Divas sievietes atkāpjas uz ezera māju, lai izjauktu apkārtējās pasaules spiedienu, tikai lai saprastu, cik savrupas viņas ir kļuvušas, ļaujot viņu aizdomām piepildīties realitātē.
Niks apmeties nelielā Bruklinas nostūrī, kur viņš smagi strādā pie kāda arhitektūras projekta sava patēva labā. Drīz aptuveni 20 gadus vecā Naomi ieradīsies no Austrālijas, lai palīdzētu Nikam šajā semestrī. Ja neskaita nosacīti pazīstamo ģimenes locekli Badiju, viņai pilsētā nav nekādu pazīšanos. Dažus mēnešus viņa pavadījusi pie Nika un Badija, bet Naomi klātbūtne satrauc apkārtējos un abu mājsaimniecību bīstamo balansu.
Džeiks ir kluss, jūtīgs vidējais skolotājs ar sapņiem kļūt par mākslinieku. Viņš satiekas ar pieklājīgi drūmo Toniju sava vectēva bērēs, un maz ticams, ka pāris drīz to atsita. Draudzīgā draudzība tomēr tiek apdraudēta, ja Džeika tēva Braiena un Tonija mātes Leonora īres strīds draud strīdēties.
Losandželosas pasaka, kurai lemts kļūt par cinisku traģēdiju. Sevi par Dieva pērtiķi dēvējošais stāvkomiķis Henrijs un operas dīva Anna mīl viens otru tik daudz. Tik kaisli un patiesi, ka velta savai mīlai duetu. Henrija iznīcinošais humors ik vakaru “nonāvē” skatītājus, bet Annas balss tos pavada un “izglābj”. Ir tikai pāris iespējas pateikt patiesību, netiekot nogalinātam, nogārdz Henrijs. Pēc abu apdāvinātās meitas Anetes dzimšanas pasaule maina žanru. Skaudība, aizvainojums, slikta publicitāte, tabloīdu prese, #MeToo un no greizsirdības dzimis ļaunums. Vai mēs varam sākt?
“Pirms pusnakts” – noslēdzošā daļa režisora Ričarda Linkleitera romantiskajai triloģijai par attiecībām starp vīrieti un sievieti. Pirmās divas daļas – „Pirms saullēkta” (1995) un „Pirms saulrieta” (2004) - nu ir kļuvušas par neatkarīgā kino klasiku.
Mēs atkal satiekam galvenos varoņus - Džesiju (Ītens Houkss) un Selīnu (Džūlija Delpi) - divdesmit gadus pēc liktenīgā brīža, kad viņi satikās Vīnes ekspresī. Pa šo laiku Džesijs paspējis apprecēties, izšķirties, beidzot saiet kopā ar Selīnu un piedzīvot kopīgu dvīņu meitiņu piedzimšanu. Dodoties atvaļinājumā uz gleznaino Grieķiju, Džesijs un Selīna atkal atrod tēmas vārdu apmaiņai ar dzēlīgām piezīmēm: gan par neparastām attiecībām ar saviem bērniem, gan par jauna darba meklējumiem. Un par pašu galveno – vai īsta mīlestība ir spējīga izturēt laika pārbaudījumu?
Neparasts mīlasstāts starp Ādamu un Ievu. Ādams, "underground" mūziķis, dzīvo pelēcīgajā Detroitā, dienās neiziedams no mājas un slīgdams dziļā depresijā, redzot pasaules notikumu virzību. Ieva, dzīvespriecīga un noslēpumaina būtne, ierodas pie drauga, ar kuru kādu laiku bija pašķīrusies. Viņu mīlasstāts ir risinājies jau vairākus gadsimtus, taču viņu kaislīgās attiecības apdraud Ievas jaunākā māsa...
Filmas „Izdzīvo tikai mīlētāji” režisors ir viens no Amerikas neatkarīgā kino nozīmīgākajām figūrām - Džims Džārmušs ("Lauztie ziedi", "Kafija un cigaretes", "Spoku suns"), galvenās lomas filmā atveido Toms Hidlstons, Tilda Svintone un Mia Vasikovska.
Modris nav ne labāks, ne sliktāks par saviem vienaudžiem. Māte viņu audzina viena un attiecības ir sliktas. Nedienas kā sniega bumba no kalna sāk velties brīdī, kad Modris, lai izvilktu laimestu no automāta, lombardā nopārdod mātes elektrisko sildītāju. Ilgi briedušais konflikts ar māti eksplodē un pāraudzināšanas nolūkos viņa nodod dēlu policijai. Tiesa piespriež divus gadus nosacīti un tā sākas jaunieša piedzīvojumi ar Latvijas tiesu sistēmu. Drīz vien Modris saprot, ka viņš vēlas atrast savu nezināmo tēvu.
Distopijas tuvākajā nākotnē, saskaņā ar pilsētas likumiem, viens cilvēks tiek nogādāts viesnīcā, kur viņiem četrdesmit piecas dienas ir pienākums atrast romantisku partneri vai arī tos pārveidot par dzīvniekiem un nosūtīt uz The Woods.