Daniels Moulins dodas komandējumā uz Ņujorku un nolemj izmantot savu laiku Lielajā Ābolā, lai mēģinātu atrast tēvu, kuru viņš nekad nav zinājis. Tomēr vienīgais, kas viņam jāturpina, ir adrese Bronksā, kurai ir 25 gadi.
Iesaistošs, emocionāls un kniedējošs FAREWELL ir sarežģīts un ļoti inteliģents trilleris, kas izvilkts no vēstures lappusēm - par vienkāršu cilvēku, kurš metas padomju informācijas lielākajā zādzībā par auksto karu. Ronalds Reigans šo vēstures fragmentu - lielākoties līdz šim nezināmu - nosauca par “vienu no vissvarīgākajiem 20. gadsimta spiegošanas gadījumiem”. FAREWELL sākas 1981. gadā pēc padomju iebrukuma Afganistānā. Francijas biznesmenis, kas atrodas Maskavā, Pjērs Noents (Guillaume Canet) rada maz ticamu saikni ar Grigorjevu (Emiru Kusturicu), vecāko VDK virsnieku, kurš bija noraizējies par to, kāds komunistu ideāls ir kļuvis Brežņeva pakļautībā. Grigorjevs sāk izplatīt Froment ļoti sensitīvu informāciju par padomju spiegu tīklu ASV.
Bastjēns, ambiciozs jauno producentu asistents, pievērš Žana Luisa, kurš ir ļoti cienījams, uzmanību, un viņam tiek piešķirta filma viņa paša televīzijas šovā.
Itālija, deviņdesmito gadu sākums. Mierīgs, gudrs un neapskaužams politiķis Giulio Andreotti ir bijis varas sinonīms gadu desmitiem ilgi. Viņš ir pārdzīvojis visu: vēlēšanu cīņas, teroristu slaktiņi, draugu zaudēšana, apmelojošas apsūdzības; bet tagad daži nožēlojamie mobsteri viņu iesaista Kosa Nostras noziegumos.
Kad policisti gatavojas aizturēt slavenu banku laupītāju bandu, elites snaiperis atver uguni no jumta, tādējādi atvieglojot savu līdzdalībnieku bēgšanu. Tomēr viens no viņiem ir nopietni ievainots, kas apdraud zagļu plānus.
2011. gada 13. aprīlī ražošanas uzņēmumam Les Films 13 apritēja 50 gadi. Kā var svinēt šāda veida gadadienu? Vienkārši veidojot “vēl vienu” filmu, kurā būtu apkopotas visas iepriekšējās. D'un film à l'autre tādējādi ir sava veida antoloģija filmām, kuras kopš 1960. gada ir saražotas Les Films 13 (īsās un spēlfilmas, kuras lielākoties sarakstījis un režisējis Klods Ļelūčs), kas ir labākā puse no pusgadsimta kino, dodoties no Le Propre de l'homme uz filmu What Love May Bring. Biogrāfija filmas veidotāja attēlos, tikpat apbrīnota kā viņš tiek kritizēts. Patiesībā D'un film à l'autre ir vairāk nekā filmu fragmentu, interviju un dokumentu izgatavošanas sērija (dažām no tām ir nenoliedzama vēsturiska vērtība, piemēram, A Man and Woman, vai gala izrādes) no Patrika Devereja).
Swann (Jeremy Irons), kurš ir tiesīgs bakalaurs labākajās Parīzes fin-de-siècle aprindās, ir arī daži vulgāri, bet bagāti draugi - Verdurīni. Caur viņiem viņš satiek Odette (Ornella Muti), kurtizānu, ar kuru viņš bezcerīgi iemīlas. Liekas, ka viņa izbauda viņa kompāniju, par kuru viņš maksā, taču uzskata, ka var brīvi socializēties un gulēt, kur vien vēlas, it īpaši ar konkurentu ar nosaukumu De Foršvilla. Svannas aizraušanās kļūst par greizsirdības patērēšanu, kas liek viņam beidzot pieņemt sabiedrisko stigmu, kas viņu apprec. Viens vecs draugs, atklāti gejs Charlus (Alain Delon), paliek simpātisks.
Astoņas sievietes pulcējas, lai svinētu Ziemassvētkus sniegotajā namiņā, lai tikai atrastu mirušu ģimenes patriarhu ar nazi mugurā. Ieslodzījumā mājā katra sieviete kļūst par aizdomās turamo, katrai ir savs motīvs un noslēpums.
DNS griežas ap sievieti, kurai ir ciešas saites ar mīļoto Alžīrijas vectēvu, kurš viņu kā bērnu pasargāja no toksiskas mājas dzīves. Kad viņš nomirst, tas izraisa dziļu identitātes krīzi, kad saasinās spriedze starp viņas paplašinātās ģimenes locekļiem, atklājot jaunus aizvainojuma un rūgtuma dziļumus.
Kopš mīklainās Džuljetas Vebas dzīves sākšanās Pjērs Perdrikss izbauda apburto, kaut nemierīgo eksistenci. svešinieks, kurš piezemējies savas ģimenes unikālajā pasaulē kā meteorīts, un kurš tikai ar viņas klātbūtni piespiedīs šo saspringto mikrokosmu izprast viņu robežas un beidzot sākt pilnvērtīgi dzīvot savu dzīvi.
Stāsts sākas tur, kur beidzas pasaka: Sniegbaltīte pamostas līdz seksualitātes vecumam un atklāj pasauli, kurā punduri ir kļuvuši augsti, un viņas princim Šarmantam ir atņemta harizma. Un pats briesmīgākais ir tas, ka viņas māte ir nesalīdzināmi seksīgāka.