Pēc piedalīšanās seansā jaunā Laura sāk uzvesties dīvaini. Satraukumā viņas vecāki lūdz palīdzību tēvam Olmedo, vienam no retajiem eksorcistiem, kuru Vatikāns ir pilnvarojis iejaukties dēmonu apsēstības gadījumos.
Losandželosā dzīvojošais slavenais meksikāņu žurnālists un dokumentālo filmu veidotājs pēc tam, kad tika nosaukts par prestižas starptautiskas balvas saņēmēju, ir spiests atgriezties dzimtenē, nezinot, ka šis vienkāršais ceļojums viņu novedīs līdz eksistenciālai robežai.
26 gadus vecais Kasandrs ir zemo izmaksu aviokompānijas stjuarte. Atrodoties Lansarotē, viņa vienmēr ir gatava uzņemties papildu stundas un pilda savus pienākumus robotiski efektīvi. No sāniem viņa vienkārši iet ar plūsmu un peld starp Tinder, ballītēm un slinkām dienām. Kad viņa pēkšņi tiek atlaista, viņa ir spiesta atgriezties mājās.
Jauna daudzsološa ārste konfliktā ar totalitāro padomju režīmu zaudē visu — karjeru, mīlestību pret dzīvi un pat mātes instinktu, liedzot savam bērnam mātes pienu. Taču pieaugot, meita kļūst par viņas vienīgo atbalstu un cenšas palīdzēt gan mātes depresijai, gan pati mācās izdzīvot nomācošajā padomju režīmā. Mātes un meitas dzīvesstāsti norisinās padomju okupētajā Latvijā laikposmā no 1945. līdz 1989. gadam.
Filma veidota pēc populārā rakstnieces Noras Ikstenas romāna “Mātes piens” motīviem.
Ir 2018. gada ziema, AAE armijas vīrieši un sievietes ir izvietoti palīdzības sniegšanai. Močas bāzē noskaņojums ir augsts, jo trīs Emirātu karavīri paredz drīzu atgriešanos mājās. Pēdējās ikdienas patruļas laikā trīs karavīrus, Ali, Bilalu un Hindasi, viņu maršrutā cauri šauram kanjonam uzbrūk smagi bruņoti kaujinieki. Ieslodzīti, ievainoti un ārpus sakaru diapazona trīs karavīri apzinās savas situācijas nopietnību. Viņiem beidzas iespējas, munīcija un laiks. Atgriežoties bāzē, viņu komandieris saņem ziņu un saprot, ka uzbrukums AAE armijas patruļai bija apzināts. Glābšanas misija tiek ātri īstenota, taču vai gaisa un sauszemes atbalsts savlaicīgi sasniegs vīriešus un vai viņi izdzīvos?
Žurnāliste nokļūst Irānas svētās pilsētas Mašhadas tumšajā pavēderē, izmeklējot seksa pakalpojumu sniedzēju sērijveida slepkavības, ko veic tā dēvētais "zirnekļa slepkava", kurš uzskata, ka viņš attīra ielas no grēciniekiem.
Topošais rakstnieks Tommaso pelna iztiku, rakstot sieviešu žurnāla pašpalīdzības sleju. Kādu dienu viņš saņem vēstuli no sievietes, kurā tiek lūgts padoms, kā izšķirties ar savu draugu: tas ir neviens cits kā Zoe, viņa desmit gadus vecā draudzene, kas nezina par savu pseidonīmu blakusdarbu. Tommaso netic savām acīm un atbild viņai privāti ar savu aizstājvārdu, lai uzzinātu vairāk, atklājot plaisas viņu attiecībās, par kurām viņš nedomāja, ka pastāv. Tikmēr nobeigumam tuvojas arī šķietami nesaistītais mīlas stāsts starp Romas mēru un viņas vīru...
2015. gada novembrī Parīzē notiek virkne bezprecedenta un nāvējošu uzbrukumu. Heloīzes un viņas galvenā komandiera Freda vadītā pretterorisma policija saskaras ar nepieredzētu spiedienu: sacenšoties pret pulksteni, viņiem pēc iespējas ātrāk jāatrod uzbrukumu vaininieki, lai viņi varētu atkal uzbrukt, ceļojot pa Eiropu un ne tikai vienā no lielākajām cilvēku medībām vēsturē.
Precējusies sieviete ar nevēlamu grūtniecību dzīvo laikā Amerikā, kur viņa nevar veikt legālu abortu, un strādā ar piepilsētas sieviešu grupu, lai atrastu palīdzību.
Patiess stāsts par to, kā harizmātiskais krāpnieks Džeisons Dereks Brauns piedzīvo savu ekstravaganto dzīvesveidu, izmantojot virkni krāpniecību. Brauna pēdās: Lenss Leisings, neatlaidīgs FIB īpašais aģents, kas apņēmies Braunu ievietot aiz restēm. Kad Brauna līdzekļi izsīkst un pagātne viņu panāk, viņš izstrādā savu līdz šim sarežģītāko shēmu, sacenšoties ar Leisingu nāvējošā kaķa un peles spēlē, un kļūstot par visneiespējamāko un nenotveramāko bēgli FIB visvairāk meklēto personu sarakstā.
Sofija pārdomā kopīgo prieku un privāto melanholiju par brīvdienām, ko viņa pavadīja kopā ar savu tēvu pirms divdesmit gadiem. Īstas un iedomātas atmiņas aizpilda atšķirības starp miniDV kadriem, kad viņa mēģina samierināt tēvu, kuru pazina, ar vīrieti, kuru viņa nepazīst.