Kad Čempionu pilsētas varoni kapteini Pārsteidzošo darbu nolaupīja nesen piedzīvotais supervillains Casanova Frankenstein, vidējo ikdienas supervaroņu trijnieks - Furious kungs, Shoveler un Blue Raja - pulcē jaunu super komandu, lai viņu glābtu.
Divas šķietami nesaistītas dvēseles no dažādiem ASV nostūriem veido telepātisku saikni, kas ļauj viņiem redzēt, dzirdēt un sajust otra pieredzi, izveidojot saikni, kuru acīmredzot nevar sagraut.
2013. gadā Londonas Nacionālajā galerijā pamostas kaut kas briesmīgs; 1562. gadā Elizabetes Anglijā notiek slepkavības gabals; un kaut kur kosmosā sena cīņa nonāk līdz postošam secinājumam. Uz spēles ir likta visa realitāte, jo ārsta bīstamā pagātne atgriežas viņu vajāšanā.
Viņi ir radīti mēģenē un īpaši gatavoti šai misijai. No šiem cilvēkiem ir atkarīgs visas cilvēces liktenis. Tāltālajā ceļojumā sūtītie jaunieši ir saikne starp pagātnes un nākotnes paaudzēm. Pēc dīvainās pieaugušā, jauniešu audzinātāja, nāves viņu dzīve kļūst nekontrolēta. Viņi vairs nedzer medikamentus, un viņus pārņem līdz šim svešas cilvēciskas jūtas un vēlmes – mīlestība, kaisle.
Pasaule ir pilna ar zombijiem, un izdzīvojušie ir barikāžu ceļā iebraukuši sienas sienā esošajā pilsētā, lai saglabātu dzīvos mirušos. Tā kā turīgie slēpjas debesskrāpjos un haosu valda ielās, pārējiem izdzīvojušajiem ir jāatrod veids, kā apturēt jaunattīstības zombijus no ielaušanās pilsētā.
Zinātnieks Dr Holanders aizved brāļameitu Mirandu uz Meksiku, lai mēģinātu mainīt tās svešās DNS sekas, kuru viņš izmantoja viņas radīšanai. Tomēr attieksme ir šausmīgi nepareiza un liek Mirandai nonākt līdz nāvei, kad viņa plāno atrast mate.
Alekss ir burvīgs piedzīvojumu meklētājs, kurš aizvieto konkursa dalībnieku šamanis, kurš izkritis, filmējoties psihiski iecienītā televīzijas šovā. Viņš ēterā atkārto pravietojumu, ka dzirdēja aizkulises. Viņš pareģo, ka kāds no auditorijas locekļiem ir lemts mūžīgai vientulībai un ka viņas tuvākie un mīļākie pievērsīsies viņai. Aleksam nav ne mazākās nojausmas, ka notiekošais nav nejaušība: viņš ir iesaistījies ilgstošā divu spēcīgu burvju sāncensībā. Šīs psihika viņu ir ievilinājušas bīstamā, mistiskā spēlē bez noteikumiem. Tanjas dzīvē sāk notikt dīvaini notikumi, meitene Aleksa "nolādēja" šovā. Alekss mēģina pārliecināt, ka viņam vispār nav "lāsta", un lēnām iemīlas viņā. Joprojām ir daudz pazīmju, kas liecina, ka pareģojums ir patiess, un tas sāk apdraudēt Tanjas dzīvi. Lai glābtu sevi un Tanju, Alekss ir spiests atrast izeju no šī mistiskā putra.
Pēc satriecošās uzvaras kibernoziegumu sporta turnīrā uzvarējušie spēlētāji tiek apbalvoti kompaktdiskos ar pavisam jaunu spēli. Pēc šīs spēles spēlēšanas katrs no viņiem tiek ietekmēts ar zināmu spēku, pārvēršot savas spēļu spējas reālās. Viņi katrs kļūst par labākajiem cīnītājiem, šāvējiem un braucējiem reālajā dzīvē. Tomēr tas nepaliek nepamanīts. Izmantojot šantāžu, krāpšanos un kukuļus, varas iestādes piedāvā spēlmaņiem "darbu". Tiklīdz meli tiek atklāti, kļūst skaidrs, ka tie nav varoņi, kas glābj savu valsti, bet nekas cits kā apmaksāti slepkavas. Turklāt spēles producents glabā vēl daudzus tos pašus kompaktdiskus, tāpēc varētu tikt saražots arī vēl daudz tādu "varoņu" kā viņi paši. Tagad spēlētājiem ir jāatrod kompaktdiski un vai nu jāiznīcina, vai jāizveido spēlētāju armija un jāpārvalda visi. Komanda tiek sadalīta divās daļās, un katra no tām ir viena pret otru
80. gadu pop ikona Gilles Gabriel gatavojas atgriezties Francijas mūzikas arēnā, līdz viņš vienu dienu nejauši piemeklēs Ranu, nedaudz riekstu grāmatvedi. Abi ar šausmām saprot, ka Gilles avārijā gāja bojā un ka viņa gars tagad dzīvo Ranu galvā! Kooky grāmatveža dzīve drīz kļūst haosa!
Parīze, 1830. gads. Pilsētas centrā pazūd slavenais detektīvs Vidocq, kad viņš cīnās ar alķīmiķi - slepkavu, kuru viņš dažus mēnešus vajā. Viņa jaunā biogrāfe Etjēna Boiseta nolemj atriebties Vidokoka nāvei un sāk izmeklēšanu ...