16. gadsimta Firenze, Itālija. Viena meitene, viena mākslinieciska ambīcija! Renesanses laikmeta dzimtene, kurā plaukst māksla. Šīs plašās pilsētas mazajā stūrī sākas vienas pasargātas meitenes ceļojums. Viņa sapņo kļūt par mākslinieci, neiespējamu karjeru meitenei, kas dzimusi dižciltīgā ģimenē. Tajos laikos māksla bija tikai vīriešu profesija, un sievietes cieta spēcīgu diskrimināciju. Neskatoties uz šiem izaicinājumiem, Arte turpina ar smagu darbu un pozitīvu attieksmi!
Pēc vienas dienas sevišķi smagi sitiena ar galvu hercoga Klāsa meita Katarīna pēkšņi atsauc atmiņā visas savas iepriekšējās dzīves atmiņas: pusaudzes japāņu meitenes. Tieši pirms viņas nelaikā nāves šī meitene atgādina, ka spēlēja otome spēli ... tā ir tieši tāda pati kā pasaule, kurā viņa dzīvo tagad! Tagad viņa ir Katarina Klēsa, otome spēles antagoniste, kas pamatīgi sita galveno varoni līdz beigām. Zinot visus iespējamos spēles rezultātus, viņa saprot, ka katrs iespējamais ceļš beidzas ar Katarīnas noslepkavošanu vai izsūtīšanu! Lai izvairītos no šīm katastrofālajām sliktajām beigām, viņai ir jāizmanto savas zināšanas par spēli un paša radītajām lietām, sākot ar šīs saderināšanās pārtraukšanu ar princi ... Vai Katarina izdzīvos, kamēr viņa izies cauri šai pasaulei, kur klejo sliktie karogi ik uz soļa? Uzziniet šajā apgrieztā harēma rom-com, kuru vada ikviena iecienītākā nelietība!
Skatuve ir Sapporo, Hokaido. Kādu nakti mūsu varone Minare Koda izdala savas sirds satrauktās bēdas radiostacijas darbiniecei, ar kuru viņa satiekas, nakti izdzerot. Nākamajā dienā viņa dzird ierakstu par viņas nožēlojamo drūmumu, kas tiek atskaņota tiešraidē. Minare dusmās iekļūst stacijā, tikai tad stacijas direktors viņu pamudināja uz ekspromtu sarunu šovu, kurā izskaidro viņas skarbo dialogu. Tikai ar vienu ierakstu Minares dzīves daudzie ekscentriskie šķautnes sāk virzīties katrā virzienā, kad viņa arvien dziļāk iekļūst radio pasaulē.
Pēc koledžas Rikuo Uozumi, zēns bez lielām dzīves ambīcijām, sāk darbu veikalā. Dienas Rikuo paiet netraucēti, līdz viņš tiekas ar savu bijušo draudzeni un klasesbiedru, bet īpaši pateicoties neparastajam Haru Nonaka un viņas mīluļa krauklim ...
Jauna meitene pārceļas no Bruklinas uz mazo ezera krastmalu, kuru atstāja viņas tēvs. Atrodoties tur, viņas aizsprostotā patiesības meklēšana noved pie aukstā gadījuma atklāšanas, kuru visi pilsētā, ieskaitot viņas tēvu, centās aprakt.
DGSE (Ārējās drošības ģenerāldirektorāts) nodaļa ar nosaukumu Leģendu birojs (BDL) veido un attālina pilotu svarīgākos Francijas izlūkdienestu aģentus: Clandestine. Iegremdēšanās naidīgā valstī, viņu uzdevums ir identificēt personas, kuras varētu tikt vervētas par informācijas avotiem. Darbojoties "ar parakstu", tas ir, no nulles izgatavotā identitātē, viņi daudzus gadus dzīvo pastāvīgā divkosībā. Mūsu varonis tikko atgriezās no slepenas misijas sešus gadus Damaskā. Bet pretēji tam, ko pieprasa drošības noteikumi, viņš neatsakās no savas leģendas un identitātes, saskaņā ar kuru viņš dzīvoja Sīrijā, tādējādi pakļaujot briesmām visu sistēmu.
Stāsts par pilsētu un cilvēkiem, kuri dzīvo virs “Loop”, mašīnu, kas būvēta, lai atbloķētu un izpētītu Visuma noslēpumus - padarot iespējamas lietas, kuras iepriekš tika attiecinātas tikai uz zinātnisko fantastiku.
"Kur ir gaisma, slēpjas ēnas un valda bailes. Bet ar bruņinieku lāpstiņu cilvēcei tika dota cerība." Makai cīnās slepenā karā pret dēmonu spēkiem, kas pazīstami kā Šausmas, ļaunām radībām, kas izpaužas tumsībā, lai paņemtu cilvēci. Frontes līnijās atrodas Makai bruņinieki, ņemot vērā uzdevumu pārraudzīt rajonu un novērst visas šausmas, kas tur izpaužas. GARO seko stāstiem par bruņiniekiem, kuriem ir nosaukums “Zelta bruņinieks Garo”, un viņu pienākumam iznīcināt šausmas un aizsargāt cilvēci no tumsas.
Miljardiera Scrooge McDuck un viņa brāļadēlu Huey, Dewey un Louie, viņu slavenā tēvoča Donalda Duck, ekstraordinārijas Launchpad pilota, Beakly kundzes, Webby un Roboduck piedzīvojumi. Piedzīvojumi un slēpti dārgumi ir visur, dzimtajā pilsētā Duckburg un visā pasaulē.