Policijas iecirknī pratināta veiksmīgā romāniete Džūdita Ralicere par viņas spoku rakstnieces pazušanu. Sērijas slepkava aizbēg no cietuma Parīzē. Pazudušais skolas skolotājs pamet sievu un bērnus. Ceļā kaitinošo un stresaino frizieri Hughette benzīntankā atstāj viņas līgavainis Pols, braucot uz savas ģimenes nabadzīgo fermu valstī. Noslēpumains vīrietis piedāvā viņai braukt, un viņa aicina viņu 24 stundu laikā pieņemt Pāvila identitāti, lai nepieviltu māti. Kas varētu būt nezināmais cilvēks un kas ir īsts un kas ir daiļliteratūra?
Natālija un Žans Pjērs ir kopā piecus gadus, lai atzīmētu jubileju, Žans Pjērs draudzenei sagatavo pārsteiguma dāvanu: jauko četru mēnešu ilgu angļu bulgodi. Natālija mīl savu dāvanu un sauc kucēnu par “Tresor”; viņas attiecības ar suni ir ciešas un spēcīgas kopš paša sākuma, bet rada problēmas pārī.
Lai iegūtu karalisku atbalstu nepieciešamajam kanalizācijas projektam, nabaga franču kungam ir jāiemācās spēlēt smalkās asprātības spēles Versaļas tiesā.
Ikdienas dzīve trešās klases transsibīriešu vagonā ar nosaukumu Vostok N 20. Starp neērtībām, kopīgām maltītēm, garlaicību un grēksūdzēm svešiniekiem cilvēki pavada laiku, cik var. Literārā pretstata veidā Marijas Tsvétajevas dzejoļi, ko stāstīja Fanijs Ardants, izgaismo pasažieru jūtas: viņu vientulību, vēlmes pēc brīvības un mīlestības.
Izgatavots no četrām īsām pasakām, kuras savieno Vima Vendersa filmētais sižets. Notiek Ferrā, Portofīno, Aiksē un Provansā. Parīzē katrs stāsts, kura pamatā vienmēr ir sieviete, aicina uz iekšēju ceļojumu, kā Antonioni saka "pret patieso šīs absolūtās un noslēpumainās realitātes tēlu, kuru neviens nepieņems" kādreiz redzēt ".
Diktore Madame Jouve stāsta par Bernarda un Mathilde traģēdiju. Bernards laimīgi dzīvoja kopā ar sievu Arleti un dēlu Tomasu. Kādu dienu pāris, Philippe un Mathilde Bauchard, pārceļas uz nākamo māju. Šī ir nejauša Bernarda un Mathilde atkalapvienošanās, kurai pirms gadiem bija kaislīga mīlas dēka. Attiecības atjaunojas ... Bēdīgs cilvēka jūtu pētījums.