Pirmo reizi kino vēsturē, skatītājam būs iespēja redzēt un sajust to laiku, kad dinozauri valdīja uz Zemes. Ieguvis popularitāti kā šovs, "Pastaiga ar dinozauriem" ir neaizmirstams 3D piedzīvojums uz lielā ekrāna visai ģimenei.
Filma tiek demonstrēta 2D un 3D formātā.
Lai mēģinātu glābt savu laulību, laulāts pāris kāzu jubilejā ierodas Parīzē – pilsētā, kurā viesojās pirms daudziem gadiem savā medusmēnesī. Filmā atainots brūkošu attiecību emocionālais kontrasts visromantiskākajā un skaistākajā mīlestības pilsētā.
Neparasts mīlasstāts starp Ādamu un Ievu. Ādams, "underground" mūziķis, dzīvo pelēcīgajā Detroitā, dienās neiziedams no mājas un slīgdams dziļā depresijā, redzot pasaules notikumu virzību. Ieva, dzīvespriecīga un noslēpumaina būtne, ierodas pie drauga, ar kuru kādu laiku bija pašķīrusies. Viņu mīlasstāts ir risinājies jau vairākus gadsimtus, taču viņu kaislīgās attiecības apdraud Ievas jaunākā māsa...
Filmas „Izdzīvo tikai mīlētāji” režisors ir viens no Amerikas neatkarīgā kino nozīmīgākajām figūrām - Džims Džārmušs ("Lauztie ziedi", "Kafija un cigaretes", "Spoku suns"), galvenās lomas filmā atveido Toms Hidlstons, Tilda Svintone un Mia Vasikovska.
Patiess stāsts par paverdzināta cilvēka cīņu par izdzīvošanu un brīvību. Filmas notikumi risinās Amerikas Savienotajās Valstīs laikā pirms pilsoņu kara. Ņujorkietis Solomons Nortaps (Čūitels Edžiofors) ir brīvs melnādains vīrietis, kurš ieguvis labu izglītību, viņam ir sieva un bērni. Kādudien vīrietis tiek nolaupīts un pārdots verdzībā. Nebrīvē viņš pārcieš gan nežēlīgus pāridarījumus no vergtura Edvīna Epsa (Maikls Fasbenders) puses, gan arī saskaras ar negaidītu līdzcilvēku sirsnību. Solomonam nākas cīnīties ne tikai par izdzīvošanu, bet arī par savu cieņu un godu. Nebrīves divpadsmitajā gadā Slomonam laimējas sastapt verdzības pretinieku Basu (Breds Pits), kurš uz visiem laikiem maina viņa dzīvi.
Filma „12 gadi verdzībā" nominēta gan „Zelta globusa" gan ASV kinoaktieru ģildes balvām dažādās kategorijās, tostarp „Labākā drāma", „Labākais aktieris" (Čūitels Edžiofors), „Labākais otrā plāna aktieris" (Maikls Fasbenders), „Labākā otrā plāna aktrise" (Lupita Njongo).
„12 gadi verdzībā" tapusi pēc Solomona Nortona 1853. gadā sarakstītās tāda paša nosaukuma autobiogrāfijas. Filmas režisors ir Stīvs Makvīns, scenārija autors Džons Ridlijs. Lomās: Čūitels Edžiofors, Breds Pits, Maikls Fasbenders, Benedikts Kamberbačs, Pols Džamati, Pols Deno, Lupita Njongo un citi.
Astoņi astronauti beidz Marsa pētījumus, bet 20 stundas pirms sešus mēnešus ilgušās misijas sekmīga noslēguma viens no zinātniekiem atrod ko pārsteidzošu. Unikālais organisms zibenīgi inficē daudzus apkalpes locekļus un pat drīzā aizlidošana no planētas nesola glābiņu. Astronautiem ne vien jāglābj sava dzīvība, bet arī jāpasargā Zeme no briesmīgā vīrusa.
Režisors Rūrī Robinsons savulaik nominēts „Oskaram” par animācijas filmu un tagad ekranizējis stāstu, kas uzrakstīts pirms četrdesmit gadiem. Savādi, ka producenti bija palaiduši garām tik gardu kumosu fantastikas literatūrā. Stāsta izcilība, iespaidīgums un baisais saturs rosinājis scenāristus nopūst no grāmatas biezo putekļu kārtu un ļaut tam atdzimt drūmā fantastikas trillerī.
Filma ilgst mazliet vairāk nekā pusotru stundu un ir demonstrēta Kannu kinofestivālā. Tā ir piesātināta ar spriedzi un bezizejas izjūtu, ko pastiprina naidīgie dzīves apstākļi, izolētā vide un tuvojošās vētras gaidas. „Pēdējās dienas uz Marsa” kritiķi salīdzina ar leģendārajām filmām no sērijas par atnācējiem, bet šoreiz darbība risinās daudz tuvāk mums un ienaidnieks ir apveltīts ar cilvēka intelektu.
"Mērijas Popinsas" ceļojums uz lielo ekrānu sākās brīdī, kad Volta Disneja meitas lūdza tēvam radīt filmu par viņu iemīļoto grāmatu, P.L. Traversas "Mēriju Popinsu". Volts viņām to apsolīja, nenojauzdams, ka tas prasīs veselus 20 gadus. Lai iegūtu tiesības uzņemt filmu pēc šīs grāmatas motīviem, Voltam priekšā ilgas un neauglīgas pārrunas ar ietiepīgo rakstnieci, kuru absolūti neinteresē iespēja sevis loloto auklīti atdot par ēsmu Holivudas konveijeram.
Taču, kad viņas iztikas līdzekļi ievērojami izsīkst, Traversa negribīgi tomēr piekrīt doties uz Losandželosu, lai paklausītos, kādi ir Disneja grāmatas adatpācijas plāni.
Divās nedēļās, ko viņa pavada Holivudā, Disnejs izmēģina daudz un dažādu līdzekļu, taču Traversa ir nelokāma - filmas scenārijs tiks veidots stingrā viņas uzraudzībā un nekāda māžošanās netiks pieļauta. Omulīgajam Disnejam atliek tikai bezpalīdzīgi nolūkoties, kā stingrā angļu lēdija kļūst par noteicēju viņa impērijā, taču abi kopā viņi radīs vienu no aizkustinošākajām un auditorijas visiemīļotākajām filmām kino vēsturē.
"Filomena" ir britu komēdija - drāma, kura ir nominēta četrām ASV Kinoakadēmijas balvām Oscar, ieskaitot nominācijas Labākā filma un Labākā aktrise (Džūdija Denča). Filma arī tika nominēta četrām BAFTA balvām un trīs Zelta globusiem.
"Filomena" ir uz patiesiem notikumiem balstīts stāsts par māti, kura dodas meklēt savu dēlu, ar kuru viņa tika izšķirta 50 gadus atpakaļ. Kopā ar rakstnieku, kurš meklē stāstu savai nākamajai grāmatai, Filomena dodas uz Īriju, bet pēc tam uz Ameriku, kur atklāj negaidītus faktus par kādreiz zaudēto dēlu.
Transatlantiskā avioreisa Ņujorka - Londona laikā ASV aviācijas policijas priekšnieks Bils Marks saņem vairākas īsziņas ar prasību pārskaitīt 150 miljonus dolāru uz kādu ārzonu kontu. Pretējā gadījumā tiek draudēts ik pēc 20 minūtēm nogalināt kādu pasažieri. Kad atklājas, ka konts ir atvērts uz paša Marka vārda, viņš tiek turēts aizdomās par lidmašīnas nolaupīšanu.
Trillera „Non-stop: Tiešais reiss" režisors spānis Haume Kolets Serra sevi jau pierādījis, režisējot populārās šausmu filmas „Bārene" un „Vaska figūru muzejs", kā arī asa sižeta trilleri „Nezināmais". Galvenajās lomās - izcilais britu aktieris Laiems Nīsons, amerikāņu kinodīva Džuliana Mūra un uzlecošā zvaigzne Lupita Njongo.
Viesnīca "Diženā Budapešta" stāsta par Eiropā slavenās viesnīcas leģendārā viesmīļa Gustava H un portjē Zero Mustafa piedzīvojumiem. Viesnīcas darbinieki kļūst par lieciniekiem nenovērtējamas renesanses gleznas zādzībai, kādas bagātas ģimenes cīņai par milzīgu mantojumu un dramatiskām izmaiņām, kuras notiek Eiropā periodā starp diviem pasaules kariem.
Aukstā ziemas vakarā kāds vientuļš kungs atrod uz ielas smagi piekautu sievieti un aizved viņu uz savām mājām. Vīrietis apkopj sievietes brūces, bet viņa tikmēr vaļsirdīgi un atklāti stāsta viņam par savu erotikas piesātināto dzīvi...
Dānijas spilgtākais un skandalozākais režisors Larss fon Trīrs, kurš ir arī filmas scenārija autors, „Nimfomānes" stāstu ietvēris divās daļās un astoņās nodaļās. Divdaļīgā drāma „Nimfomāne" ir noslēdzošais posms Trīra tā dēvētajā „Depresijas triloģijā" līdzās drāmām „Antikrists" un „Melanholija", kas veido sižetiski nesaistītu, taču noskaņas ziņā vienotu ciklu. Visās trijās filmās galvenās lomas tēlotāja ir Šarlote Geinsbūra.
Drāmā „Nimfomāne", kurā netrūkst arī atklātu seksuālu ainu, Geinsbūras ekrāna partneri ir tādas zvaigznes kā Stelans Skarsgards, Šaija Labafs, Džeimijs Bells, Steisija Mārtina, Kristians Sleiters, Uma Tūrmane, Vilems Defo un citi.
Aukstā ziemas vakarā kāds vientuļš kungs atrod uz ielas smagi piekautu sievieti un aizved viņu uz savām mājām. Vīrietis apkopj sievietes brūces, bet viņa tikmēr vaļsirdīgi un atklāti stāsta viņam par savu erotikas piesātināto dzīvi...
Dānijas spilgtākais un skandalozākais režisors Larss fon Trīrs, kurš ir arī filmas scenārija autors, „Nimfomānes" stāstu ietvēris divās daļās un astoņās nodaļās. Divdaļīgā drāma „Nimfomāne" ir noslēdzošais posms Trīra tā dēvētajā „Depresijas triloģijā" līdzās drāmām „Antikrists" un „Melanholija", kas veido sižetiski nesaistītu, taču noskaņas ziņā vienotu ciklu. Visās trijās filmās galvenās lomas tēlotāja ir Šarlote Geinsbūra.
Drāmā „Nimfomāne", kurā netrūkst arī atklātu seksuālu ainu, Geinsbūras ekrāna partneri ir tādas zvaigznes kā Stelans Skarsgards, Šaija Labafs, Džeimijs Bells, Steisija Mārtina, Kristians Sleiters, Uma Tūrmane, Vilems Defo un citi.
Skārleta Johansone spēlē citplanētieti, kas ieradusies uz Zemes, maskējusies žilbinošas sievietes ķermenī. Viņa izmanto savu galveno ieroci - satriecošo seksualitāti, lai medītu vietējos iedzīvotājus. Viņa ir ļoti efektīga sieviete, bet ar laiku viņai pieaug vēlme pēc pasaulīgām lietām un atsvešināšanās no pašas izskata.