Īpaši karstā vasarā māsa Consuelo, kas bija augstāka par pasūtījumu, kas veltīts slimnieku kopšanai, nolēma novājināto slimnīcu pārveidot par mūsdienīgu māsu.
Gaišas dienas priekšā? Karolīna beidzot ir pensijā. Viņas priekšā ir jauna dzīve: laiks rūpēties par bērniem, vīru un, pats galvenais, par sevi. Tomēr viņa drīz saprot, ka šī jaunā brīvība ir sinonīms garlaicībai un dīkdienībai. Īpaši tad, kad viņa kā dzimšanas dienas dāvanu saņem dalību savas apkārtnes vecāko klubā… Sākumā nelabprāt, viņa tomēr nolemj ienirt. Savādi, ka viņa tur satiekas ar lieliskiem cilvēkiem, sākot ar jauno datorzinātņu skolotāju, kura nebūt nav nejūtīga pret viņas valdzinājumiem. Karolīna pamazām atkal pārņem kontroli pār savu dzīvi un dzīvo otru jaunību: uzņem jaunu mīļāko, dzīvo jaunu pieredzi, pārkāpj noteikumus, nedara to, kas no viņas tiek gaidīts… Kurš teica, ka pensionēšanās ir beigu sākums, nevis jauns sākums?
Šajā neprātīgajā ģimenes piedzīvojumā jauns zēns un viņa divas vecmāmiņas aizbēg no galvaspēdniekiem un citiem nelietīgiem tipiem Brazīlijas lietus mežā. Bendžamins, kura mamma ir mirusi un kura tētis dodas džungļos, lai meklētu zeltu, ir daudz foršāka nekā viņa divas vecmāmiņas, kuras abas ienīst viena otru. Augšējās klases skolotājs sarūgtina darba klases Suzanne rupjo izturēšanos, kas veikalu krājumus un krāpj pie kārtīm. Drīz sliktie puiši viņus apdraud, un sākas pakaļdzīšanās.
Ņina ir bezdarbniece aktrise, kas nupat ir veikusi nāvējošu trankvilizatoru pārdozēšanu. Paklupusi Parīzes ielām nāvējošā miglā, Ņina sabrūk bezsamaņā. Par laimi Ninai, vientuļajiem Alžīrijas sāmiem gadījās skriet tieši īstajā laikā. Bet, tiklīdz Sami iepriekš parādījās, viņš pazūd nakts melnumā, atstājot atveseļoto Ninu nevienam, kam pateikties par viņas dzīvības glābšanu. Izlēmusi ļaut savam sargeņģelim uzzināt, cik patiesi viņa ir pateicīga, Nina atklāj, ka Sami kādreiz bija daudzsološs tālsatiksmes skrējējs, kura sapņi par olimpisko zvaigzni bija sagrauti un kuru tagad skrāpj par transvestīta prostitūtu. Saprotot, ka abi ir sasnieguši zemāko punktu, Ņina un Sami apņemas atbalstīt viens otru līdz vietai, kur viņi abi var kļūt sakopti un īstenot savus sapņus, pirms nav par vēlu.
Franču filmu ikonas Žerārs Depardjē un Fanijs Ardants šajā romantiskajā komēdijā zvaigznītes par Parīzes pāri piecdesmitajos gados, kuriem ir ērta dzīve, skaistas mājas, grezns lauku klubs un pusmūža krīze. Pēc sapņu brīvdienām Izraēlā, kur Alains (Depardieu) pēta savas ebreju saknes, Gisèle (Ardant) uzstāj, ka viņi maina savu dzīvi un pārceļas uz Telavivu. Kamēr Gisèle, ebreju pārveidotājs, viņas jaunā dzīve iedvesmo; Alains cīnās, lai aptvertu ebreju valodu, ebreju tradīcijas un jaunu apgraizīšanu. Vai Alains un Gisēle uzzinās, vai Shalom pārstāv Hello vai Goodbye?
Kaislīga lieta, kas vērsta pret filmu veidotāja un romāna mākslinieka intensīvo satikšanos. Stāsts sākas ar jauno scenāristu Fransuā, kurš izseko reiz skandalozā romāna autoru. Viņa mērķis ir pielāgot darbu ekrānam, bet vairākus romāna elementus viņam ir grūti saprast. Autore Žanna sākotnēji ir piesardzīga informācijas nodošanā, uzstājot, domājams, ka autobiogrāfiskā grāmata nekādā veidā nav saistīta ar viņas personīgo dzīvi. Tomēr galu galā viņa pārņem vīrieti pārliecībā, lai pastāstītu par Benvenuta fona.
Franču rokeris Džonijs Halliday zvaigznes kā profesionāls zaglis, tikko atbrīvots no cietuma. Viņš atgriežas pie zagšanas, lai atbalstītu savu ģimeni. Pēc vairākām veiksmīgām zādzībām viņš nolemj savu nepilngadīgo bērnu iekļaut "ģimenes biznesā".
Pāris buržuāziskās inteliģences pārstāvji Karlo un Silvija ir precējušies divdesmit gadus. Bet viņi parasti dzīvo savas attiecības atsevišķi; Kamēr viņa dzīvo viņu oriģinālajā dzīvoklī Romā, viņš, rakstot grāmatu, ik pa laikam dzīvo kopā ar jauno mīļāko Lū savā mājā valstī. Viņš neslēpj savas attiecības no savas sievas un pat atzīst, ka Silvijai var būt mīlnieki, starp kuriem jo īpaši ir jauns un vardarbīgs neofašists. Bet šīs attiecības atsauc atmiņā Karlo greizsirdību, un viņš kļūst apsēsts, uzzinot visu par viņas lietām, un greizsirdība padara viņu aklu. Filma pārvietojas starp erotiku, dekadenci un perversiju neskaidrā spēlē bez uzvarām un uzvarētājiem.
Klods Masuljērs tiek noslepkavots, medījot tajā pašā vietā ar Džuljenu Vercelu, nekustamā īpašuma aģentu, kurš viņu pazina un kura pirkstu nospiedumi ir atrasti Massoulier automašīnā. Kad policija atklāj, ka Džuljenas sieva Marija Kristīne Vercela bija Massoulier saimniece, Džuljena ir galvenā aizdomās turētā persona. Bet viņa sekretāre Barbara Bekere, lai arī nav gluži pārliecināta, ka ir nevainīga, aizstāv viņu un vada viņas privāto izmeklēšanu.
Pēc tam, kad zirnekļi ir iekoduši trīs vecāka gadagājuma vīriešus, visi pieņem, ka viņu nāve ir traģisks negadījums. Bet policijas mītnē Parīzē inspektoram Adamsbergam sāk aizdomas, ka lieta ir daudz sarežģītāka, nekā vispirms šķiet.