Filmas pamatā ir patiesi notikumi, un tā uzņemta pēc "The New York Times" bestsellera motīviem. Sižeta centrā ir vienkāršs strādnieku puisis Džefs Baumans, kurš 2013. gada Bostonas maratona teroraktā zaudēja abas kājas. Viņa fotoattēls no traģēdijas brīža aizkustināja ļaužu sirdis visā pasaulē, bet mediji viņu pret paša gribu padarīja teju par rokzvaigzni.
Biogrāfiskā drāma "Stiprāks" ir emocionāls stāsts par viena cilvēka ciešanām un spēju atrast sevī spēku pārvarēt ciešanas.
Divi brāļi nesekmīgi mēģina aplaupīt banku, policija ir viņiem uz pēdām. Konijam izdodas aizbēgt, bet Nikam nelaimējas. Konijs dara visu, lai brāli izpestītu no cietuma. Viņam jāmetas briesmu, vardarbības un izmisuma virpulī, lai glābtu brāli un sevi.
Filma, kas kinofestivālā "Kinotavr" ieguvusi Grand Prix - balvu par labāko vīrieša lomas atveidojumu, kā arī skatītāju simpātiju balvu!
Oļegs ir talantīgs ārsts, kas strādā "ātrajā" palīdzībā, kas nesas no pacienta pie pacienta. Oļegs zina - viņa atbraukšana var mainīt visu. Ikviena viņa veiksme maina pasauli uz labu. Pats galvenais - tur, kur ir viņš, tiek mēģināts izdarīt neiespējamo. Bet pārējais var pagaidīt: ģimene, karjera, paša dzīve...
Pasaules pirmizrāde - 5.maijā!
Skatītāju iecienītajām filmām "Neiespējamā misija" un "Neiespējamā misija 2" seko trešā filma, kuras centrā - īpašo uzdevumu aģenta Ītena Hanta misija. Filmas režisors J.J. Abrams ir pasaulē populāro seriālu "Alias" un "Lost" veidotājs.
Lomās: Tom Cruise, Philip Seymour Hoffman, Ving Rhames, Laurence Fishburne, Billy Crudup, Michelle Monaghan, Jonathan Rhys-Meyers, Keri Russell, Maggie Q
Režisors: J.J. Abrams
Bobijs Grīns ir atteicies no savas pagātnes un ģimenes aroda, viņš vada leģendāro krieviem piederošo Bruklinas naktsklubu "El Caribe". Viņš ir nomainījis uzvārdu un slēpj agrāko saistību ar virkni Ņujorkas policistu. Katra nakts Bobijam ir uzdzīve draugu un klientu sabiedrībā vai arī kopā ar apburošo puertorikāņu draudzeni Amandu.
Taču ir 1988. gads, un Ņujorkā plašumā vēršas narkotiku tirdzniecība. Bobijs cenšas saglabāt draudzīgu distanci ar krievu gangsteri, kurš strādā viņa klubā, turklāt ir nonācis Bobija brāļa Džozefa, daudzsološa Ņujorkas policista, un tēva, leģendāra policijas priekšnieka vietnieka, redzeslokā.
"Mums pieder nakts" ir emocionāla krimināldrāma ar lielisku aktieru ansambli - galvenajās lomās Vakins Fīnikss, Marks Valbergs, Eva Mendesa un Roberts Duvāls.
Režisors: James Gray
Filmas pamatā ir F. Skota Ficdžeralda stāsts par Bendžaminu Batonu, kurš piedzimis sirmā vecumā un laika gaitā paliek aizvien jaunāks. Neparastie notikumi aizsākas Pirmā pasaules kara beigās, Ņūorleānā un sniedzas līdz 21. gadsimtam - tas ir stāsts par cilvēku, kurš tāpat kā mēs visi, nespēj ietekmēt laika ritējumu un viņa dzīve ir tikpat neparasta, cik tā var būt jebkuram no mums.
Režisors: David Fincher
Lomās: Brad Pitt, Tilda Swinton, Cate Blanchett, Elias Koteas, Julia Ormond u.c.
Stāsts par apokalipses laikā uz tukšās planētas starp dzīvajiem palikušu nelielu cilvēku grupu. Zemes iedzīvotāji pēkšņi pazūd kādā briesmīgā un neizskaidrojamā melnā caurumā, atstājot pēc sevis tikai apģērbu. Dzīve ir apstājusies, visapkārt pamestas mašīnas un krītošas lidmašīnas no gaisa. Pabā uz 7-tās ielas sapulcējas daži izdzīvojušie cilvēki. Visapkārt nevienas dzīvas dvēseles, un viņiem sāk šķist, ka viņi ir pēdējie un vienīgie cilvēki uz Zemes, kuri var pretoties šīm šausmām.
Lomās: Hayden Christensen, John Leguizamo, Thandie Newton, Jacob Latimore
Režisors: Brad Anderson
Klusināts vērojums bērnu slimnīcas ikdienā – kravas automašīnas šoferis regulāri piegādā tīru veļu slimnīcas nodaļām, kur norisinās mazas, saspringtas drāmas uz dzīvību un nāvi. Filma bez teksta un skaidri lineāra sižeta, tikai noskaņu gleznas.
Spožs Lailas Pakalniņas radošās biogrāfijas aizsākums – diplomdarbs, absolvējot Vissavienības valsts kinematogrāfijas institūtu Maskavā, tobrīd izcilāko latviešiem pieejamo filmu nozares augstskolu, kas sniedza klasisku un pamatīgu kinoizglītību. Kinokritiķi saskata šajā filmā leģendārā Rīgas poētiskā dokumentālā kino tradīciju turpinājumu, savukārt pašas Pakalniņas rokrakstā tas ir pagrieziena punkts pēc publicistiskās žurnālistikas stilā ieturētajiem kursadarbiem.