Tā ir nakts uz Parīzes tilta. Meitene noliecas pāri Sēnas upei ar asarām acīs un vardarbīgu vēlmi noslīcināt savas bēdas. No nekurienes kāds viņu interesē. Viņš ir Gabors, naža metējs, kuram viņa izrādei vajadzīgs cilvēka mērķis. Meitenei Adelei nekad nav paveicies un nekur citur nav kur doties. Tāpēc viņa seko viņam. Viņi ceļo pa Vidusjūras ziemeļu krastu, lai uzstātos.
Tas ir II pasaules kara sākums. Francijas dienvidi. 18 gadus vecā Patrīcija ir labiekārtotāja Paskāla vecākā meita, kura morālo īpašību dēļ viņu uzskata par princesi. Viņa ir laipna, veltīta. Kādu dienu viņa īsi satiekas ar jaunu vīrieti Žaku, Mazela dēlu, veikala īpašnieku, kurā viņas tēvs pērk viņa materiālus. Viņš ir izskatīgs un ķircinošs. Viņas tēva draugs Felipe labprāt viņu apprecētu, un viņš viņu uzaicina uz aviācijas šovu. Viņa pieņem viņa ielūgumu tikai tāpēc, ka zina, ka Žaks ir pilots un būs tur. Drīz viņa nēsās savu bērnu, un viņš vairs nebūs, un ģimenei būs jārisina šī ārpuslaulības grūtniecība ...
Francija, 17. gadsimts, Luija XIII valdīšanas laikā. Kad dārgais draugs, Neveru hercogs, nodevīgi noslepkavo spēcīgu radinieku, prasmīgu paukotāju, dižciltīgo Henri de Lagardère, mēģina pasargāt viņu no likumīgās atriebības, cenšoties nosargāt hercoga pēdējā mantinieka nevainīgo dzīvi.
Francija, 1914. gads, Pirmā pasaules kara laikā. Ziemassvētku vakarā asiņainā neviena cilvēka zemē notiek ārkārtas notikums, par kuru francūži un skoti strīdas ar vāciešiem…
Klēlija ir ļoti pievilcīga fotogrāfe, kas sāk jaunu darbu sensacionālistu avīzē. Drīz viņa iesaistās trīs ļoti atšķirīgos vīriešos: Klēra, pusmūža grāmatu redaktore, Nemo, noslēpumainā fotogrāfa un Rupert McRoi, apraides un tabloīdu kompānijas, kurā viņa strādā, īpašniece.
13. gadsimta Francija. Lai dzīvotu, izdzīvotu, nepieciešami ieroči. Kuru jūs izvēlaties? Kara ieroči, kas dod spēku sodīt un nogalināt? Vai zināšanu zobens, kas dod spēku lasīt un dziedināt? Diviem brāļiem, kas jau sen ir šķirti, ir jācīnās. Blakus un piegājusi starp viņiem, sieviete ... Tomass, algotnis, kura ķermeni iezīmēja dažādas pakāpes rētas, pirms daudziem gadiem atstāja ģimenes fermu. Kad viņš atgriežas, viņa māte, vietējā dziedniece, ir mirusi. Viņa nodeva savas prasmes jaunākajam dēlam Arnaud. Bet viņš ir zaudējis atmiņu pēc sitiena no nežēlīgu noziegumu izdarītāju grupas. Un tātad Arnaud jaunajai un izaicinoši atjautīgajai sievai Guillemette jāpārliecina Tomass palīdzēt viņai zaudēto zināšanu meklējumos.
Yann Madec, Globālās sistēmas apdrošināšanas zvaigžņu kapteiņa Frenka Drevila ilggadējais labākais palīgs, redz savu sapni piepildāmies, kad viņš pēdējā brīdī nomaina savainoto Franku uz Vendée Globe starta vietu. Deviņas dienas pēc sacīkstes un vadošās pozīcijas, Janns ir spiests apstāties Kaboverdē, lai labotu savu salauzto centrālo dēli. Sacensībās Janns atklāj bezbiļetnieku uz klāja Senegālas pusaudzi ar nosaukumu Moussa. Jautājot par diskvalifikācijas risku Moussa klātbūtnes dēļ, Janns vilcinās ... Viņu sastapšanās noved pie neaizmirstamākajām sacīkstēm visapkārt pasaulē.
Iesaistošs, emocionāls un kniedējošs FAREWELL ir sarežģīts un ļoti inteliģents trilleris, kas izvilkts no vēstures lappusēm - par vienkāršu cilvēku, kurš metas padomju informācijas lielākajā zādzībā par auksto karu. Ronalds Reigans šo vēstures fragmentu - lielākoties līdz šim nezināmu - nosauca par “vienu no vissvarīgākajiem 20. gadsimta spiegošanas gadījumiem”. FAREWELL sākas 1981. gadā pēc padomju iebrukuma Afganistānā. Francijas biznesmenis, kas atrodas Maskavā, Pjērs Noents (Guillaume Canet) rada maz ticamu saikni ar Grigorjevu (Emiru Kusturicu), vecāko VDK virsnieku, kurš bija noraizējies par to, kāds komunistu ideāls ir kļuvis Brežņeva pakļautībā. Grigorjevs sāk izplatīt Froment ļoti sensitīvu informāciju par padomju spiegu tīklu ASV.
Kad policisti gatavojas aizturēt slavenu banku laupītāju bandu, elites snaiperis atver uguni no jumta, tādējādi atvieglojot savu līdzdalībnieku bēgšanu. Tomēr viens no viņiem ir nopietni ievainots, kas apdraud zagļu plānus.
DNS griežas ap sievieti, kurai ir ciešas saites ar mīļoto Alžīrijas vectēvu, kurš viņu kā bērnu pasargāja no toksiskas mājas dzīves. Kad viņš nomirst, tas izraisa dziļu identitātes krīzi, kad saasinās spriedze starp viņas paplašinātās ģimenes locekļiem, atklājot jaunus aizvainojuma un rūgtuma dziļumus.