Peppino, Camorra atvaļinātais hitman, tagad ir pilnībā nodevis savu darbu un zinātību savam vienīgajam dēlam Nino. Bet, kad Nino tiek nežēlīgi noslepkavots, vecais vīrs atkal sāk biznesu, lai atriebtos. Nerunājot par mūžīgo mīlestību Ritu un viņa ilggadīgo rokaspuišu Totu, Peppino iet garumā, pat ja tas nozīmē Camorras pazemināšanu.
Būdams radošo spēku pilnbriedā, padomju kinorežisors Sergejs Eizenšteins 1931. gadā dodas uz Meksiku, lai uzņemtu filmu "Lai dzīvo Meksika". Eizenšteins ierodas Gvanahvato, tikko saņēmis Holivudas atraidījumu un izjuzdams arvien lielāku spiedienu atgriezties staļiniskajā Krievijā. Gida Palomino Kanjedo vadībā viņš piesardzīgi atklāj saiknes starp Erotu un Tanatu, seksu un nāvi, un labprāt atveido tās kino, taču nevēlas ciest reālajā dzīvē.
Šajā filmā Pīters Grīnevejs pēta radoša ģēnija prātu, kas sastopas ar alkām un bailēm no mīlestības, seksa un nāves. Desmit kaislīgas dienas, kas neatgriezeniski pārvērš vienu no pasaules kino dižgariem un ietekmē viņa turpmāko darbu.