Kad pusaudze Marija Elizabete Stepē, aka Lola, kopā ar māti un divām jaunākajām dvīņu māsām pārceļas no Ņujorkas uz Dellwood priekšpilsētu Ņūdžersijā, viņai ir sajūta, ka viņas kultūras un izklaidējošā pasaule beidzās. Skolas laikā pārvietotā Lola kļūst par nepopulārās Ellas tuvu draugu, kura ir arī viņas iecienītās rokgrupas Sidarthur liela fane. Tomēr skolas vispopulārākā meitene Karla Santīni apstrīd galveno lomu Pjmaliona pielāgošanā ar Lolu un viņu kolēģu vadību. Kad pēdējais Sidarthur koncerts būs izpārdots, Lola kopā ar Ellu plāno doties uz Ņujorku un iegādāties biļetes no scalpers. Tomēr meitenes nonāk nepatikšanās, vienlaikus palīdzot galvenajai dziedātājai un Lolas elkam Stūmam Vilkam, mainot viņu dzīvi uz visiem laikiem.
Vasara sakarst Luiziānas laukos līdzās Ievas Bayou, 1962. gads, kad Batistu ģimene cenšas izdzīvot viņu noslēpumus un nodevības, kuras viņi ir pārcietuši.
Šajā mugurkaula spiedzošajā un vizuāli satriecošajā trillerī Kinoakadēmijas balvas® nominantam Samuelam L. Džeksonam (Nesalaužams, vārpsta, Pulp Fiction) tiek sniegta “pilna droseles izrāde” (Ļaudis) kā Romulus Ledbetter, pārprastam mūziķim, kurš pārvērtās par vientuļnieku, slēpjoties no personīgā. dēmoni kādā Ņujorkas pilsētā. Kad Romuluss kokā atrod sasaluša jauna dreifētāja ķermeni, varas iestādes, ieskaitot viņa policista meitu (Aunjanne Ellis), apgalvo, ka nāve ir nejauša. Romulus ir pārliecināts, ka cilvēku slepkavoja ievērojama persona mākslas fotogrāfs Deivids Leppenraubs (Kolms Feore). Bet kā viņš var pierādīt, ka viņam ir taisnība, ja visi domā, ka ir ārprātīgi?
Irānas-Kontra lietas pagrieziena brīdī bezbailīgā izmeklēšanas žurnāliste Jeļena Makmaona, kas bija veltīta 1984. gada ASV prezidenta kampaņai, pakļauj sevi briesmām, kad atsakās no uzticētā uzdevuma, lai izpildītu sava bēdīgā tēva - noslēpumainā cilvēka - pēdējo vēlēšanos. kuru pagātnes aktivitātes viņa tik tikko nezina ...
Atjaunojies no savas ģimenes, Frenijs atgriežas mājās, kad nelaimes gadījumā brālis nonāk komosā. Atkāpjoties no mūziķa cerības, viņa izseko savu iecienīto mūziķi Džeimsu Foresteru. Uz Bruklinas mūzikas skatuves Frenijs un Džeimss izveido negaidītas attiecības un saskaras ar savas dzīves realitāti.
Turīgs Losandželosas pusaudzis un viņas virspusējie draugi vēlas izcelties no priekšpilsētas un izjust Dienvidkalifornijas "gangsta" dzīvesveidu. Bet problēmas rodas, ja preppies nokļūst virs galvas un izsauc vardarbīgas latīņu bandas dusmas. Pēkšņi viņu lomu spēles šķiet pārāk īstas.
Supermensch dokumentē pārsteidzošo Holivudas insaidera karjeru - mīlīgo Šepu Gordonu, kurš nejauši iekrita mūzikas pārvaldībā pēc pārcelšanās uz LA tieši no koledžas, kā arī draudzējās ar Jāni Joplinu, Džimu Morisonu un Džimi Hendriksu. Šeps pārvaldīja tādas roka zvaigznes kā Pink Floyd, Luther Vandross, Teddy Pendergrass un Alice Cooper, un vēlāk devās vadīt tādus šefpavārus kā Emeril Lagasse, ievedot slavenību šefpavāru laikmetu televīzijā.
Tā ir Ted Bellhop pirmā nakts darbā - un viesnīcas ļoti neparastie viesi gatavojas viņu ievietot dažos sašutuma apstākļos. Liekas, ka šī vakara apkalpošana numurā apkalpo vienu neticamu notikumu pēc otra.
Mollija ir vientuļa strādājoša māte, kura vēlas atrast savam bērnam perfektu tēvu. Viņas bērniņš Maikijs dod priekšroku Džeimsam, kabīnes vadītājam, kurš pārvērtās par aukli. Viņam ir viss, kas nepieciešams, lai viņi abi būtu laimīgi. Bet Mollija pat neuzskata Džeimsu. Būs jāveic visi triki, par kuriem var domāt mazulis, lai tos saliktu, pirms nav par vēlu
Mollijs un Džeimss ir kopā un audzina ģimeni, kuru tagad veido vecāks Maikijs un viņa mazuļu māsa Džūlija. Starp brāļiem un māsām rodas spriedze, tāpat kā ar Molliju un Džeimsu, kad pārceļas Mollijas brālis Stjuarts. Maikijs arī pirmo reizi iemācās izmantot tualeti.