Klases attiecību un mainīgo laiku saite Edvarda Anglijā uz modernitātes robežas, filma koncentrējas uz liberālo Margaretu Šlēgelu, kura kopā ar māsu Helēnu iesaistās divos pāros: turīgajā, konservatīvajā rūpnīcā Henrikā Vilkoksa un viņa sievā Rutā , un lejupejoši mobilais strādnieku šķira Leonards Bastā un viņa saimniece Džekija.
Pēc tam, kad viņi ir izglābuši viens otru no lekt no tilta, Henrijs Bells un Karena Knitinga plāno, lai atriebtu cilvēkus, kuri viņus aizveda līdz pašnāvībai. Henrijs sagraus tās sievietes dzīvi, kura apprecējās ar Karenas puisi, savukārt Karena strādās par sekretāru vīrietim, kurš uzņēmās Henrija darbu. Tas, vai atriebība būs salda - vai rūgta - ir ikviena minējums.
Keita tiek slepeni saderināta ar cīkstošo žurnālistu Mertonu Denšeru. Bet viņa zina, ka viņas tante Maude nekad neapstiprinās maču, jo Keitas mirušā māte ir zaudējusi visu savu naudu laulībā ar deģenerētu opija atkarīgo. Kad Kate satiekas ar galu galā slimu amerikāņu mantinieku, vārdā Milijs, kurš ceļo pa Eiropu, viņa nāk klajā ar pārliecinošu plānu, kurā ir gan mīlestība, gan bagātība.
Šekspīra komēdija par dzimumu apjukumu, kurā meitene maskējas kā vīrietis, lai būtu tuvu grāfam, kuru dievina, un lai to vajā tikai sieviete, kuru viņš mīl.
Pēc daudziem gadiem apvienojušies kāzās, bijušie mīlnieki atkal izjūt savstarpējas pievilcības vilkmi, un to nevēlas atzīt. Izvairoties no reģistratūras, lai garantētu viesnīcas istabas privātumu, nenosauktais pāris izpēta pagātnes izvēles, kas viņus noveda līdz tagadnei.
Karaļa Henrija VIII nāve viņa karaļvalsti iedvesmo haosā pēcnācēju strīdu dēļ. Viņa vājais dēls Edvards atrodas nāves gultā. Neuztraucoties saglabāt Anglijas uzticību reformācijai, ministrs, kas piedalās shēmās, Džons Dudlijs apprec savu dēlu Guildfordu ar lēdiju Džeinu Greju, kuru viņš uz troņa noliek pēc Edvarda nāves. Sākumā naidīgi viens pret otru, Gildfords un Džeina iemīlas. Bet viņi nevar izturēt varas gaitu, kas novedīs pie viņu galīgā krišanas.
Kad Lūsija Hērčērča un dzīvesbiedre Šarlote Bārleta atrodas Florencē ar istabām bez skatiem, viesi - kungs Emersons un dēls Džordžs - cenšas situāciju labot. Tikšanās ar Emersonu varētu mainīt Lūsijas dzīvi uz visiem laikiem, bet, tiklīdz atgriezīsies Anglijā, kā viņas pieredze Toskānā ietekmēs viņas laulības plānus?
Makss ir izskatīgs jauneklis, kurš pēc liktenīgajiem mēģinājumiem ar vācu karavīru ir spiests skriet uz mūžu. Galu galā Makss tiek ievietots koncentrācijas nometnē, kur viņš izliekas par ebreju, jo nacistu acīs geji ir zemākā cilvēka forma. Bet tas prasa attiecības ar atklāti geju ieslodzīto, lai iemācītu Maksam, ka bez otra mīlestības dzīvi nav vērts dzīvot.
Divas sievietes, viena no Amerikas Savienotajām Valstīm un otra no Apvienotās Karalistes, Ziemassvētku laikā apmainās ar mājām pēc sliktiem pārtraukumiem ar saviem draugiem. Katra sieviete atrod romantiku ar vietējo vīrieti, bet saprot, ka gaidāmā atgriešanās mājās var izbeigt attiecības.
Mūzika no citas istabas ir romantiska komēdija, kas seko Dannija, jauna cilvēka, kurš uzaudzis, uzskatot, ka viņam ir jāprecas ar meiteni, kuru viņš palīdzēja piegādāt kā piecus gadus vecu zēnu, kad viņa kaimiņš devās neatliekamās palīdzības darbos, ekspluatācijai. Pēc divdesmit pieciem gadiem Danny atgriežas dzimtajā pilsētā un atrod neatvairāmo Annu Svannu, taču viņai ir viegli pretoties, jo viņa jau ir saderinājusies ar sapņu laivu Ēriks, kas ir ļoti praktisks mačs. Tiecoties pēc Annas, Danny ir sapinušies ar katru no ekscentriskajiem Swanns, ieskaitot neredzīgo, pajumti Ninu, cinisko māsu Karenu, lielo brāli Bilu un dramatisko māti Grace, jo viņš cīnās, lai pierādītu, ka likteni nekad nedrīkst sajaukt, un kaislībai nekad nevajadzētu būt praktiskai. .