1949. gada augustā Life Magazine parādīja reklāmkarogu virsrakstu, kas uzdeva jautājumu: "Džeksons Polloks: vai viņš ir lielākais dzīvo gleznotājs Amerikas Savienotajās Valstīs?" Filma ir atskats uz neparasta cilvēka dzīvi, cilvēku, kurš ir pareizi saukts par "mākslinieku, kas veltīts slēpšanai, slavenību, kuru neviens nepazina." Cīnīdamies ar šaubām par sevi, iesaistoties vientuļā kara vilkšanā starp nepieciešamību izteikties un vēlmi izslēgt pasauli, Polloks sāka lejupejošu spirāli.
Vairāk
In August of 1949, Life Magazine ran a banner headline that begged the question: "Jackson Pollock: Is he the greatest living painter in the United States?" The film is a look back into the life of an extraordinary man, a man who has fittingly been called "an artist dedicated to concealment, a celebrity who nobody knew." As he struggled with self-doubt, engaging in a lonely tug-of-war between needing to express himself and wanting to shut the world out, Pollock began a downward spiral.
1949. gada augustā Life Magazine parādīja reklāmkarogu virsrakstu, kas uzdeva jautājumu: "Džeksons Polloks: vai viņš ir lielākais dzīvo gleznotājs Amerikas Savienotajās Valstīs?" Filma ir atskats uz neparasta cilvēka dzīvi, cilvēku, kurš ir pareizi saukts par "mākslinieku, kas veltīts slēpšanai, slavenību, kuru neviens nepazina." Cīnīdamies ar šaubām par sevi, iesaistoties vientuļā kara vilkšanā starp nepieciešamību izteikties un vēlmi izslēgt pasauli, Polloks sāka lejupejošu spirāli.
Vairāk
In August of 1949, Life Magazine ran a banner headline that begged the question: "Jackson Pollock: Is he the greatest living painter in the United States?" The film is a look back into the life of an extraordinary man, a man who has fittingly been called "an artist dedicated to concealment, a celebrity who nobody knew." As he struggled with self-doubt, engaging in a lonely tug-of-war between needing to express himself and wanting to shut the world out, Pollock began a downward spiral.