Leslija ir Rietumteksasas vientuļā māte, kas cīnās par sava dēla iztiku, kad viņa uzvar loterijā un iegūst iespēju uz labu dzīvi. Bet pēc dažiem īsiem gadiem nauda ir pazudusi, un Leslija paliek viena, smagi un ātri dzīvo pudeles dibenā, bēgot no sirds sāpēm, ko viņa atstājusi. Leslija atgriežas mājās, kad viņas šarms beidzas un nav kur iet. Tā ir Svīnija, vientuļa moteļa darbiniece, kas ir nevēlama un nevēlama tiem, kam viņa nodarīja pāri.
Šī vakara atmosfēra kādā populārā Londonas restorānā ir nokaitēta līdz baltkvēlei - šefpavārs Endijs atrodas galējā stresa stāvoklī, bet viņa komanda balansē uz naža asmens. Sanitārā pārbaude, restorānu kritiķis, investors, kurš pieprasa atdot ieguldīto naudu, ģimenes krīze un kašķīgi klienti - vai Endijs spēs tikt galā ar visām profesionālajām un privātajām problēmām, kad uz spēles ir likts viss tas, dēļ kā viņš dara savu darbu?
Ieslīgusi psihoterapeite Sibila atgriežas pie savas pirmās aizraušanās: rakstīšanas. Bet viņas jaunākā paciente Margota, nemierīgā topošā aktrise, izrādās, ir pārāk vilinošs iedvesmas avots. Aizraujot gandrīz līdz apsēstībai, Sibila arvien vairāk iesaistās nemierīgajā Margotas dzīvē, atdzīvinot nepastāvīgas atmiņas, kas viņai aci pret aci atdod savu pagātni.
Šerloks Holmss ir tik brašs kā jebkad, taču ar nelielu noslēpumu: Dr Vatsons ir operācijas smadzenes. Kad Reginalds Kincaids, aktieris, kuru viņš ir nolīgis spēlēt Holmsu, kļūst neciešams, Vatsons viņu atlaida un mēģina iziet pats, taču atklāj, ka viņš ir paveicis pārāk labu darbu, veidojot Holmsu sabiedrībā.
Māte un viņas 10 gadus vecā meita ir ieslodzīti mežā. Šajā mežā ir kaut kas. Kaut kas atšķirībā no kaut kā iepriekš dzirdēta. Kaut kas slēpjas tumsā, un tas nāk pēc viņiem.
Šī drāma koncentrējas uz Hanku Činaski, "Factotum" autora Čārlza Bukovska izdomāto alter-ego, kurš klejo pa Losandželosu, Kalifornijā, cenšoties dzīvot no darba, kas netraucē viņa galvenajām interesēm, kas ir rakstīšana. Pa ceļam viņš novērš uzmanību, ko piedāvā sievietes, dzerot un azartojot.
Frensijs un Džo dzīvo parasto rotaļīgo, fantāziju piepildīto parasto zēnu bērnības. Tomēr ar vardarbīgu, alkoholiķu tēvu un mānijas depresīvu, pašnāvniecisku māti spiediens uz Francie izaugsmi ir milzīgs. Kad Fransija pasaule pagriežas uz neprātu, viņš mēģina to novērst ar vēl lielāku ārprātu ar briesmīgām sekām.
1949. gada augustā Life Magazine parādīja reklāmkarogu virsrakstu, kas uzdeva jautājumu: "Džeksons Polloks: vai viņš ir lielākais dzīvo gleznotājs Amerikas Savienotajās Valstīs?" Filma ir atskats uz neparasta cilvēka dzīvi, cilvēku, kurš ir pareizi saukts par "mākslinieku, kas veltīts slēpšanai, slavenību, kuru neviens nepazina." Cīnīdamies ar šaubām par sevi, iesaistoties vientuļā kara vilkšanā starp nepieciešamību izteikties un vēlmi izslēgt pasauli, Polloks sāka lejupejošu spirāli.
Trūcīgais 14 gadus vecais jaunietis cīnās par savas dzīves uzturēšanu, neskatoties uz smago vardarbību pret māti, smagāko vardarbību pret tēvu un aizvien pieaugošo šķiršanos no nedaudz vecākā brāļa. Nelielas zādzības pārtikai kļūst arvien nozīmīgākas, līdz viņš nozog kasi no ēdnīcas, kur strādā. Lai arī Džo naudu izmanto, lai nomaksātu dažus tēva parādus un aizstātu mātes ierakstus, kurus tēvs sabojāja, bet Džo nesaņem pateicību ...
Sutters, populārs ballītes dzīvnieks, negaidīti tiekas ar intraverto Aimee pēc pamodināšanas uz svešinieku zāliena. Tā kā Sterija risina savas dzīves problēmas un Aimee plāno savu nākotni ārpus skolas, starp tām uzzied negaidīta romantika.