Jauna medmāsa sāk maiņu vecpilsētas slimnīcā. Pēc dīvainas parādības viena no vecākajām medmāsām pastāsta, ka pacients Mūra kungs pirms dažiem gadiem ienācis slimnīcā. Viņa ķermenis pēc ugunsgrēka tika pilnībā sadedzināts. Ārsti steidzami operēja Mūra kungu. Bet neviens negribēja viņam palīdzēt. Sāpes un narkotikas viņu bija satracinājušas... Kādu nakti viena no medmāsām devās uz savu istabu, bet viņa gulta bija tukša... No viņa vairs nekas nebija dzirdēts. Stāstu pārtrauc zvans. Zvans nāk no Mūra kunga istabas…
Kad Nora ir lieciniece, ka Ābelu iebiedēja citi bērni, viņa steidzas viņu aizsargāt, brīdinot viņu tēvu. Bet Ābels piespiež viņu klusēt. Nokļuvusi lojalitātes konfliktā, Nora galu galā mēģinās atrast savu vietu, plosīta starp bērnu un pieaugušo pasauli.
Koledžas pirmkursnieks pievienojas viņas universitātes airēšanas komandai un veic obsesīvu fizisko un psiholoģisko ceļojumu, lai neatkarīgi no izmaksām nokļūtu augstākās universitātes laivā.
Džekijs Džasīss ir jaukto cīņas mākslas cīnītājs, kurš pamet sportu apkaunoti. Viņas veiksmes dēļ un dusmās un nožēlā virmodama gadus pēc cīņas, viņas menedžeris un draugs Desi viņu pierunā brutālā pagrīdes cīņā, un viņa piesaista cīņu līgas veicinātāja uzmanību, kas apsola Džekijam dzīvi atpakaļ astoņstūrī. Taču ceļš uz izpirkšanu kļūst negaidīti personisks, kad pie viņas sliekšņa parādās Menijs – dēls, no kura viņa atteicās zīdaiņa vecumā. Triumfējošs stāsts par cīnītāju, kura atgūst savu spēku ringā un ārpus tā, kad visi viņu ir ieskaitījuši
Marka un Mērijas tikšanās notiek aptiekas aptiekā, kur viņa ir aizņemta ar grūtniecības testu, un viņam ir jāpieliek pūles, lai atgādinātu viņai, ka viņi satikās koledžā. Pēc viņas uzaicināšanas viņš pavada viņu, kad viņa veic testu, un, ja tā uzrāda negatīvu, viņa piekrīt randiņam. Pēc gada viņi ir dziļi, kaislīgi iemīlējušies, un viņu vētrainā romantika ved uz laulību. Kad Marija pēkšņi lūdz, lai viņi atvērtu savas attiecības uz “ētisku nemonogāmiju”, Marks ir pārsteigts, taču piekrīt to izmēģināt. Un ar to šis stāsts īsti sākas.
Nellija tikko zaudēja savu vecmāmiņu un palīdz saviem vecākiem sakopt mātes bērnības māju. Viņa pēta māju un apkārtējos mežus. Kādu dienu viņa satiek meiteni savā vecumā, kas būvē māju kokā.
Kad Heilija Holisa atgriežas savā ģimenes rančo, lai mēģinātu to glābt no slēgšanas, viņa nedomāja pavadīt tik daudz laika kopā ar rančo Keitu vai arī viņai iemīlēt.
Pēc savām nemierīgajām attiecībām ar harizmātisku un manipulatīvu vecāka gadagājuma vīrieti, Džūlija sāk atšķetināt savu pilno mīlestību pret viņu, veidojot izlaiduma filmu, šķirojot faktus no viņa rūpīgi konstruētās fantastikas.
“Kā es varu nejusties kā neveiksminiece?” sevi ar Ingmaru Bergmanu salīdzina Krisa. Viņas kinokarjera ir tikai pašā sākumā, un viņa nespēj saprast zviedru režisora piecas laulības un deviņus bērnus. Turpretī vīrs Tonijs kļuvis par ieredzētu ārthausa režisoru, bet, viņaprāt, “Septītais zīmogs” (1957) ir pārvērtēts. Ierodoties Baltijas jūras ieskautajā Fores salā, uz kuras Bergmans dzīvojis un uzņēmis filmas, abi ķeras klāt jauno scenāriju tapināšanai. Piepeši sala ar nekaitīgajām medūzām, krastos izslietajiem kaļķakmens bluķiem jeb rauki, aitām un tūristu autobusu piedāvā jaunu scenāriju. Šķiet, Bergmans ir līdzautors: mīklaini kā spogulī.