pāris apciemo filmas producentu Džeremiju Prokošu Kapri salā. Viņi apmetas skaistā mājā ar skatu uz Tirēnu jūru. Taču apkārtējā greznība un spožā saule tikai izgaismo Kamillas nicinājumu pret neveiksmīgo vīru un viņa mazvērtības sajūtu.
Morgana Granta un viņas meita Klāra pēta to, kas palicis aiz muguras pēc postoša negadījuma, atklājot šokējošu nodevību un liekot viņām stāties pretī ģimenes noslēpumiem, no jauna definēt mīlestību un no jauna atklāt vienam otru.
Septiņu halucinācijas pilnu dienu laikā nenoteiktā laikā un vietā pazūd ciemats bez nosaukuma. Pilsētnieks, kurš kļuvis par zemnieku, Valters Tirsks un apmulsušais muižas īpašnieks Čārlzs Kents ir bērnības draugi, kuriem jāstājas pretī iebrukumam no ārpasaules: modernitātes traumai.
Valentīns, politieslodzītais, dala kameru ar Molinu, skatlogu noformētāju, kas notiesāta par publisku nepiedienību. Starp abiem veidojas negaidīta saikne, Molinai atstāstot Holivudas mūzikla sižetu ar viņa iecienītāko kinodīvu Ingrīdu Lunu galvenajā lomā.