Otrā pasaules kara sākumā vāciešus, austriešus un Francijā dzīvojošās personas bez tautības Francijas valdība nosūta uz Les Milles koncentrācijas nometni. Komandieris Čārlzs Perročons ir atbildīgs par šo nometni, un viņš sola ieslodzīto vadītājiem pasargāt viņus no nacistiem. Kad vācieši iebruks Francijā, komandieris Perronhons neievēros rīkojumus un viņa priekšniecība mēģinās izglābt šos vīriešus. Viņš no ASV saņem vilcienu, kuģi un naudu, lai apmēram astoņus simtus šo ieslodzīto nosūtītu uz Kasablankas drošību Marrocos.
Alexandre Taillard de Vorms ir spēks, ar kuru jārēķinās. Ar saviem sudraba krēpiem un miecēto, atlētisko ķermeni viņš kā pasaules ārlietu ministrs izrāda pasaules karu, vadot pats savu karu, ko atbalsta diplomātisko jēdzienu svētā trīsvienība: likumība, skaidrība un efektivitāte. Ievadiet Artūru Vlamincku. Artūram, kurš nolīgts rakstīt ministra runas, jācīnās ar sava priekšnieka jūtīgumu un netīriem darījumiem Quai d'Orsay, ministrijas mājās.
Līdz Dienvidkorejai būs atlicis tikai viena nedēļa. Han Šī-Hyuns ir Korejas Bankas monetārās politikas grupas vadītājs. un ir norīkots uz krīzes komandu.
Šajā laikposmā trilleris, kas izveidots netālu no gadsimtu mijas, Jans Thoreau (Gabriel Arcand) ir kanādiešu slazds, kurš kopā ar sievu Mariju (Alexandra Vandernoot) dzīvo nelielā kopienā tuksnesī netālu no Hudsona līča. Bleiks (Maikls Bīns) ir satraukts drifters, kurš ir noslepkavojis cilvēku un ir atradis veidu, kā noformēt Janu par viņa noziegumu. Jans tiecas pēc slazdiem, kad indiāņu draugs ar psihiskiem talantiem stāsta, ka Marijai ir nopietnas briesmas. Jans steidzas atpakaļ, bet viņam nav ne mazākās nojausmas, cik nopietnas lietas ir līdz brīdim, kad viņš ierodas mājās - Jans likumā tiek prasīts par noziegumu, kuru viņš nav izdarījis, kamēr Bleiks slēpjas savās mājās, un ir ieņēmis Mariju ķīlnieku.
Lai izvairītos no nozieguma dzīves, Parīzes narkotiku tirgotājs uzņemas pēdējo darbu, kurā iesaistīti Spānija, neskarti gangsteri, viņa ilggadējā simpātija un viņa sašutušā māte.
Dokumentāla filma, kas izseko La Haine vēsturi, sākot no fotografēšanas reālajā dzīvē, kas iedvesmoja scenāriju, līdz filmas panākumiem 1995. gada Kannu kinofestivālā.
Šis franču farss hroniku raksturo kā īpašu dienu precētu Parīzes arhitektu pāra Fabienne un Bruno dzīvē, jo viņi ar nepacietību gaida nozīmīgā viņu konkursa rezultātus. Nespējot tikt galā ar gaidīšanas stresu, abi pievēršas seksuālajam liasonam, lai mazinātu spriedzi. Bruno galu galā nodod tumšu seksuālo fantāziju ar svešinieku, kamēr Fabienne galu galā padodas Bruno drauga Simona, četrdesmit Libānas uzņēmēja un nepilna laika narkotiku tirgotāja, progresam. Komēdija pārņem psihodramatiku, kad paziņo konkursa uzvarētājs un pāris atklāj viens otra rīcības patiesumu. Dzīvoklī atklātā narkotiku kešatmiņa tikai palielina viņu nepatikšanas.
Dodieties aizkulisēs ar vēlīnā, lieliskā Rika Meijala (Ričija) un Ades Edmondsonas (Edijs) piedalīšanos, lai aizbrauktu uz tūristu viesiem aiz viesu nama Paradiso - ilgi gaidītās filmas, kuras pamatā ir 90. gadu hitu komēdija BBC komēdija “Apakšā”. .
Iedomātā salā, kas pazaudēta Egejas jūrā, ļoti tālajos laikos pirms Homērs, Mazais, puscilvēka puscūka, bāreņš un mēms, klusajās dienās mīlīgi cūciņas siltumā pavadīja sava labā drauga Sivja pavadībā. . Brauciena laikā mitoloģiskajā mežā viņš tiekas ar vienu no sava laika ietekmīgākajiem personāžiem Dievu Pan-aliasu Satyru, kurš viņu kā kazu iepazīstina ar pagānisma negaidītajiem notikumiem.
Stāsts par piecām Austrijas un Brazīlijas Kniepsu ģimenes paaudzēm, sākot no viņu ģimenes īpašumā esošā Lielā mistiskā cirka inaugurācijas 1910. gados līdz 21. gadsimta sākumam, sekojot gan ģimenei, gan cirkam no viņu pirmsākumiem līdz viņu dekadencei.
Divus Francijas policistus, no kuriem viens izmeklē šausmīgu slepkavību attālā kalnu koledžā, otru, kas strādā ar ādas galvu, lai apgānītu jaunas meitenes kapu, apvieno viņu attiecīgo lietu norādes. Drīz pēc tam, kad viņi sāk strādāt kopā, tiek izdarīts vairāk slepkavību, un pāris sāk atklāt tieši tos slepenos noslēpumus, kas ir slepkavību pamatā.