Helēnas šķietami ikdienišķā dzīve glabā tumšu un bīstamu patiesību – viņas atsvešinātais tēvs ir bēdīgi slavenais Purva karalis – vīrs, kurš gadiem ilgi turēja viņu un viņas māti nebrīvē mežonīgā dabā. Kad tēvs izbēg no cietuma, Helēnai jāstājas aci pret aci ar savu pagātni. Zinot, ka viņš dzīs rokās viņu un viņas ģimeni, Helēnai jāatrod spēks, lai ieskatītos acīs saviem dēmoniem un būtu soli priekšā vīram, kas viņai iemācījis visu, ko viņa zina par izdzīvošanu brīvā dabā.
Pēc 11 gadiem Misisipi štata cietumā Rasels Geinss cenšas atstāt pagātnes grēkus, atgriežoties mājās pie sava stoiskā tēva Mičela. Kādā liktenīgā naktī viņš satiek Mabenu, jaunu māti, kurai nav nekas cits kā nozagts ierocis un viņas vārdā nogalināts policijas vietnieks. Izmisušiem un bēguļojošiem Raselam un Mabenam ir jāuzticas viens otram, lai izvairītos no saviem apstākļiem, pirms viņu savstarpējās vardarbīgās pagātnes patiesības draud viņus iznīcināt.
Sabiedrības dāma Džanete dzīvo savrupmājā kopā ar savu vīru. Kad pamostoties viņa atklāj, ka vīrs nav ne mājās ne darbā, pēkšņi pie durvīm piezvana vīrietis un saka, ka ir nolīgts vannas istabas renovācijai. Džanete ielaiž strādnieku mājās, nenojaušot, ka viņam ir citi plāni, un svešinieks nemaz neplāno māju atstāt. Sākas psiholoģiska spēle: "Kurš kuru?".
Nelielā Vidusrietumu pilsētiņā notiek nāvējošs ikgadējs rituāls, kad no kukurūzas laukiem paceļas mītiskais murgs Sawtooth Jack un izaicina pilsētas pusaudžus asiņainā cīņā par izdzīvošanu.
Ārsts no Ņujorkas 1890. gados dodas uz nomaļu plantāciju, lai rūpētos par satrauktu zēnu, kuram, šķiet, piemīt neizskaidrojamas spējas. Viņa sāk ārstēt bērnu, bet, to darot, aizdedzina karu starp zinātni un reliģiju, jo vietējais priesteris uzskata, ka zēnu ir apsēdis velns un ciema nelaimju cēlonis.
Neilgu brīdi pēc tam, kad komiksu mākslinieks Adams atbild interneta troļļiem, viņš pieredz miega paralīzi, kamēr istabas stūrī kustas tukšs šūpuļkrēsls. Pierakstot aizvien ļaunprātīgākos notikumus virknē tvītu, Adams sāk ticēt tam, ka viņu vajā miruša bērna – Deivida – spoks. Pēc bosa pamudinājuma turpināt pavedienu, kas sācies ar „Sveiks, Deivid!”, Adams sāk zaudēt kontroli pār to, kas notiek tiešsaistē, bet kas – pa īstam.
Kad kāda nenojausmā sieviete pusnaktī apstājas nomaļā degvielas uzpildes stacijā, viņa ir padarījusi snaipera sociopāta rotaļlietu ar slepenu atriebību. Lai izdzīvotu, viņai ir ne tikai jāizvairās no viņa lodēm un jācīnās par savu dzīvību, bet arī jāizdomā, kurš un kāpēc vēlas viņas nāvi.
Kad Margota, koledžas otrā kursa studente, dodas uz randiņu ar vecāko Robertu, viņa atklāj, ka IRL Roberts neatbilst Robertam, ar kuru viņa ir flirtējusi par īsziņām.
Kad viņu tēvs nomirst, ambiciozais policists Gijoms piedāvā pārvaldīt boulinga zāli, ko viņš mantojis savam atstumtajam pusbrālim Armandam. Mantojums tiek nolādēts, un abi vīrieši nonāk vardarbības pasaulē.
Slepkava, viņa priekšnieks, mākslas darbu tirgotājs un naudas atmazgāšanas shēma, kas nejauši pārvērš slepkavu par vienas nakts avangarda sensāciju, kas liek viņai spēlēt mākslas pasauli pret pazemi.
Vēloties slepkavniecisku gadu, māsa Emīlija Janga saprot, ka viņa varētu būt labākais risinājums savai korporācijai. Sākot savu kampaņu, viņa atrod burvīgu sliņķi, kas nozog viņas sirdi, un drīz vien saprot, ka varētu nozagt savu māsu māsu sirdis un balsis. Bet, kad Sigma Lambda Theta mājā lēnām sāk krāties ķermeņi, Emīlija un viņas draudzes māsas saprot, ka nāvi izraisa viņu jaunais mājas talismans, mīlīgais sliņķis Alfa. Vai Emīlija un viņas māsas izbēgs no mājas ar savām dzīvībām? Vai arī šis nāves slinkums ar trim asiem nagiem viņiem ir pārāk ātrs?
Trilleris, kurā ir aprakstīti lielie pienākumi un pretrunīgi vērtētie lēmumi, ar kuriem 1973. gadā Jomkipuras kara laikā saskārās Meira, kas pazīstama arī kā “Izraēlas dzelzs lēdija”.