Pēc divdesmit gadiem bez kontakta ar dēlu Lerijs Makartijs izliekas, ka atrodas uz viņa nāves gultas, lai panāktu Džeka atgriešanos dzimtajā Īrijā no Amerikas. Pēc ierašanās Džekam ir nikni atrast savu tēvu dzīvu un labu, un vēl jo vairāk tad, kad viņš atklāj, ka nevar pamest. Drīz tēvs un dēls ir spiesti nodarboties ar sāpīgu vēsturi. Viņu konflikta pamatā ir Lerija noliegums par viņa sievas Jacks mātes nāvi. Stāsts pēta sarežģītos un sāpīgos, bet bieži vien ļoti jautros veidus, kā viņi mēģina sazināties. Izveidojot satraucošu mieru, dzīves realitāte viņus uzrunā, kad Lerijs atklāj Džekam citu patiesību, kas noved pie galīgā izlīguma.
Zēns, vārdā Eli, ar retu autoimūnu traucējumu, lai ārstētos, ir norīkots speciālā eksperimentālā klīnikā. Drīz viņš sāk piedzīvot pārdabiskos spēkus, pārvēršot it kā drošo iestādi par spokotu cietumu gan viņam, gan viņa līdzcilvēkiem.
Jaunu medmāsu nolaupīja vardarbīgu pusaudžu grupa, kuri aizbēg no psihiatriskās slimnīcas un ved viņu ceļa braucienā no elles. Tikpat nocietināts likumsargs, kurš atriebjas, vienam no pusaudžiem ir paredzēts traģēdijai un šausmām, kas iznīcinās viņa prātu, padarot viņu par briesmoni ar nosaukumu Leatherface.
SIEVIETE LIKE ME ir hibrīda dokumentāla filma, kurā savijas patiesais režisora Aleksa Sičela stāsts, kuram 2011. gadā tika diagnosticēts metastātisks krūts vēzis, ar izdomāto Annas Seashell stāstu, kura cīnās, lai atrastu glāzi puspilnu, saskaroties ar to pašu diagnozi. Filma seko Aleksam, kad viņa izmanto savu amatu, lai izpētītu to, kas, domājams, viņai ir prātā, vienlaikus saskaroties ar beigu slimību: vecāku audzināšanu, laulību, ticību, dzīvību un nāvi. Vai tad, kad esam iestrēguši starp akmeni un cietu vietu, vai mūsu iztēle var mūs atbrīvot?
Sieviešu grupa, ieskaitot Skipperi, pārtikušo jauno Dženiferu un valdonīgo Nanu, dodas no ASV uz Dienvidameriku, cerībā viegli adoptēt bērnus. Diemžēl viņu plānus sarežģī vietējie likumi, kas prasa sievietēm ilgstoši dzīvot svešā tautā, pirms viņas var uzņemt bāreņus. Atrodoties citā valstī, sievietes saitē, jo dalās ar savām vēlmēm un satraukumu.
Šī drāma koncentrējas uz Hanku Činaski, "Factotum" autora Čārlza Bukovska izdomāto alter-ego, kurš klejo pa Losandželosu, Kalifornijā, cenšoties dzīvot no darba, kas netraucē viņa galvenajām interesēm, kas ir rakstīšana. Pa ceļam viņš novērš uzmanību, ko piedāvā sievietes, dzerot un azartojot.
Balstīts uz patieso Valērijas Solanas stāstu, kurš bija radikālais 1960. gadu sludinājis naidu pret vīriešiem savā “Scum” manifestā. Viņa uzrakstīja filmas scenāriju, kuru viņa vēlējās, lai producē Andijs Vorhols, bet viņš turpināja viņu ignorēt. Tā viņa viņu nošāva. Šis ir Valērijas stāsts.
Elitārā privātā izlūkošanas firmas darbiniece atrod savas prioritātes neatgriezeniski mainītās pēc tam, kad viņai ir uzdots iefiltrēties anarhistu grupā, kas pazīstama par slepenu uzbrukumu veikšanu lielākajām korporācijām.
Nelielā Ziemeļkarolīnas pilsētiņā Pāvils, sievišķais, tiekas ar Noelu, neskaidru intelektuāli, kurš pirmo reizi gadu laikā atgriežas mājās, kopš viņa aizgāja internātskolā. Filma interesantā veidā attēlo tipiskas labas meitenes un slikta zēna romantiku.