Daudzu nežēlīgu slepkavību sērija savijusi ciešā mezglā trīs cilvēku likteņus: upura tēva, policista un galvenā aizdomās turamā.
Tēvs alkst pēc atriebības, policists darbojas ārpus likuma ietvariem, bet galvenais aizdomās turamais ir teoloģijas pasniedzējs, kas izlaists brīvībā policijas nevērības dēļ.
Izraēlas režisoru tandēms apvienojis melno komēdiju ar kriminālo trilleri, spriešanu par pieļaujamās robežas tēmu un jautājumus par mērķa un līdzekļu samēru.
Kinematogrāfistu iemīļotais paņēmiens, kas noslēdzas tajā, ka "pierādījumu ir nepietiekami, taču viss norāda uz aizdomās turamo", pieņem "Ļoti sliktajos puišos" radikālu nokrāsu. Libānas kara veterāns (kuram personīga ieinteresētība šajā lietā) un pārgalvīgs policists nolemj panākt taisnību ar personīgām metodēm - lai arī antihumānām, taču vienīgajām, kas pieejamas.
Traģēdija un komēdija, trilleris un melnais humors – mūsdienu pasaules kinematogrāfa pērle, kas jau vairākkārtīgi apbalvota dažādos festivālos un kuru atzinis pats Tarantīno.
Režija: Aharon Keshales, Navot Papushado
Lomās: Lior Ashkenazi, Dvir Benedek, Guy Adler, Gur Bentwich
Filma ivritā ar subtitriem latviešu un krievu valodā.
Nežēlīgā persiešu armija pēc valdnieka Kserksa pavēles dodas iekarot grieķu pilsētvalstis. Kā pirmā tās ceļā ir demokrātiskā pilsētvalsts Atēnas, kuras galvenais ierocis ir grieķu ģenerāļa Temistokla vadītā flote. Ar to nepietiek, tādēļ Temistokls spiests apvienot spēkus ar līdzšinējiem sāncenšiem spartiešiem, kuriem ir spēcīgi kājnieku pulki. Taču Kserksam joprojām ir ievērojams skaitlisks pārspēks kā jūrā, tā uz zemes.
„300: Impērijas dzimšana" ir vizuāli krāšņa piedzīvojumu drāma ar izciliem 3D efektiem. Tā ir turpinājums 2007. gadā tapušajai un skatītāju augsti novērtētajai antīkās vēstures sāgai „300: Termopilu kauja", kas saņēmusi arī daudzas balvas par vizuālajiem risinājumiem.
Filma uzņemta pēc Frenka Millera jaunākās grafiskās noveles „Kserkss" motīviem, tās režisors ir Noams Murro, bet scenārija autors un producents - Zeks Snaiders („300: Termopilu kauja", „Tērauda vīrs"). Galvenajās lomās - Salivans Stepltons, Rodrigo Santoro un Eva Grīna.
Aukstā ziemas vakarā kāds vientuļš kungs atrod uz ielas smagi piekautu sievieti un aizved viņu uz savām mājām. Vīrietis apkopj sievietes brūces, bet viņa tikmēr vaļsirdīgi un atklāti stāsta viņam par savu erotikas piesātināto dzīvi...
Dānijas spilgtākais un skandalozākais režisors Larss fon Trīrs, kurš ir arī filmas scenārija autors, „Nimfomānes" stāstu ietvēris divās daļās un astoņās nodaļās. Divdaļīgā drāma „Nimfomāne" ir noslēdzošais posms Trīra tā dēvētajā „Depresijas triloģijā" līdzās drāmām „Antikrists" un „Melanholija", kas veido sižetiski nesaistītu, taču noskaņas ziņā vienotu ciklu. Visās trijās filmās galvenās lomas tēlotāja ir Šarlote Geinsbūra.
Drāmā „Nimfomāne", kurā netrūkst arī atklātu seksuālu ainu, Geinsbūras ekrāna partneri ir tādas zvaigznes kā Stelans Skarsgards, Šaija Labafs, Džeimijs Bells, Steisija Mārtina, Kristians Sleiters, Uma Tūrmane, Vilems Defo un citi.
Aukstā ziemas vakarā kāds vientuļš kungs atrod uz ielas smagi piekautu sievieti un aizved viņu uz savām mājām. Vīrietis apkopj sievietes brūces, bet viņa tikmēr vaļsirdīgi un atklāti stāsta viņam par savu erotikas piesātināto dzīvi...
Dānijas spilgtākais un skandalozākais režisors Larss fon Trīrs, kurš ir arī filmas scenārija autors, „Nimfomānes" stāstu ietvēris divās daļās un astoņās nodaļās. Divdaļīgā drāma „Nimfomāne" ir noslēdzošais posms Trīra tā dēvētajā „Depresijas triloģijā" līdzās drāmām „Antikrists" un „Melanholija", kas veido sižetiski nesaistītu, taču noskaņas ziņā vienotu ciklu. Visās trijās filmās galvenās lomas tēlotāja ir Šarlote Geinsbūra.
Drāmā „Nimfomāne", kurā netrūkst arī atklātu seksuālu ainu, Geinsbūras ekrāna partneri ir tādas zvaigznes kā Stelans Skarsgards, Šaija Labafs, Džeimijs Bells, Steisija Mārtina, Kristians Sleiters, Uma Tūrmane, Vilems Defo un citi.
Skārleta Johansone spēlē citplanētieti, kas ieradusies uz Zemes, maskējusies žilbinošas sievietes ķermenī. Viņa izmanto savu galveno ieroci - satriecošo seksualitāti, lai medītu vietējos iedzīvotājus. Viņa ir ļoti efektīga sieviete, bet ar laiku viņai pieaug vēlme pēc pasaulīgām lietām un atsvešināšanās no pašas izskata.
Parīze, 1958. gada janvāris. Kad Īvs Senlorāns 21 gada vecumā rada savu pirmo kolekciju Diora modes namam, viņš vēl pat nenojauš, ka viņu sagaida galvu reibinoša karjera un neprātīga mīlestība. Pateicoties milzu panākumiem un jūtām pret Pjēru Beržē, kurš kļūst par viņa dzīves lielo mīlestību un darījumu partneri, tiek radīta impērija „Yves Saint Laurent” – viens no pazīstamākajiem zīmoliem modes pasaulē.
Lomās: Pjērs Ninē («Anonīmie romantiķi»), Gijoms Galjēns («Asteriks un Obelikss Viņa Majestātes dienestā», «Fanfans Tulpe»), Šarlote Lebona («Asteriks un Obelikss Viņa Majestātes dienestā », «Dienu putas»).
Nākotnes pasaulē katrs sabiedrības loceklis pieder kādai no piecām grupām, atbilstoši savas personības īpašībām. Taču sešpadsmitgadīgā Beatrise ir „citāda" - viņas personība neatbilst nevienai no piecām kategorijām. Meitenes dzīvība ir briesmās, jo „citādie" tiek uzskatīti par draudu pastāvošajai sistēmai, un viņus nolemts iznīcināt.
Spraigās piedzīvojumu filmas „Citādie" pamatā ir ASV rakstnieces Veronikas Rotas populārās grāmatu triloģijas pirmā daļa. 2011. gadā šī grāmata tika atzīta par labāko grāmatu sociālās psiholoģiskās fantastikas žanrā. Filmas režisors ir Nīls Bērgers („Blakusparādības"). Galvenajās lomās - Šeilīna Vudlija, Teo Džeimss, Keita Vinsleta, Ešlija Džada un citi.
Pēc notikumiem, kas pirmo reizi apvienoja Atriebēju komandu, Stīvs Rodžerss, pazīstams arī kā kapteinis Amerika, apmetas Vašingtonā un cenšas pielāgoties dzīvei mūsdienu pasaulē. Taču par mierīgu dzīvi viņš var tikai pasapņot. Cenšoties palīdzēt kolēģim no S.H.I.E.L.D. , Stīvs tiek ierauts notikumos, kas draud izvērsties par globāla mēroga katastrofu. Lai atklātu šo sazvērestību, kapteinis Amerika apvieno spēkus ar Melno atraitni. Viņiem pievienojas Piekūns, un drīz vien viņi sastopas ar savu jauno ienaidnieku – Ziemas kareivi.
Lācēna piedzimšanas un augšanas vēsture uz bezgalīga un apburoša, civilizācijas neskarta dabas fona. Viegla, no pirmajiem kadriem skatītāju iegremdējoša Kamčatkas skaistajā dabā filma, kas atklāj apslēptās vietas, kuras apdzīvo pats lielākais lāču daudzums pasaulē. Pēc ziemas miega, lāči veic milzīgo ceļojumu no augstajiem pakalniem lejā, uz upi un okeānu. Visu vasaru meklē sev ēdamo, lai atkal dotos uz savu migu, kārtējam ilgajam miegam. Izdzīvošanas likumi skandina, kas maz ēd, tam ir mazākas iespējas pārdzīvot ziemu, kad ēdamā vairs nebūs.
Skatītājs veiks kopā ar lāčiem viņu lielo ceļojumu, iegremdēsies dabas dzīves virpulī un apburošajā mežonīgajā stihijā!
Pēc asiņainajiem notikumiem pirmajā reidā no policijas vienības dzīvs paliek tikai viens – Rama. Viņš pamet darbu policijā un mēģina uzsākt jaunu dzīvi, taču no pagātnes neaizbēgt. Lai atriebtos par brāļa nāvi, viņš iefiltrējas kriminālajā sindikātā, kur drīz vien iegūst vadības uzticību. Viņam visapkārt ir vieni vienīgi ienaidnieki un katrs solis var izrādīties pēdējais. Viņu gaida īsta asinspirts.
Filma indonēziešu valodā ar subtitriem latviešu un krievu valodā.
18. gadsimta sākums. Angļu kartogrāfs Džonatans Grīns dodas zinātniskā ceļojumā lai sastādītu kartes līdz šim neizpētītās noslēpumainās Transilvānijas teritorijai. Pārvarējis Karpatus, viņš nonāk nelielā ciemā, kas vientuļi slejas necaurejamā mežā. Tikai nejaušības un biezas miglas dēļ viņš ir nonācis šajā nolādētajā vietā. Tauta, kas šeit dzīvo, nelīdzinās nekam, ko līdz šim redzējis ceļinieks. Ko slēpj šie ļaudis, kurus no pārējās pasaules norobežo dziļš grāvis, un no kā īsti viņi baidās?
Grīns ir apņēmies atklāt noslēpumu, kas saistīts ar senu mītisku radījumu, vārdā Vijs.
Filma 2D un 3D formātā.
Ekskluzīva iespēja iepazīties tuvāk ar 16 pašām veiksmīgākajām sievietēm no kinoindustrijas pieaugušajiem. Intīmās fotosesijas laikā nepiespiestā atmosfērā viņas dalīsies pārdomās par savu dzīvi, savukārt pasaulslavenā fotogrāfe Debora Andersone pierakstīs viņu stāstus.
Filmas varones allaž bijušas atturīgas un vēl nekad nebija sniegušas intervijas par savu privāto dzīvi, taču šoreiz jums būs iespēja dzirdēt atklātas sarunas par dzīvi un atbildes uz jautājumiem, kāpēc viņas izvēlējās tieši šo ceļu, kas ietekmēja viņu izvēli, iespaidus par pirmo pieredzi. Debora ir pirmā režisore, kurai izdevies ar meitenēm izvērst vaļsirdīgas sarunas, kuras skatītajiem atklāj kaut ko daudz vairāk par atkailinātiem ķermeņiem uz ekrāna.