Rakstnieks Makss Zorns dodas turnejā uz Ņujorku, lai tur reklamētu savu jaunāko grāmatu. Ar šo pilsētu viņam saistās īpašas atmiņas – tieši Ņujorkā pirms daudziem gadiem viņš satika Rebeku, kuru tā arī nav spējis izmest no prāta un sirds. Lai arī nu Makss ir laimīgi precējies ar Klēru, viņš nolēmis Rebeku uzmeklēt. Rebeka sākumā nav priecīga Maksu satikt, jo nav īsti spējusi piedot, kā abu attiecības beidzās. Taču nu pienācis laiks noskaidrot – vai viņu pagātnei ir iespējama nākotne.
Mīlestības sēklas tiek iesētas, kad Liza, spēcīga investīciju baņķiere, saņem ziedus no slepena pielūdzēja. Bet, kad viņa pasaku fantāzijas saduras ar viņas darbaholiķiem, viņi drīz atklāj, ka dažreiz mīlestībai ir grūtāk uzvarēt, nekā šķiet.
20. gadsimta 60. gadu Parīzē jaunu sievieti Terēzi viņas valdonīgā tante Rakinas kundze ir ieslodzījusi bezmīlas laulībā ar slimīgo Kamilu. Viņa pavada savas dienas aiz neliela veikala letes un vakarus, skatoties, kā Madame spēlē domino ar eklektisku grupu. Pēc tam, kad viņa satiek sava vīra pievilcīgo draugu Lorānu, viņa uzsāk nelikumīgu romānu, kas noved pie traģiskām sekām. Pamatojoties uz Emīla Zolas romānu Terēza Rakina.
Notikumi notiek Osmaņu impērijas pēdējās dienās, starp Mikaelu, izcilu medicīnas studentu, skaisto un izsmalcināto mākslinieci Anu un Krisu, slaveno amerikāņu žurnālistu, kurš dzīvo Parīzē, veidojas mīlas trīsstūris.
Ņujorka, 1961. Augsta ranga padomju birokrāts Aleksandrs Ivanovs, strādājot diplomātiskajā misijā, negribīgi pārceļas uz Rietumiem, izjūtot skumjas par to, ka nevar zināt savas sievas Katjas likteni, kuru viņam bija nācies atstāt. Maskavā. Tikai pēc daudziem gadiem, 1991. gadā, viņš beidzot uzzinās patiesību, kad viņa brāļameita Lorēna dosies uz Maskavu, lai piedalītos gleznu izstādē.
Mišelas un Alena attiecības nonākušas krustcelēs, un viņi nolemj beidzot sapazīstināt savus vecākus. Vakariņu laikā noskaidrojas, ka vecāki jau ir pazīstami, iespējams, pat pārāk labi.
Klasiskā Romeo un Džuljetas mīlasstāsta darbība ir pārcelta uz 90. gadu nogali Veronas pludmales apkaimē. Monteku un Kapuletu ģimenes jau izsenis ir bijušais naidīgas, taču kādā ballē Romeo Monteks satiek Džuljetu Kapuletu, un abi viens otrā iemīlas. Jauniešiem sava mīlestība ir jāslēpj no pārējās pasaules, jo ģimenes šādu savienību nepieļaus…
Losandželosas pasaka, kurai lemts kļūt par cinisku traģēdiju. Sevi par Dieva pērtiķi dēvējošais stāvkomiķis Henrijs un operas dīva Anna mīl viens otru tik daudz. Tik kaisli un patiesi, ka velta savai mīlai duetu. Henrija iznīcinošais humors ik vakaru “nonāvē” skatītājus, bet Annas balss tos pavada un “izglābj”. Ir tikai pāris iespējas pateikt patiesību, netiekot nogalinātam, nogārdz Henrijs. Pēc abu apdāvinātās meitas Anetes dzimšanas pasaule maina žanru. Skaudība, aizvainojums, slikta publicitāte, tabloīdu prese, #MeToo un no greizsirdības dzimis ļaunums. Vai mēs varam sākt?
Krisa (Vikija Krīpsa) un Tonijs (Tims Rots) ir scenāristu pāris, kas ieradies uz Baltijas jūras “kino svētnīcu”, Fores salu, kur dzīvojis un strādājis zviedru kinorežisors Ingmars Bergmans. Krisas karjera ir tikai sākumā, un viņa nespēj saprast Bergmana piecas laulības un deviņus bērnus. Turpretī Tonijs kļuvis par ieredzētu ārthausa režisoru, bet, viņaprāt, “Septītais zīmogs” (1957) ir pārvērtēts. Radošā un romantiskā spriedze kāpj, taču melodramatiska konflikta vietā tā uzplaukst jaunā stāstā.
Filmas darbība risinās 20. gadsimta sākumā. Tevje, piena vedējs, dzīvo mazā ciematiņā. Viņš ir nabadzīgs un tic, ka viņa meitām no nabadzības ļaus izbēgt tikai viens – veiksmīgas laulības. Tevje pieņem izdevīgu priekšlikumu no saprecinātāja, taču viņa daiļajām meitām ir cits plāns.
Vidusskolas neveiksminieks (Cannon) maksā karsējmeitenei (Milian), lai viņa pozētu par viņa draudzeni, lai viņu varētu uzskatīt par foršu. 1987. gada filmas Can't Buy Me Love rimeiks ar Patriku Dempsiju galvenajā lomā.